• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Zes jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Stevie-Rae Ann McCallister - AnnieCresta.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Gayla Carson - Minnesota.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Alexandra Bellona Catherina Fernández - Enervatio. (Spaans)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:12 ]

    [Wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    xTrustMex schreef:
    [Ik wil mee naar London ! One Direction ! ]


    [yaaay One Direction <3 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HurtedHeart schreef:
    (...)[Ik stuur haar PB en ik laat Juléan haar ophalen met de motor hij moet toch die vliegtickets halen voor naar Sint Maarten ;) dan heeft ze nog 2 dagen de tijd om online te komen en iets te doen anders ligt ze eruit.]


    Alexis en Dwayne rijden met het busje naar Hailey.

    [Kom wel snel naar Afrika hea? XD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xZaynatic schreef:
    (...) Bijvoorbeeld dat net de auto uit de garage komt, en jij het net haalt?


    [Oke ik maak er wel wat van :3]

    Minnesota schreef:
    [Wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?][/quote
    Bijvoorbeeld dat net de auto uit de garage komt, en jij het ook net haalt?


    El Diablo.

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Alexis en Dwayne rijden met het busje naar Hailey.


    [Ow okee dan wacht Hailey wel thuis ofzo :3]

    [Alexis en Dwayne zitten in het busje en gaan Hailey ophalen (Stevie-Rae zit ook in het busje)
    Juléan is met Amanuel aan het pingen.
    Gayla staat in de garage.]

    Juléan Quinten Happle[Volgens mj meer iets van 1000 geldstukken voor in oeganda]
    ik blijf kijken op mijn beeldscherm tot hij terug Dmt
    @AmanuelSmile: Eh, thats pretty much... but i have to go now, see you.
    ItsHapple: for my parents it is nothing please accept it. I want to help. You can see the whole world and maybe can people help uganda. Please Accept it. I can buy you tickets and give them to you in a mail. Ask your father about it. Bye good luck.

    Schreef ik zo snel mogelijk terug.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dwayne George Robinson.
    Ik reed de oprit van Hailey haar huis op, ze woonde in een mooi huis. Ik toeterde en Alexis sprong uit het busje. Snel zette ik het busje op zijn handrem en sprong er ook uit. Ik liep naar de deur en drukte lang op de bel.

    Hailey Jane Nights
    Stressend rende ik door het huis. Ik was veel te laat. En dat haatte ik echt. Ik haatte het zelf als andere mensen te laat kwamen, en nu net vandaag moest ik te laat komen. Ik pakte snel mijn tassen en en liep het huis uit, toen ik de bel hoorde. 'Sorry dat ik zo laat ben!' zei ik meteen. Ik had er echt zo veel zin in, om gewoon lekker veel dingen van de wereld te zien. En op reis te zijn met mijn vrienden.

    Alexis Roselynn Lopez

    Ik voel hoe het busje in beweging komt, en ik draai het raampje naast me open.
    ik steek me hoofd eruit, en geniet van de wind die door mijn haar waait.
    We rijden langs mijn huis, en ik zie hoe mijn moeder de afwas doet in de keuken. Ik lach even, en concentreer me dan weer op mijn Iphone.


    El Diablo.

    Juléan Quinten Happle
    Ik stapte meteen op mijn motor en reed weg achter het busje aan. Ik knikte even naar Dwayne en reed met volle vaart en een wielie langs ze heen naar mijn huis ze zouden toch stoppen voor Hailey. Ik kwam bij een enorme villa en ik schaamde me. Dit verborg ik voor mijn vrienden. Ik deed de deur open en haalde de tickets van de keukentafel. First class helaas en een doosje voor mijn tante. Ik liep weer uit het huis op naar mijn motor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee Beaugarde

    Ik had net mijn uniform uitgedaan en normale kleren aan toen ik geblaf hoorde. Mijn hondje Grover kwam er aan rennen. Ik bukte om hem te aaien, 'volgens mij wil jij uitgelaten worden'. Ik pakte snel zijn halsband en deed die bij hem om. Ik deed snel me iPod oortjes in en liep naar de voordeur met Grover. Nu hopen dat wanneer ik thuis zou komen me ouders er zouden zijn.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 14:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dwayne George Robinson.
    Hailey opende de deur en ze zag er verward uit. "Sorry dat ik zo laat ben!" zei de direct. "Het geeft niet." stelde ik haar gerust. "Leg je koffers maar in het busje, ben je niks vergeten?" vroeg ik en liep naar het busje en opende de achterklep.