• Dat ik ooit gehad heb was die van mijn favoriete lerares in het zesde leerjaar. Ik was toen een beetje nukkig omdat ik mijn menstruatie toen voor had en jaloers was dat jongens zo'n pijn niet door moesten maken. Toen zei mijn lerares dit:

    Je moet altijd blij zijn dat je een vrouw bent. Al die leuke dingen die de jongens doen, dat ze geen pijn voelen, is niks vergeleken het gevoel jíj krijgt wanneer je een baby in je handen hebt die een deel jou is. Een mini jij. Jij hebt het negen maanden lang gedragen en je bent er zo aan gehecht dat je overspoeld wordt door blijdschap. Zo'n gevoel is gewoon geweldig.
    Het is zo klein, zo ... vertederend. En waardoor komt het denk je? Vanwege je menstruatie.


    Misschien klopt er iets niet hieraan, maar het geeft me wel het advies dat ik blij moet zijn met wat ik krijg, wat ik doormaak. Ik moet blij zijn met wat er gebeurd, want later zal het veranderen in iets moois.
    Ik denk aan dit, omdat vandaag mijn moeder gaat bevallen. En ik meteen hieraan moet denken.

    Wat is het beste advies dat jij ooit hebt gekregen?

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 10:51 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ah, dat vind ik wel lief van haar. (:
    Wat leuk dat je een broertje/zusje krijgt. ;'D
    Het beste advies dat ik ooit kreeg was dat je niet op de top van een berg moet gaan staan als het onweert. En als je het toch doet moet je gaan zitten zodat de bliksem gewoon door je lichaam, terug de grond in gaat. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Ah, dat vind ik wel lief van haar. (:
    Wat leuk dat je een broertje/zusje krijgt. ;'D
    Het beste advies dat ik ooit kreeg was dat je niet op de top van een berg moet gaan staan als het onweert. En als je het toch doet moet je gaan zitten zodat de bliksem gewoon door je lichaam, terug de grond in gaat. (cat)


    Echt van wie? Ooit al geprobeerd?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jerusalem schreef:
    (...)

    Echt van wie? Ooit al geprobeerd?


    Van mijn juf in het tweede leerjaar. Nog niet geprobeerd, nee. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Aaawh, ze heeft helemaal gelijk.
    Hahaa die moet ik echt onthouden.
    Mijn beste advies.. geen idee eigenlijk..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    reyon schreef:
    (...)

    Van mijn juf in het tweede leerjaar. Nog niet geprobeerd, nee. (:


    Ah, klopt mss wel. Een menselijke bliksemafleider?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Haha ;'D
    Mijn lerares van het 5de leerjaar zei me een keer in een of ander gesprek na een ruzie;
    'Een nee heb je, een ja kan je krijgen.'
    Ik weet nog dat ik haar toen echt had bedankt met een speciaal briefje en dat ze me dan achteraf nog een briefje terug gaf met da ze blij was dat ze me had geholpen.
    Best wel lief, achteraf gezien (:


    effort never betrays you

    Awh, echt leuk dat je moeder vandaag bevalt. Ik hoop dat het een mooi en gezond kindje zal worden! (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Awh, echt leuk dat je moeder vandaag bevalt. Ik hoop dat het een mooi en gezond kindje zal worden! (:


    Dank je wel!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Poseidon schreef:
    Awh, echt leuk dat je moeder vandaag bevalt. Ik hoop dat het een mooi en gezond kindje zal worden! (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Impure schreef:
    Aaawh, ze heeft helemaal gelijk.
    Hahaa die moet ik echt onthouden.
    Mijn beste advies.. geen idee eigenlijk..


    It's going to be difficult, but not impossible.