• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:12 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Foxfaces schreef:
    (...)
    Psst, ze wilde zulke smileys niet meer. XD

    Maar ik zeg niks negatiefs over haar, dus ik dacht dat zulke smileys dan wel weer mochten (cat)


    -

    Foxfaces schreef:
    (...)
    Op dit moment ben je echt mijn respect verloren en ben je alleen nog maar een laaggezonken meisje.


    Daar vraag ik toch niet naar? Ik vraag niet wat je van mij denkt, ik vind het fijn dat je je mening geeft maar kan niemand dan ergens een béétje bedenken dat ik het zelf ook vervelend vind? Ik kan wel door de grond gaan, werkelijk, en nu hoef ik geen reacties op mijn beginpost dat die overkwam als "I don't care" enzo, maar dat is hoe ik het ervaar. Ik hoef je respect niet met deze post terug te winnen, ik zeg je alleen waarom.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Daar vraag ik toch niet naar? Ik vraag niet wat je van mij denkt, ik vind het fijn dat je je mening geeft maar kan niemand dan ergens een béétje bedenken dat ik het zelf ook vervelend vind? Ik kan wel door de grond gaan, werkelijk, en nu hoef ik geen reacties op mijn beginpost dat die overkwam als "I don't care" enzo, maar dat is hoe ik het ervaar. Ik hoef je respect niet met deze post terug te winnen, ik zeg je alleen waarom.


    Het ging niet over je verhaal, maar om je antwoord tegenover QueenAmber/Hale. Dat haalde ik er tenminste uit.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Het ging niet over je verhaal, maar om je antwoord tegenover QueenAmber/Hale. Dat haalde ik er tenminste uit.


    Ja.. dat was inderdaad niet zo aardig van me.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Ja.. dat was inderdaad niet zo aardig van me.


    Het ging over het feit dat jij Hale naar beneden halen terwijl je zelf een fout begaan was. En neee, ik probeer je nu niet weer te beschuldigen, ik snap dat de boodschap duidelijk is(;

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:35 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Het ging over het feit dat jij Hale naar beneden halen terwijl je zelf een fout begaan was. En neee, ik probeer je nu niet weer te beschuldigen, ik snap dat de boodschap duidelijk is(;


    Dat heb ik door. Ik ben dan wel dom geweest, ik ben niet blind. Ik snap dat je me niet naar beneden wilde halen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    En opeens lachte ik heel erg duivels. Was het de Duivel? (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Chemist schreef:
    (...)

    Dat heb ik door. Ik ben dan wel dom geweest, ik ben niet blind. Ik snap dat je me niet naar beneden wilde halen.


    Misschien dan wel een beetje slechtziend? Anders had je kunnen zien aankomen dat er wat fouts kon gebeuren, als dronken persoon.
    Maar goed, je weet dat je fout bent geweest en dat hoort ook zo.(cat)


    everything, in time

    Hooligan schreef:



    En waar kom jij dan vandaan? (UIT DE KUT VAN TANTE SJAAN!) En wat heb je daar gegeten? (SPERMABALLEN NIET TE VRETEN!) En hoe kwam je daar vandaan? (VIA DE GROTE SPERMABAAN)

    Ik vind het prima dat je me retarded vindt, maar om dan gif's te gaan posten... nee.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Negligible schreef:
    (...)
    Velen denken/vermoeden dat het Hale is met een ander account

    Lol, eigenlijk verbaast me dat niets, en overigens kan er heus wel gesjoemeld worden met IP adressen. (cat)

    Minsa schreef:
    (...)
    Lol, eigenlijk verbaast me dat niets, en overigens kan er heus wel gesjoemeld worden met IP adressen. (cat)


    Ze hadden het over QueenAmber? Daarnet tenminste.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Ze hadden het over QueenAmber? Daarnet tenminste.


    Oh God, de alcohol heeft je hersens al aangetast.
    QueenAmber = Hale. En daar had Minsa het dus ook over.(':


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Oh God, de alcohol heeft je hersens al aangetast.
    QueenAmber = Hale. En daar had Minsa het dus ook over.(':


    Ik had gehoopt op een volwassenere reactie. Ik vind het prima dat jullie Hale missen, maar maak daar dan een apart topic over?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Is er iets met Hale gebeurd dan? o_O