• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Zes jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Stevie-Rae Ann McCallister - AnnieCresta.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Gayla Carson - Minnesota.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Alexandra Bellona Catherina Fernández - Enervatio. (Spaans)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:12 ]

    Amanuel Abdul Gisimi.

    @ItsHapple: I can maybe help You. How can I help You?

    Kreeg ik terug. Iemand mij helpen? Ik moet al blij zijn dat ik een stuk land en een huis heb. Ik bedoel, vele mensen die hier wonen zijn dakloos. Ik wil díe mensen al jarenlang helpen, maar hoe kun je ze helpen als je geen geld hebt? Weet je, misschien moet ik het gewoon aanvaarden. Dan zal ik het overleggen met mijn ouders, misschien kan ik daar wel wat geld inzamelen, of nog beter een goed doel starten. 'Amanuel, zo kan je ze helpen! Ga terug naar de akker, je vader komt zo terug en dan kan je hem het vertellen' Moedigt een stemmetje in mijn hoofd me aan. 'Hmm, dat is misschien nog niet zo'n slecht idee' Mompel ik en kijk naar de tijd. 'Nog vijf minuten, even snel een tweet terug sturen' Denk ik en begin te typen.

    @AmanuelSmile: It might be a weird question, but would you want to pay for me? I would like to tell other countries how it is in Uganda and ask if they want to help the people there.

    @AmanuelSmile: I have to go now. So my father comes back and when he sees that I'm not there than ...

    Stuur ik er snel achteraan. Ik wacht nog even op een antwoord voordat ik het internetcafé uit zal lopen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aimee Beaugarde

    Me Blackberry bliepte weer, een nieuwe mention op twitter.

    @ThisIsDwayne: @mynameisAimee: We should all take someone and you like me pretty and nice .. But the choice is yours

    Ik beet op mijn lip. Ik had al vaker gekke dingen gedaan maar nooit een wereldreis met mensen die ik helemaal niet kende. Maar als ik met mijn ouders mee zou gaan zou ik me toch alleen maar vervelen. Ik zou het aan mijn ouders vragen zodra ze thuis zouden komen.

    @mynameisAimee: @ThisIsDwayne I'd love to come with you, I'll ask my parents as soon as they get home okay? I already know how to convince them ;)

    Ik legde mijn mobiel aan de kant en hoopte dat mijn ouders snel thuis zouden komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis Roselynn Lopez

    "Alexis, zullen we Hailey dan maar ophalen?" stelt Dwayne opeens voor. "Sure" zeg ik, en spring van de auto. Ik maak de deur aan de kant van de passagierstoel open, en spring op de stoel naast Dwayne. Ik klik mijn gordel vast, en ik kan net bij mijn tas. Mijn tas neem ik op schoot, en ik kijk naar Dwayne. Tijd om te rijden.


    El Diablo.

    Dwayne George Robinson.
    "Sure." antwoordde ze en sprong van de auto. Alexis maakte de deur aan de kant van de passagierstoel open en sprong op stoel naast waar ik ging zitten. Ook ik sprong in de auto en klikte mijn gordel vast. "Stevie-Rae, we moeten even iemand ophalen. Blijf je zitten?" vroeg ik en keek achterom. Ik zag haar knikken, maar ze bleef naar het boek kijken. "Oke." zei ik, stak de sleutel in het slot en startte de motor. Ik zette het busje in zijn achteruit en reed de garage uit, op weg naar Hailey. Het was een klein kwartiertje rijden.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 13:41 ]

    [Hailey woont in London en wij in Amerika dat kan toch geen klein kwatiertje rijden zijn?]
    Juléan Quinten Happle
    Ik kreeg weer een berichtje binnen dus kek ik snel op mijn bb
    @AmanuelSmile: It might be a weird question, but would you want to pay for me? I would like to tell other countries how it is in Uganda and ask if they want to help the people there.

    @AmanuelSmile: I have to go now. So my father comes back and when he sees that I'm not there than ...

    ItsHapple: I think thats ok than. I think because your father would miss some money because you're gone on A world tour. I can send him some money while I buy your tickets, but if my friends ask me if you bought it Alone say yes ok? Would you Dad be happy if we give him 100 euro's?

    Dmde ik naar hem. 100 euro was meer dan dollars en een stuk meer dan het ungandese geld


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oeps.. Ja, ik weet het.. Maar hoe wil je het anders doen?]

    HurtedHeart schreef:
    [Hailey woont in London en wij in Amerika dat kan toch geen klein kwatiertje rijden zijn?]


    [Aimee woont in London en Hailey gewoon in Amerika ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    SomeMusic schreef:
    [Oeps.. Ja, ik weet het.. Maar hoe wil je het anders doen?]
    [Als we op wereldreis gaan gaan we langs London om haar op te pikken (nou langs Engeland) en sorry bedoelde Aimee en trouwens Hailey komt nooit online dat is super irritant dan kunnen we nie vertrekken. -__-]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)[Als we op wereldreis gaan gaan we langs London om haar op te pikken (nou langs Engeland) en sorry bedoelde Aimee en trouwens Hailey komt nooit online dat is super irritant dan kunnen we nie vertrekken. -__-]


    Oke, we snappen elkaar weer. xD
    Hailey moet online komen en dat doet ze dus niet.. dus, zullen we haar gewoon eruit gooien? Anders kunnen we niet vertrekken.. :(

    Amanuel Abdul Gisimi.

    ItsHapple: I think thats ok than. I think because your father would miss some money because you're gone on A world tour. I can send him some money while I buy your tickets, but if my friends ask me if you bought it Alone say yes ok? Would you Dad be happy if we give him 100 euro's?

    '100 EUROS?' Denk ik als ik de tweet heb gelzen.

    @AmanuelSmile: Eh, thats pretty much... but i have to go now, see you.

    Tweet ik en denk na over de 100 euro terwijl ik de computer afsluit. 'Bye Nigel' Zeg ik en verlaat het internetcafé. Ik begin te lopen richting de akker en versnel mijn pas wanneer ik mijn vader de hoek om zie komen. 100 euro? dat is 1000 euro voor ons! Dat zou echt geweldig zijn voor mijn ouders, maar zou hij dat echt doen? Ik bedoel, ik ben immers een volslagen vreemde voor hem. Achja. Ik heb net optijd de schop te pakken als mijn vader naar ons toe loopt. 'So guys, go get some food, except you Amanuel. You can still work by an hour.' Zegt hij en loopt richting ons huis. Zuchtend ga ik weer aan het werk, maar als hij om de hoek is vlucht ik weer naar het internetcafé. Meestal ga ik nooit weg en doe ik wat er van me verwacht word, maar dit keer wil ik het afhandelen en zorgen dat ik er een tijdje tussenuit kan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Oke, we snappen elkaar weer. xD
    Hailey moet online komen en dat doet ze dus niet.. dus, zullen we haar gewoon eruit gooien? Anders kunnen we niet vertrekken.. :(


    Doe dat maar, dan kan het beginnen.


    El Diablo.

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Oke, we snappen elkaar weer. xD
    Hailey moet online komen en dat doet ze dus niet.. dus, zullen we haar gewoon eruit gooien? Anders kunnen we niet vertrekken.. :(
    [Ik stuur haar PB en ik laat Juléan haar ophalen met de motor hij moet toch die vliegtickets halen voor naar Sint Maarten ;) dan heeft ze nog 2 dagen de tijd om online te komen en iets te doen anders ligt ze eruit.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [okee ik was gister uit logeren. Waar kan ik inspringen? =$]

    [Ik wil mee naar London ! One Direction ! ]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 14:12 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Termination schreef:
    [okee ik was gister uit logeren. Waar kan ik inspringen? =$]
    Bijvoorbeeld dat net de auto uit de garage komt, en jij het net haalt?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 14:16 ]


    El Diablo.