• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Zes jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Stevie-Rae Ann McCallister - AnnieCresta.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Gayla Carson - Minnesota.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Alexandra Bellona Catherina Fernández - Enervatio. (Spaans)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:12 ]

    Alexis Roselynn Lopez

    "Dan halen we haar toch op?" zucht ik, terwijl ik tegen de voorruit aanleun. "Geef je aansteker is" hoor ik Dwayne mompelen, ik zucht en vis een zwarte aansteker met diamantjes uit mijn zak. Ik geef hem aan Dwayne, en chill verder.


    El Diablo.

    Dwayne George Robinson.
    Mijn BlackBerry gaf een piepje, als teken dat ik een nieuw berichtje had. Ik bekeek Twitter en zag dat Aimee een berichtje terug had getweet:
    @mynameisAimee: @ThisIsDwayne Awww that isn't fair! I'm jealous *dramatic cry*
    Ik tweette naar haar:
    @ThisIsDwayne: @mynameisAimee: *Comfort her* I don't tell you what I going to do, then are you very jealous.
    Toen ik erbij nadacht was het best wel raar, ik tweette met iemand, die ik niet kende en die nog op school zat. Naja, ik had toch niks beters te doen. "Dan halen we haar toch op?" zuchtte Alexis en gaf haar aansteker. Ik stak de sigaret aan en nam een trekje. "Hmm, ik vind het goed. Maar ik laat het busje liever nog even hier staan. We kunnen met de auto van mijn ouders gaan?" stelde ik voor en blies de rook uit.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 22:18 ]

    Aimee Beaugarde

    Ik zat weer een beetje voor me uit te staren toen Emma me weer een por gaf, té hard deze keer. Met een klap viel ik op de grond. 'Fuck!' vloekte ik. 'That's it! Aimee-' 'jaja nablijven ik weet het,' ik stond op, pakte me spullen en liep het lokaal uit. 'Alweer nablijven?' vroeg de conciërge, ik knikte, 'Oui,'. Hij schreef iets op een briefje en gaf dat aan mij. Ik liep de school uit en ging op een van de bankjes voor de school zitten. Toen bliepte mijn Blackberry.

    @ThisIsDwayne: @mynameisAimee: *Comfort her* I don't tell you what I going to do, then are you very jealous

    Ik grinnikte. Ik zat ineens te tweetten met een random dude.

    @mynameisAimee: @ThisIsDwayne awww you can tell me, I promise that I won't cry :) tweette ik terug. Ik ging naar zijn profiel en klikte op follow. Daarna maakte ik een nieuwe tweet.

    @mynameisAimee: Someone please kill my maths teacher, he just gave me detention. AGAIN!

    Ik liet me hoofd achterover vallen en genoot van de zon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kijk ook maar op twitter, en zie dat Dwayne zit te tweetten met ene Aimee.
    Ik begon mee te tweetten, ik had toch niks te doen.
    @BamitsAlexis: Just make her jealous :P @ThisIsDwayne
    Ik lach, en verstuur het berichtje.


    El Diablo.

    Dwayne George Robinson.
    Ik nam nog een trekje van de sigaret en blies de rook uit. Verveelt ging ik languit in de bestuurdersstoel zitten. Mijn BlackBerry piepte opnieuw en ik las de tweets:
    @mynameisAimee: @ThisIsDwayne awww you can tell me, I promise that I won't cry
    @mynameisAimee: Someone please kill my maths teacher, he just gave me detention. AGAIN!

    Ik zag dat ze me followde en ik ging naar haar profiel en klikte op follow, daarna tweette ik terug:
    @ThisIsDwayne: @mynameisAimee: I'm traveling around the world, with a few friends. *Take a stick* Where is the teacher? Hihi. Ik merkte dat Alexis moest lachen en keek snel bij haar Twitter.
    @BamitsAlexis: Just make her jealous@ThisIsDwayne.
    @ThisIsDwayne: @BamitsAlexis: I do not know, but everyone has feelings?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 22:33 ]

    Aimee Beaugarde

    Mijn mobiel bliepte weer.

    @ThisIsDwayne: @mynameisAimee: I'm traveling around the world, with a few friends. *Take a stick* Where is the teacher? Hihi.

    @mynameisAimee: @ThisIsDwayne seriously? I've always wanted to do that. Haha, the teacher is in London :p If you kill him I'll reward you :)

    Ik keek even op zijn profiel foto en zag dat hij best knap was. Nicee.

    [okee die tweet is ws langer dan 140 tekens maar pech]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amanuel Abdul Gisimi.

    'Jongens, ik ben zo terug.' Hoor ik mijn vader zeggen. 'Yes,' Denk ik 'Nu heb ik de tijd om even naar het internetcafé te glippen'. Ik loop met de schop terug naar het schuurtje. Daar hang ik de schop op en loop naar een vriend van mij die ook op de akker werkt. 'Ki?' Vraag ik en kijk hem aan. 'Wat is er?' Vraagt hij en kijkt op. 'Weet je hoelang hij weg is?' 'Ja, een uurtje'. 'Dankje' Is het laatste wat ik zeg voordat ik richting het internetcafé loop. Gelukkig is het dichtbij en zijn de drie computers die er staan, niet bezet. Ik neem plaats achter een computer en start mijn twitter. Twitter ja, misschien ben ik arm, maar twitter heb ik wel. Ik typ een tweet en post hem.

    @AmanuelSmile: Can someone save me from this country?

    Oke, ik hou wel van Oeganda, maar soms ben ik er gewoon even klaar mee. Ik wil even weg hier. Ookal kan het nog jaren duren, als ik er maar één keertje uit kan.

    [Ik kan geen engels dus ik heb het praten maar niet int engels gedaan xD]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 22:43 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dwayne George Robinson.
    Damn.. kwam Hailey nou nog of hoe zit het? Eigenlijk zouden ik en Alexis haar op gaan halen, we zien wel.
    Mijn telefoon piepte en ik las haar tweet:
    @mynameisAimee: @ThisIsDwayne seriously? I've always wanted to do that. Haha, the teacher is in London If you kill him I'll reward you.
    @ThisIsDwayne: @mynameisAimee: Great! Would you like to join us? We can pick you up, if you like. There free place in the car and I am the driver.. And i I can kill your teacher. ;) Haha.

    Ik moest lachen om mijn tweet en zag Alexis even verbaasd kijken.

    "Kan je de auto niet naar buiten rijden, kan ik zonnen" vraag ik verveeld aan Dwayne. Ik meen het, ik begin me echt te vervelen. En ik weet het, ik ben al getint. Maar ik hou gewoon van de zon.


    El Diablo.

    [Ik ga nu offline, naar bedje toe. Ben moe.. Tot morgen!]

    Alexis Roselynn Lopez

    @ThisIsDwayne: @BamitsAlexis: I do not know, but everyone has feelings?
    Ik zucht en tweet terug.
    @BamitsAlexis: @ThisIsDwayne: Why cant she travel with us??
    Ik lach, en leg dan mijn Iphone weer naast me.


    El Diablo.

    Juléan Quinten Happle
    Ik pakte mijn iPhone en ging op twitter.
    I'm So Excited
    Tweette ik snel en keek naar laatste tweets over de wereld. Ik grinnikte bij deze tweet:
    Can Someone save me from this country
    Ik besloot terug te tweeten.
    ItsHapple: @AmanuelSmile What's wrong With your country? Besluit ik terug te tweeten.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 22:58 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Aimee Beaugarde

    De bel ging. Zuchtend stond ik op en liep naar het nablijf lokaal. Net toen ik ging zitten bliepte me mobiel weer.

    @ThisIsDwayne: @mynameisAimee: Great! Would you like to join us? We can pick you up, if you like. There free place in the car and I am the driver.. And i I can kill your teacher. Haha.

    @mynameisAimee: @ThisIsDwayne If you kill my teacher I'll love you forever :) And are you serious about the thing that I can join you?

    Mobiels waren eigenlijk verboden in het nablijflokaal maar pech. Toen kwam James ineens binnen. 'James!' riep ik enthousiast. 'Hoi kleintje,' antwoordde James. James noemde me altijd kleintje. Ik was ongeveer 1.65 dus dat viel opzich mee maar James is 1.90 dus ja, naast hem was ik net een dwerg. Ik pakte me mobiel weer om nog iets te tweetten.

    @mynameisAimee: Hell Yeah! Detention with @Jamezz, atleast I'll have some fun : )

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 22:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Even voor de duidelijkheid ik slep net bij me nichtje en haar account stond nog op mijn iPod aan en ik dacht dus dat het HurtedHeart was dus oeps xD Melissa is mijn BFFje die hier op zit en nog ingelogd stond op mijn Sccount excuses voor het ongemak ;)]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Amanuel Ubdul Gisimi.

    Ik sloot google af en drukte weer op het tabblad waar twitter op stond.

    @ItsHapple: @AmanuelSmile What's wrong With your country?

    tweet er iemand naar me.

    @AmanuelSmile: @ItsHapple Too much. The hot sun and the work.

    Tweet ik terug en kijk naar de zonnestraal die via het raam naar binnen schijnt. Ik draai mijn hoofd wanneer ik iemand naar binnen hoor lopen. 'Hee, Amanuel. Moet je niet werken?' Vraagt Nigel - De eigenaar van het internetcafé -. 'Ja, eigenlijk wel.' Antwoord ik en richt me weer op het beeldscherm.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'