• © Copyright SomeMusic.

Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

Bedoeling:
    Zes jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.

Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Stevie-Rae Ann McCallister - AnnieCresta.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Gayla Carson - Minnesota.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Alexandra Bellona Catherina Fernández - Enervatio. (Spaans)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

© Copyright SomeMusic.

[ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:12 ]

[Ben er weer :'D]

El Diablo.

xZaynatic schreef:
    [Ben er weer :'D]

[Welkom terug, maar mag ik een van die mooiboys spelen die zeiden She's Sexy and we Know it.]

I'm finally back, Finally after a Year break

Aimee Beaugarde

Ik lag net op in kamer een of ander doelloos tv-programma te kijken toen mijn Blackberry bliepte. Een nieuwe tweet van Dwayne.
    @ThisIsDwaye: @mynameisAimee: Drinking and driving goes well together, at me. Thank you for your compliment. : )
    @mynameisAimee: @ThisIsDwayne haha okay, I guess I should trust you with that. Don't cause any traffic accidents, then I'll have to go the USA to take care of you : p

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Dwayne George Robinson.
    "Nee niet echt, de wind koelt je erg af alsjeblief rijd." beantwoordde Juléan mijn vraag. "Als je wilt mag je ook wel even rijden dan rij ik wel in het busje. Ik heb mijn motor rijbewijs en auto rijbewijs dus dat ik geen probleem." zei hij met een simpele grijns. "Welke maat heb je?" vroeg hij er achteraan. Ik keek naar Juléan. "Weet je zeker dat je me laat rijden?" vroeg ik. "Ik heb wel mijn motor rijbewijs." voegde ik eraan toe. "En ik volgens mij heb ik wel dezelfde maat." schatte ik.

Dwayne George Robinson.
    Mijn BlackBerry piepte opnieuw, een tweet van Aimee. Ik las de tweet snel:
    @mynameisAimee: @ThisIsDwayne haha okay, I guess I should trust you with that. Don't cause any traffic accidents, then I'll have to go the USA to take care of you : p
    Ik moest lachen, dit was mijn laaste tweet. Dan gingen we weer verder en mocht ik op de motor rijden.
    @ThisIsDwayne: @mynameisAimee: Haha, I hold you on to it. This is my last tweet, so I'm riding on the motor of a friend of mine. Than can I not tweet. : D

Hailey Jane Nights
    Aangezien Dwayne en Juléan over motors en auto's gingen praten liep ik weer weg. Ik liep naar het winkeltje om nog even een cola te gaan kopen, terwijl ik langs Alexis kwam, die stond te flirten met een jongen van in de 19, 20. Ik grinnikte even. Die meid had echt een verslaving voor jongens. Ik liep het winkeltje in en kocht een blikje cola.

Alexis Roselynn Lopez

"Ach, met zo'n chick al jij in de buurt, merk je niet dat je er lang staat" grijnsde een jongen met blonde krullen. "iemand sigaret?" vroeg ik lachend, Iedereen pakte er een. En ik stak een nieuwe op. "I love chicks that smoke" ze een ander met zwart haar dat in model is gebracht met gel. "And i love boys that smoke" zei ik grijnzend. "Babe come here" zei hij, en ik liep naar hem toe. En voor ik het wist, stond ik met hem te zoenen. Ik kende hem niet, Maar hey. Hij is lekker, en kan goed zoenen!

El Diablo.

Juléan Quinten Happle
    'Van mij mag je dan op me motor hoor.. Als je voorzichtig bent ik heb lang voor deze motor gespaard.' Loog ik. Ik vroeg het gewoon aan mijn ouders en kreeg het. In mijn gezicht was het een beetje af te lezen. Nu maar hopen dat hij het niet doorhad. Ik wou het gewoon niet. Ik wou echte vrienden geen nep vrienden. Echte liefde vinden, want je hebt ook golddiggers en dat haatte ik. Ik kon het mooiste meisje ter wereld krijgen, omdat ik haar alles zou kunnen geven, maar dan zou ze verliefd worden op mijn geld. Dan zou ze niet van mij houden. Ik slikte even bij die gedachte.

[@xZaynatic ik speel die jongen die ze zoent oke? Dat mocht toch inboorlingen enzo spelen xD dus mini rolletjes zoals diegene die Alexyss nu zoent?]
    Alex Concol || Stranger
    'I love boys That smoke.' Zei ze uitdagend. 'Babe come here.' Zei ik grijnzend terwijl ik haar een kus gaf. Ze zoende goed ze had het vaker gedaan dat merkte ik. Ik keek naar de jongens en gaf ze een knipoog. Ze had geen idee

[A oo BadBoys xD]

Dwayne George Robinson.
    "Van mij mag je dan op me motor hoor.. Als je voorzichtig bent ik heb lang voor deze motor gespaard." zei hij bíjna serieus. Ik kon het van zijn gezicht lezen, tuurlijk je hebt er lang voor gespaard. Ik denkt ook. Maar dat wilde ik niet zeggen.. "Oke, ik zal voorzichtig zijn. Mag ik je motorpak?" zei ik en moest lachen. Het klonk wel raar.

[Funny, Badboy! :D]

[ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 21:12 ]

Alexis Roselynn Lopez

Ik stopte de zoen, en keek hem aan. Hij had wel mooie ogen, lichtbruin. "Dus, wil je me nummer? Moet toch weer gaan zo" zei ik. "tuurlijk, hoe heet je eigenlijk?" vroeg hij, "Alexis" zei ik en gaf hem een briefje. "Lijkt op mijn naam, Alex"zei hij terwijl hij zijn nummer gaf. "Zie je wel weer als ik in Amerika ben hé?" zei ik, en gaf hem nog een kus op zijn wang. Ik liep terug naar de bus, en ging zitten. Dat was boy nummer 1 van deze reis.

El Diablo.

[Ik moet gaan. Bye!]

[bye!!]

El Diablo.

Alex Concol || Stranger
    Als Alexis weg wilt lopen naar buiten loop ik met mijn vrienden zo genaamd naar onze auto. Ik grijp haar vast en voor ze kan gillen. Grijp ik haar mond vast zodat het gegil niets meer is dan gemompel. Mijn vrienden helpen me haar mee te trekken en ik duw haar in de bosjes. Ze valt om en ik duw haar handen op de grond. Ik ben een stuk sterker. Ik sleep haar nog wat verder de bosjes in en vang een balletje die mijn vrienden gooien ik bind het super snel bij haar voor zodat ze geen geluid kan maken. Ik grijns door de wanhopige blik in haar ogen.

Alexis Roselynn Lopez

Fuck, in wat voor zooi heb ik me nu weer gewerkt? ik probeer te ontsnappen, maar hij is sterk. "Werk mee, dan gebeurt er niks". IK grom, dan maar op de ouderwetse manier.
    Ik schop mijn been naar boven, en raak hem recht in zijn ballen. Ik zie hoe hij schreeuwt, en ik zie mijn kans. Ik duw hem van me af, en ren zo snl mogelijk naar het busje. "Sta daar niet zo, grijp haar!" hoor ik Alex schreeuwen. En nu wist ik zeker dat ik moest rennen.

El Diablo.