• Yeah! Topic 2!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Bruna: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:36 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nymphadora "Nym" Tops.

    'Ik- ehm- Sorry Remus,' zeg ik en kijk hem aan. 'Maar- is het omdat je denkt dat je te gevaarlijk bent om een relatie aan te gaan?...' zeg ik dan, gevolgd door een nog roder hoofd dan dat ik al had. 'Ik snap het, ik ben je niet waard. Ik ben er voor je als je me nodig hebt...' zeg ik, kijk hem eventjes aan en kijk dan weer naar de grond.

    [Wat doen we? In het boek zegt Remus dat hij niets wil met Nymphadora omdat hij zichzelf te gevaarlijk vindt voor haar, but in the end they fall in love. Wat doen we? xD]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    Nymphadora "Nym" Tops.

    'Ik- ehm- Sorry Remus,' zeg ik en kijk hem aan. 'Maar- is het omdat je denkt dat je te gevaarlijk bent om een relatie aan te gaan?...' zeg ik dan, gevolgd door een nog roder hoofd dan dat ik al had. 'Ik snap het, ik ben je niet waard. Ik ben er voor je als je me nodig hebt...' zeg ik, kijk hem eventjes aan en kijk dan weer naar de grond.

    [Wat doen we? In het boek zegt Remus dat hij niets wil met Nymphadora omdat hij zichzelf te gevaarlijk vindt voor haar, but in the end they fall in love. Wat doen we? xD]


    [Laat ze maar uiteindelijk langzamerhand verliefd worden, dus dat Remus in deze RPG nog verliefd wordt^^ In het boek zegt Rem ook dat ze veel jonger dan hem is, dus dan zou het ook niet kloppen dat ze samen op school zittenxD Nou ja, uiteindelijk worden ze verliefd]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 17:21 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ja, dat zei ik ook toen ik de rol postte, lololol. Is goed.]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Remus

    Ik zucht, en besluit toch maar een arm om haar schouders te slaan.
    'Nee, dat is het niet, Nym. Het is inderdaad gewoon te... gevaarlijk, snap je?'
    Ik zucht nog eens, en kijk naar de witte muren.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [@ Maitresse
    is jouw personage bang voor James?
    omdat je nooit met hem praat xD]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Haha nee :') Maar het was gewoon door de reactie van Chemist dat ik niet kon reageren op je post. Aangezien Nymphadora met hem weg gaat. En anders zou het ingewikkeld worden]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ ik kijk wel of ik wat kan verzinnen :Y)]

    James Potter
    'Ik weet al waar ze zitten. Ik ga er heen, het is je eigen risico of je mee wilt, haha.' hij liep het zelfde weggetje en kwam in de kamer terecht en hoorde mensen praten.
    James liep richting het geluid en zag Remus en Dora.
    'Hier zijn jullie.' en hij glimlachte.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Klein vraagje, tegen wie praat je? :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Remus

    Ik kijk op, en zie James binnen komen. Ik snuif zachtjes. Ik kan veel hebben, maar dit is niet het juiste moment, en ik wil nu even alleen met Nym zijn.
    Ik kijk naar James, en vraag me af wat ik moet zeggen.
    'James? Zou je...' Ik wijs naar de deur, en zeg het zo vriendelijk mogelijk.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [geen idee ik praat tegen degene die antwoord zou kunnen geven xD]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    xLaughing schreef:
    [geen idee ik praat tegen degene die antwoord zou kunnen geven xD]


    [Momenteel is James naar binnen gegaan(:]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pandora McAllister

    Toen er aan de horizon niets meer te bekennen was van mijn uil, besloot ik om gewoon wat rond te hangen in de school.
    Doelloos zwierf ik rond in de bijna verlaten gangen van zweinstein opzoek naar enige vorm van vermaak.
    Onderweg kwam in nog enkele andere slytherins tegen waarmee ik snel een praatje maakte voordat ik weer verder ging.
    Een luide knal liet me opschrikken en al gauw liep ik in de richting van het geluid.
    Vastberaden om er achter te komen wat het was.


    [Het viel me plots op dat geen enkele leerling lessen volgt :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ja. LOL. Maar dat komt nog wel, het is weekend^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Of kerstvakantie dat is langer :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ja, maar het is pas oktober hooguit.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.