• Yeah! Topic 2!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Bruna: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:36 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nymphadora "Nym" Tops.

    'Je mist de snaai,' glimlach ik. 'En het loopje, haha,' zeg ik, en besef me dan dat James nog ergens loopt met de mestbommen en hoogstwaarschijnlijk - aangezien hij een enorm talent heeft om in de problemen te komen - al in de problemen is. 'Shit,' zeg ik en sta abrupt op. 'James heeft de mestbommen nog - ik weet het, niet meisjesachtig, maar de blik op het gezicht van Wafelaar is onbetaalbaar.' voeg ik eraan toe. Twijfelend leg ik mijn handen op zijn schouders en ik buig heel langzaam en afwachtend naar hem toe.

    Emmeline "Emma" Elisabeth Ebbers.

    'James, als Wafelaar zo komt - je weet wel, die feeks van bezweringen - moet je maar zeggen dat ik het heb gedaan,' zeg ik met een sneltreinvaart. 'Ik heb een beter idee, kom mee,' zeg ik tegen hem en de rest en ren zo snel als mijn benen me kunnen dragen de kerkers in, open een deur en storm naar binnen. 'Kom nou, jongens!' zeg ik en duw ze haast naar binnen. 'Hier vindt niemand je. Er werd hier vroeger les gegeven, maar nu niet meer. Vaste schuilplek als je iets hebt uitgehaald.' zeg ik en kijk James aan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    James potter
    Hij schrok er van. Als Waffelaar er achter kwam kreeg hij en alleen hij de schuld. 'Ja, is goed ik kom wel mee.' hij liep achter Emmeline aan en zag Remus en Dora. Remus had warrig haar en liep zo stoer als hem.
    'Hé, Remus waarom doe je mij na?!'
    'Eh, dat doe ik niet hoor!' zei Remus en deed zijn haar weer netjes.
    'Ooh, ik herken mij zelf heus wel, Remus.' zei James en liep nog achter Emmeline aan die vroeg of Remus en Dora ook mee wilde.

    [btw, wie was die jongen?? was dat Remus?]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Heuh? Remus zit toch ergens anders dan James?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ja, dat dacht ik ook. Nymphadora is in ieder geval nu nog bij Remus]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik dacht dat ze gwn gingen lopen en james zag ze lopen en praatte met hun o de gang


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Nou ja, laten we dat negeren en gewoon doen alsof Remus en Nym in een andere ruimte dan James enzo zitten.]

    Remus

    'Ik vergeet ook alles,' grinnik ik. 'Kom, laten we gaan. We hebben wel genoeg gepraat. Als we dit aan James laten weten, weet binnen twee seconden de hele school het. Laten we maar gewoon doen alsof we alleen maar over de brief hebben gepraat.'
    Ze kijkt een beetje teleurgesteld, maar ik wuif het weg door te zeggen: 'Een andere keer. Maar het gebeurt heus nog wel hoor.'
    Ik pak haar hand, en zo lopen we naar de uitgang.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [maar wie is die jongen?]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [welke jongen?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Heuh ja, welke jongen?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [de onzichtbare man! WOOO. sorry, grapje]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [ik ga voor Secreetje schrijven^^]

    Severus

    Ik zit buiten, op een steen. De zon schijnt, maar toch is het alsof er een enorme koelte over me is neergedaald. Geen wonder, Lily praat momenteel even niet meer met me, en dan zijn de 'Marauders' er ook nog.
    Ik zucht, en hijs me overeind, terwijl ik zo langzaam mogelijk naar binnen slof.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ de jongen op de foto van de vorige pagina xD]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [ jaaaa sectretus :D]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [OOH. das een fototje. Van Remus]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Jup, Remus. Remus is mine:Y) En zelfs Nym mag hem niet afpakken:Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.