• Yeah! Topic 2!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Bruna: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:36 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pffff, lijst weer geüpdate^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Eeu xD]
    james

    'Oke, is goed.' hij pakte de kaart aan en maakte het plattegrond helemaal af. James pakte zijn stok en sprak een bezwering uit en legde het weer opp de grond of ie het deed.
    'Kijk ik zie wat bewegen!' zei James opgewekt.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Remus

    'Hij doet het,' grinnik ik. 'Hmmm, we moeten hem wel afschermen voor anderen. Hoe gaan we dat doen? Dat die gaat werken bij een bepaalde zin?'
    Ik kijk naar de bewegende stipjes op de kaart.
    'Het is ons gewoon gelukt! Kijk! Daar zitten wij!'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [lina die schrijft niet meer hiervoor :(]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    xLaughing schreef:
    [lina die schrijft niet meer hiervoor :(]


    [Poke haar. x3 Wow, wij zijn echt Linastalkers aan het worden^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [waar kan Serius trouwens inspringen want hij alone ): ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    [waar kan Serius trouwens inspringen want hij alone ): ]


    [Laat hem naar de kerkers komen, daar zijn James, Remus, Emmeline en Nymphadora. Het is btw Sirius ipv Serius x3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Evana Lexie Morson
    Oké. Dit gesprek ging NIET de goede kant op. "Waarom... waarom vraag je dat?" vroeg ik haar. "Ben jij het niet beu dat er zo over je geroddelt wordt?" vroeg ik haar. Het gesprek viel even stil. Wat was ik graag weggerend.


    Tijd voor koffie.

    Caesar schreef:
    (...)

    [Laat hem naar de kerkers komen, daar zijn James, Remus, Emmeline en Nymphadora. Het is btw Sirius ipv Serius x3]


    Wow, blond. Haha ik faal op dit moment kei hard aangezien ik al een uur nyan cat heb opstaan en Ellen (starkiller) tegen me zit te praten :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    Wow, blond. Haha ik faal op dit moment kei hard aangezien ik al een uur nyan cat heb opstaan en Ellen (starkiller) tegen me zit te praten :'D


    [NYANNYANNYAAAAAAAAAAAAAAAAN^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Caesar schreef:
    (...)

    [NYANNYANNYAAAAAAAAAAAAAAAAN^^]


    [haha ja :'D]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Buh. Haat aan Nederlands.]
    Remus

    James en ik praten nog over de kaart, als Sirius opeens binnen komt.
    'Sirius! Waar was je?' vraag ik, terwijl ik opsta en naar hem toeloop. 'De kaart is af,' vervolg ik fluisterend, en ik wijs naar James, die ons grijnzend aankijkt.
    'We moeten alleen nog een beschermende openings -en sluitingszin hebben. Heb jij ideeën?'
    James kijkt ons aan en zegt met een zielige gezichtsuitdrukking: 'Dus mijn "Ik heb ontzettend veel trek in koekjes" en "Koekjes opgegeten" waren niet goed genoeg?'
    'Sorry James, maar we kunnen beter iets anders nemen,' grijns ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pandora McAllister

    "Eigenlijk niet." zei ik terwijl ik mijn schouders onverschillig optrok. "Maar ik heb het gevoel dat je niet met me wilt praten, wat ik je niet kwalijk kan nemen aangezien ik een slytherin ben."
    Onbewust stak ik mijn kin een stukje in de lucht toen ik het woord slytherin uitsprak.
    "Dus dan zal ik je maar laten zeker?" Ik draaide me langzaam om en wandelde zelfzeker richting de kerkers om naar mijn leerlingenkamer te gaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sirius Zwarts
    Ik keek naar de kaart. 'Een openings?' zei ik bedenkelijk. Ik ging naast James zitten terwijl ik de kaart bleef bestudeerde. Ik zag me eigen zitten op de kaart en grijnsde. 'Iets met plannen?' stelde ik voor. 'Of nog beter snode plannen.' Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. 'Iets wat de leraren niet zo snel raden.' Ik keek van James naar Remus. 'Hoe noemen we de kaart eigenlijk?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Evana Lexie Morson
    "Dus dan zal ik je maar laten zeker?".
    "Nee wacht! Het g-gaat niet over jou." ik rende haar achterna. "Het was niet mijn bedoeling-" zei ik. "Wat?" vroeg ze. Wat moest ik zeggen? Slytherins vonden mij niks want ik was 'Modderbloedje'. Het was natuurlijk niet zo dat iedereen dat vond. Albus bijvoorbeeld, maar... "Ehm..." zei ik. "Het maakt me niet uit d-dat je een Slytherin bent.." zei ik.


    Tijd voor koffie.