• Yeah! Topic 2!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Bruna: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:36 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Remus

    Ik grinnik, en ga zitten op de koude vloer.
    'Waar is Secretus heen? Ik heb hem sinds gisteren niet meer gezien.'
    James kijkt me verbaasd aan, en haalt zijn schouders op.
    'Kweenie. Laat hem maar lekker uit de buurt blijven.'
    Ik knik, en pak een chocokikker van Nym aan.
    'Emma? Was jij niet bevriend met Sneep?' vraag ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    James Potter

    'Ja lijkt me lekker!' en pakte een chocokikker en sabbelde eraan.
    Hij keek naar Remus die wat vraagt aan Emma. James wist dat ze bevriend was, maar liet haar het zelf zeggen.
    'James waar heb jij de bommen geplaatst?!' vroeg Dora. 'Ik heb hem voor de poort gelecht toen jullie mij hadden weg gestuurd en ging ik weer terug en hoorde jullie allemaal schreeuwen' zei hij en leunde op de muur en gleed naar beneden totdat hij op de grond zat.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Remus

    Emma kijkt me aan, en fluistert: 'Ja, maar daar heb je toch hopelijk geen problemen mee hè, Rem?'
    Ik knik. 'No problemo.'
    Emma kijkt tevreden, en ik luister naar het gesprek tussen Nym en James.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [james is echt niet zn flapuit hoor xD hij maakt gewoon grapjes :X]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    xLaughing schreef:
    [james is echt niet zn flapuit hoor xD hij maakt gewoon grapjes :X]



    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nymphadora "Nym" Tops.

    'Ben je serieus vrienden met hém?' vraag ik geschrokken. 'Emma! Je weet niet half wat hij voor... voor rare dingetjes uithaalt met die vriendjes van hem. Schoorvoet... en Ardúín, kom op, wat ziet hij in die jongens?'
    Emma schiet in de verdediging als ik over hem begin.
    'Het is een prima jongen, hij doet geen vlieg-' wil ze zeggen, maar ik kap haar af.
    'Oh nee? Waarom komt Marie dan huilend naar me toe dat ze haar kleren kapot hadden gesneden?' vraag ik retorisch en knoop mijn blouse een eindje open. 'Ik heb een dreuzelvader, Emma. Ze moeten me niet. Kijk,' zeg ik en wijs naar een litteken. 'Dit zegt genoeg.' voeg ik eraan toe.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Tot hiertoe heb ik alles kunne lezen wat iedereen heeft geschreven. Maar het ging wel wat aan de moeilijke kant aangezien ik weer eens op mijn mobieltje zit omdat mijn computer niet mee wilt werken. Het enige dat ik nu kan doen is wachten tot xSomewhere gaat reageren op het stukje dat ik enkele pagina's terug had geschreven. Dus geen zorgen als het wat aan de lange kant duurt voordat ik reageer want jullie snappen zeker wel dat typen op een gsm met touch een hele opgave is :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Severus

    Ik loop rustig door het kasteel, met mijn neus in mijn boek. Die neus is zo abnormaal door een 'uit de hand gelopen' geintje van Potter. In de ziekenzaal is het nog een beetje teruggezet, maar meer dan dit konden ze er niet van maken. Dan bots ik tegen iemand op.
    'Sorry.'
    Dan kijk ik in het gezicht van Sirius.
    'Goedemiddag, Secretus. Wat lees je?'
    Voordat ik wat kan zeggen, heeft hij mijn boek afgepakt.
    'Geef terug.'
    Ik weet niet waar de plotselinge opwelling vandaan komt om het tegen hem op te nemen, maar het zou kunnen dat het iets te maken heeft met het feit dat de rest van het groepje er niet bij is.

    [Ik ga Max ff porren. Die moet maar weer es reageren^^ En Rebecca, jij moet niet met Sirius trouwen D: Als je dan naar de Engelse naam kijkt word je Rebecca Black. En dat wil ik niemand aandoen^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [MOEHA. De zus van die weerwolf, Jacob Black, heet ook Rebecca :X. Ik heet al Rebecca Weasley :Y). Ik hoop dat Lily snel reageert, anders vraag ik haar wel of ik de rol over mag nemen.]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Whaha, je hebt een gewilde naam^^ En stuur Lina(die Lily speelt) maar een GB, en vraag het gewoon^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Bluh, Max wil niet meer meedoen >_< Nou ja, wil iemand Sirius?]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:14 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ik wil niet :( misschien gewoon random vragen of ze meewillen doen aan een RPG en dan dwingen om sirius te spelen xD]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Aan iedereen die dit leest: Je bent hierbij gedwongen om Sirius/Padfoot te spelen. Doe je dit niet, dan zal Remus de volgende volle maan gezellig bij je langskomen.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    oewhik krijg bezoek van iemand, yay
    maar als niemand wilt, wil ik dat personage wel.
    Maar dan moet je wel wachten want ik zit nog steeds op mijn mobiel .


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    -Zit dit topic door te lezen. Ik wil misschien Serius zijn... Als het mag van jullie.


    "Ignite, my love. Ignite."