• 'I will not die in vain' || Hunger Games



    'I do not want to be afraid. I do not want to die inside just to breathe in. I'm tired, of feeling so numb.
    Relief exists I find it when,
    I am cut.
    '


    Leave&Coin'
    •• Naar de Honger Spelen van Suzanne Collins
    ••• Soundtrack
    •••• 'Beware for the 63th Hunger Games. May the odds be ever in your favor!'


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sorry dat ik het zeg.. Maar het is al het zoveelste verhaal over de Hongerspelen..


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Adaph schreef:
    Sorry dat ik het zeg.. Maar het is al het zoveelste verhaal over de Hongerspelen..


    Lol, zoveel zijn er niet vergeleken met Justin Bieber shit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Adaph schreef:
    Sorry dat ik het zeg.. Maar het is al het zoveelste verhaal over de Hongerspelen..


    Ja, Huney, sorry dat ik het zeg, maar ik ben klaar met verdrinken in Harry Potter, One Direction, Twilight, Justin Bieber en Tokio Hotel. Vind je het niets? Daar is het kruisje voor ^^

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 20:01 ]


    To love is to destroy.

    Adaph schreef:
    Sorry dat ik het zeg.. Maar het is al het zoveelste verhaal over de Hongerspelen..

    En er zullen er nog veel meer komen deal with it, en er zijn nog lang niet zoveel verhalen over als over Tokio hotel, Bieber en one direction.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Oké, sorry! Ik gaf alleen mijn mening. Ik hou alleen meer van verhalen die gaan over onbekende personen en die niet lijken op alle andere verhalen..

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 20:04 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Adaph schreef:
    Oké, sorry! Ik gaf alleen mijn mening. Ik hou alleen meer van verhalen die gaan over onbekende personen en die niet lijken op alle andere verhalen..


    Oké, maar dit is een promoot topic. Geen topic met de vraag 'Hoe vind jij de Honger Spelen?'. Maar goed, leuk dat je niet van verhalen houd die over andere verhalen gaan. Fanfictie. (bloos)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 20:08 ]


    To love is to destroy.