• Jaja, ik weet het, dit is een van mijn minder intelligente acties. Maar ik ben dus bezig een brief te schrijven. Nu moet ik op de envelop het adres en shit erop zetten. Nu kan ik niet echt wat duidelijks vinden op het internet.. hebben jullie enig idee hoe je het adres + naam etc. etc. op een envelop zet?

    Nee, ik hoef geen domme antwoorden, gewoon het antwoord op mijn vraag is genoeg(:

    Alvast bedankt ^.^

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 14:32 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Naam en achternaam
    Straat + huisnummer
    Postcode
    Stad/Dorp
    Land

    Toch?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het zou echt heel goed kunnen. En dan neem ik aan dat ik dat alles gewoon in het midden van de envelop schrijf?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 14:37 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Horen postcode en stad niet naast elkaar?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 14:40 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Naam
    Adres
    Postcode, stad
    Eventueel land.

    Maar als je het verkeert schrijft word hij ook gewoon op de zelfde dag bezorgt. Dus het is geen ramp als je het verkeert doet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gancanagh schreef:
    Horen postcode en stad niet naast elkaar?

    Officieel wel.
    Maar het maakt niets uit, ze snappen het echt wel :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wandering schreef:
    Het zou echt heel goed kunnen. En dan neem ik aan dat ik dat alles gewoon in het midden van de envelop schrijf?


    Yup. ^^
    En ik schrijf altijd de stad/dorp onder de postcode o.o en eht komt gewoon aan. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Yup. ^^
    En ik schrijf altijd de stad/dorp onder de postcode o.o en eht komt gewoon aan. ^^

    Tuurlijk kom het gewoon aan, de machines kijken alleen naar de postcodes. En als de machines het niet kunnen lezen zetten wij ze met de hand.
    Als de postcode klopt komt de brief altijd aan. En als die niet klopt word hij retour gesteurd, dus dan merk je het vanzelf.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Okeei, thank you guys.
    Weer een missie geslaagd door de masterpersonen hier op Q, ghehe.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Fluorescent schreef:
    (...)
    Officieel wel.
    Maar het maakt niets uit, ze snappen het echt wel :')


    No growth of the heart is ever a waste