• © Copyright SomeMusic.

Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

Bedoeling:
    Zes jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.

Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Stevie-Rae Ann McCallister - AnnieCresta.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Gayla Carson - Minnesota.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Alexandra Bellona Catherina Fernández - Enervatio. (Spaans)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

© Copyright SomeMusic.

[ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:12 ]

Juléan Quinten Happle
    Ik pakte mijn iPhone en ging op twitter.
    I'm So Excited
    Tweette ik snel en keek naar laatste tweets over de wereld. Ik grinnikte bij deze tweet:
    Can Someone save me from this country
    Ik besloot terug te tweeten.
    ItsHapple: @AmanuelSmile What's wrong With your country? Besluit ik terug te tweeten.

[Ik schreef dat dus ;)]

I'm finally back, Finally after a Year break

Julean Quinten Happle
    Mijn iPhone krijgt en berichtje en meteen ga ik naar Twitter
    @AmanuelSmile: @ItsHapple Too much. The hot sun and the work.
    Ik begin meteen te typen.
    @ItsHapple: @AmanuelSmile why don't You go om vacation then? I think You need That
    Tweet ik dan maar terug. Ik tweet. Zomaar tegen een wild vreemde op twitter. cuwl

Amanuel Abdul Gisimi.

Ik kijk nog steeds naar het scherm als er weer een tweet binnenkomt.

@ItsHapple: @AmanuelSmile why don't You go om vacation then? I think You need That.

Ik zucht teleurgesteld en typ een tweet.

@AmanuelSmile: @ItsHapple I can't, thats the problem. I'm not a rich guy or something like that.

'Is er wat?' vraagt Nigel. Ik kijk hem aan en zucht even. 'Ik wil er gewoon even tussenuit, maar dat kan niet, want zoveel geld heb ik niet' zeg ik teleurgesteld en richt me weer op het scherm.

[ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:19 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Aimee Beaugarde

Toen het nablijf lokaal vol was schoof ik dichter naar James toe, 'ik heb echt geen zin hier in, jij wel?' vroeg ik, 'Ofcourse not, ideeën om er uit te komen,' Ik knikte, 'zet een liedje op,' zeg ik tegen James. Na een paar seconden galmde Rihanna door het lokaal. Ik grinnikte even en begon toen hard mee te zingen, net als James.

'I want you to love me,
    like i'm a hot bride.
    keep thinkin' of me,
    doing what you like.

So boy forget about the world,
    cuz it's gon' be me and you tonight.
    I wanna make a bed for ya,
    then imma make you swallow your pride.'

'THAT'S ENOUGH!' schreeuwde de leraar die dienst had, 'Eruit! NU!' Ik en James stonden op en liepen het lokaal uit. Buiten het lokaal barstten we in lachen uit. Ik gaf hem een high five en zei: 'ik ga nu anders mis ik de bus.' Ik rende ervandoor en haalde de bus nog net. In de bus ging ik weer op twitter.

@mynameisAimee: I'm briliant, just got kicked out of detention. Now FREEDOM!

[ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:42 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[ Stoute meid (N) XD ]

xTrustMex schreef:
    [ Stoute meid (N) XD ]

[haha bedoel je daar Aimee mee?]

Justin Quinten Happle
    Ik kreeg weer een twitter bericht.
    @AmanuelSmile: @ItsHapple I can't, thats the problem. I'm not a rich guy or something like that
    Ik slikte. Nee hij was niet zoals mij, niet veel mensen waren dat. Ik slokte en begon te typen.
    @ItsHapple: @AmanuelSmile DM
    Dat was alles wat ik zei. Ik opende de DM en begon naar hem te typen.
    Gesprek ItsHapple & AmanuelSmile
    ItsHapple: I'm going to tell You something That even My friends don't Know would You keep That secret?
    Schreef ik hem.
    AmanuelSmile: Oke I keep That secret
    Antwoorde hij.
    ItsHapple: My Parents are pretty rich so as I am. I go on a tour around the world, You Didn't go ever on à Holiday so mauve You want to come to?
    Vroeg ik hem. Er kwamen nu 5 meisjes en ik met een luttele 2 jongens. En ik vond dat Amanuel ook is plezier mocht maken. Ok wachte rustig af op antwoord.

[-]

[ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 0:00 ]

[W8 heel ff, ik heb geen idee why, maar ik word ff emotioneel, omda tik zelf in Oeganda ben geweest en ik al die mensen heb gezien ;S Best wird, maar niemand daar is 'rijk'. Ze leven allemaal in achtergelaten hutjes. Je zou het niet denken, maar juist de rijke mensen gaan stelen en bedelen. Arme zijn de aardigste mensen op de wereld ]

Amanuel Abdul Gisimi.

@ItsHapple: @AmanuelSmile DM

Kreeg ik als tweet. Er opende zich een nieuw venster waarin alleen ItsHapple en ik het konden lezen. Na een belofte te hebben getweet kreeg ik er een terug.

@ItsHapple: My Parents are pretty rich so as I am. I go on a tour around the world, You Didn't go ever on à Holiday so mauve You want to come to?

Ik slikte even, maar van binnen kon mijn geluk niet op.

@AmanuelSmile: That seems very nice, but I would like to thank. I can't miss my friends and family ...

Stuur ik en er glijd een traan langs mijn wang als ik aan mijn zusje -Lativa- denk.

@AmanuelSmile: My little sister is killed during a civil war. If there is something like this happened again, I would like to help my family.

Stuur ik erachteraan bang voor zijn reactie. Even kijk ik naar het klokje onderaan in het scherm en zie dat mijn vader over een kwartier weer terug is.

Aimee Beaugarde

Ik zuchtte opgelucht toen ik de bus uitstapte. Ik vond het niet zo erg om met de bus te gaan. Alleen als ik vanuit school kwam en me uniform droeg. De vieze en geile blikken die ik van sommige mannen en jongens kreeg, Ughhh. Vreselijk.

@mynameisAimee: Ughh! I hate going with the bus while I wear my schooluniform, all those dirty and horny looks from guys ánd old men. #hateit

Ik deed me mobiel weer weg en liep naar me huis. Nog één dag naar school en dan ein-de-lijk vakantie. De jongen, Dwayne had nog niet gereageerd op mijn tweet of hij het meende. Ik zuchtte en hoopte dat hij geen grapje maakte.

[ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 0:03 ]

[Oke dit is best wel moeilijk om te antwoorden.]
    Julean Quinten Happle
    Ik kreeg een DM terug.
    @AmanuelSmile: That seems very nice, but I would like to thank. I can't miss my friends and family ...

@AmanuelSmile: My little sister is killed during a civil war. If there is something like this happened again, I would like to help my family.

Ik slikte even. Hij leefde in armoede ik dacht in Afrika. Een brok ontstond in mijn keel. Ik wou hem helpen.
    ItsHapple: I can maybe help You. How can I help You?
    Vroeg ik dan maar. Ik wou helpen. En graag ook mijn ouders hadden miljoenen. Kuch miljarden. Maar geld boeide niet bij mij. Bij mij draaide het om geluk. Ik was blij dat mijn ouders niet hun echte achternaam gebruikte, dus Happle. En mij weg hielden van de camera's.

[Ik moet gaan ;S I am sorry]

Alexandra Bellona Catherina Fernández

'Hola, señor. Es possible que dessee un fresco de naranja 1 euro?' De man keek me aan en knikte met een vriendelijke glimlach. Ik glimlachte opgelucht terug. 'Tres, por favor.' Zei de man en ik gaf de man drie sinaasappelen en hij betaalde me 3 euro. 'Gracias, señor.' Het werd al donker en dat betekende dat ik aanstalten moest maken om naar huis te gaan. Ik liep door de drukke straten van Madrid op weg naar huis. Zodra ik de deur opendeed werd ik overwelfd door een daverend geluid dat klonk als: 'Gefeliciteerd, Alexandra!' Mijn moeder, Valeria, kwam aanlopen met een zelfgebakken taart in haar handen, gevolgd door mijn twee zussen, Christina en Esperanza, die beiden een slinger om me heen gooiden. Iets verder in de kamer zaten mijn twee broers, Roberto en Juliano, aan tafel rond een netjes ingepakt cadeau. Ik moest mijn tranen van vreugde onderdrukken door het zien van de gelukkige gezichten van mijn familieleden. Ik was helemaal vergeten dat ik vandaag zestien werd. 'Fijne verjaardag, zus!' Zei Roberto waarna hij een me een klap op mijn schouder gaf. 'Gefeliciteerd, niña!' Zeiden mijn zussen in koor en ze gaven me een kus op mijn voorhoofd. Nadat iedereen me had gefeliciteerd zei mijn moeder: 'Vlug, hija! Maak open!' Ze duwde het cadeau in mijn armen waarna ik het papier afscheurde. Het was een boek. En niet zomaar een boek; het was het boek waar ik altijd over heb zitten dromen. Altijd als ik soms langs de boekenwinkel liep, verzonk ik in de kaft van het boek genaamd "Finding Neverland". Weliswaar in het Engels natuurlijk. 'Mi Dios! Gracias! Gracias!' Ik omhelsde iedereen en ik had mijn pogingen om mijn tranen te temmen gestaakt aangezien het nu gewoon onmogelijk was geweest om ze in te houden. 'Met een bijdrage van iedereen hier is het gelukt om ervoor te betalen. Hij is weliswaar tweedehands, maar nogsteeds in topconditie.' Esperanza had gelijk: het boek zag er zo goed als nieuw uit. De rest van de avond bleven we nog gezellig het feestje door bouwen waarna iedereen uiteindelijk in bed stapte. Ik bleef nog even wakker om alvast het eerste deel van het boek te lezen. Minerva, mijn ex-zwerfkat, sprong bij me op schoot en rolde zich op als een harig kussen. Ik genoot nog even na van deze geweldige avond en probeerde niet aan morgen te denken als alles weer normaal werd. Mijn oogleden werden geleidelijk zwaarder en uiteindelijk viel ik in een diepe droomloze slaap.

[ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 2:52 ]

Dwayne George Robinson.
    Ik gooide de sigaret op de grond en keek op mijn BlackBerry, ik had een nieuwe tweet:
    @mynameisAimee: @ThisIsDwayne If you kill my teacher I'll love you forever And are you serious about the thing that I can join you?
    Ik begon te twijfelen.. Ik vroeg aan een een wild vreemde of ze mee wilde.. Toch leek ze me aardig. Ik tweette terug:
    @ThisIsDwayne: @mynameisAimee: We should all take someone and you like me pretty and nice .. But the choice is yours.
    Ik stopde mijn BlackBerry in m'n broekzak en sprong van de stoel. "Alexis, zullen we Hailey dan maar ophalen?" stelde ik voor.