• Hoi allemaal, Ik ben terug na jaren met een nieuw account en heel veel meer ervaring in photoshop.
    Toen ik hier was maakte ik wel is wat voor iemand, maar inmiddels doe ik een fotografie opleiding en ben ik veel met photoshop bezig.
    Ik wil dus weer covers gaan maken voor jullie, zowel om jullie blij te maken als voor mijn eigen ervaring.
    Als je geinteresseerd bent kun je dit lijstje invullen en ga ik aan de slag :)

    - Titel
    - Korte Samenvatting
    - Plaatjes die je er in wilt of zeg wat je graag wilt (= eventueel texture of achtergrond)
    - Lettertype (van dafont?)
    - Horizontaal of verticaal
    - Exta's


    ik heb net ook even snel een voorbeeldje in elkaar geflanst..

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 16:33 ]

    Wat een leuk idee! Ik wil wel een aanvraagje plaatsen. (:

    - Titel The Paper Girl (link: http://www.quizlet.nl/stories/151832/the-paper-girl/)
    - Korte Samenvatting Julie, an aspiring young writer struggles to overcome her biggest writing block yet. Her agency is demanding and she can’t deliver. Desperate to get the inspiration she needs, she decides that to make a story she needs to have a story herself. Not able to design the story she needs, Julie takes drastic measures to become the person that will always have enough stories to tell. However when she gets more than she bargained for she finds herself hitting rock bottom. But when her future seems lost, all it takes is one person to create a lifetimes worth of inspiration.
    - Plaatjes die je er in wilt of zeg wat je graag wilt (= eventueel texture of achtergrond) Iets wat te maken heeft met schrijven, letters, papier. Ik heb geen faceclaim maar als je een meisje wil gebruiken graag blond! Ik heb nu een relatief simpele cover, maar ik zou het graag ietsje mooier zien.
    - Lettertype (van dafont?) Een krullerig schrift dat wat lijkt op handgeschreven.
    - Horizontaal of verticaal Geen voorkeur, wat het makkelijkst werkt voor jou.
    - Exta's Alleen de titel is voldoende tekst. Graag in zwart-wit of sepia.


    The truth is out there.

    Cersei schreef:
    Wat een leuk idee! Ik wil wel een aanvraagje plaatsen. (:

    - Titel The Paper Girl (link: http://www.quizlet.nl/stories/151832/the-paper-girl/)
    - Korte Samenvatting Julie, an aspiring young writer struggles to overcome her biggest writing block yet. Her agency is demanding and she can’t deliver. Desperate to get the inspiration she needs, she decides that to make a story she needs to have a story herself. Not able to design the story she needs, Julie takes drastic measures to become the person that will always have enough stories to tell. However when she gets more than she bargained for she finds herself hitting rock bottom. But when her future seems lost, all it takes is one person to create a lifetimes worth of inspiration.
    - Plaatjes die je er in wilt of zeg wat je graag wilt (= eventueel texture of achtergrond) Iets wat te maken heeft met schrijven, letters, papier. Ik heb geen faceclaim maar als je een meisje wil gebruiken graag blond! Ik heb nu een relatief simpele cover, maar ik zou het graag ietsje mooier zien.
    - Lettertype (van dafont?) Een krullerig schrift dat wat lijkt op handgeschreven.
    - Horizontaal of verticaal Geen voorkeur, wat het makkelijkst werkt voor jou.
    - Exta's Alleen de titel is voldoende tekst. Graag in zwart-wit of sepia.



    Heb even wat geprobeerd, kan alles nog aanpassen. vind je het idee wat of heb je liever echt een gezicht in beeld ook bijvoorbeeld?

    Elvishinthesky schreef:
    (...)


    Heb even wat geprobeerd, kan alles nog aanpassen. vind je het idee wat of heb je liever echt een gezicht in beeld ook bijvoorbeeld?


    Ik vind hem echt leuk! Zo zag ik het ook wel een beetje voor me. Het plaatje past er eigenlijk verbazingwekkend goed bij voor wat ik in petto heb voor het verhaal. Heel erg bedankt!


    The truth is out there.

    Cersei schreef:
    (...)

    Ik vind hem echt leuk! Zo zag ik het ook wel een beetje voor me. Het plaatje past er eigenlijk verbazingwekkend goed bij voor wat ik in petto heb voor het verhaal. Heel erg bedankt!

    fijn dat je hem zo leuk vind! graag gedaan :)

    - Titel: Untill my last breath
    - Korte Samenvatting: Euh, die is er nog niet echt... EHt is een Hongerspelen fanfictie, just that you know. Hmm. Safrina Bliss, district 1, doet mee aan de hongerspelen. Ze is ontzettend arrogant en dat weet ze. Ze kan goed vechten met een zwaard, en werpmessen. Ze is een beroeps en heeft hiervoor gekozen. Maar de spelen pakken anders uit dan ze verwacht, en na verloop van tijd krijgt ze er een enorme hekel aan. Ze voelt zich eenzaam en kan met niemand haar gedachten delen. Oeii ik ben heel slecht in het schrijven van een samenvatting :')
    - Lettertype (van dafont?) Waat jij het beste vind :')
    - Horizontaal of verticaal Maakt me niet uit
    - Exta's De sfeer moet kil zijn, duister bijna. Als het kan ook eenzaamheid, een meisje op een lege sneeuwvlake ofzo. Sneeuw hoeft er niet perse in, maar als je dat doet wil ik de titel graag in het zwart, of iets dat heel erg contrasteert met het wit.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 19:32 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.