• Er leven een hele boel mensen op de wereld, die ‘iets’ meer hebben dan de gewone mens. Met deze mensen bedoel ik de miljonairs, of zelfs mensen met nog meer nullen op hun bankrekening. Verschillende ouders voeden hun kinderen als verwende nesten op. En dat is juist waar dit rpg over gaat.

    verschillende tieners worden samen in een huis gedropt, waar de hell begint. De een is nog arroganter dan de ander. De een is nog een groter bitch dan de andere. Maar toch zijn ze allemaal verschillend.
    Wie houdt het als langste vol?

    Een rpg, vol liefde, haat, bedrog en vriendschap.


    The Boys:

    ~ Rowan James Biggerstaff
    ~ Alexander Isaac Breyson
    ~ Juléan Quinten Happle
    ~ Riley Jason Natures.
    ~ Damian Hills

    The Girls:

    ~ Selena Clair Sensorene
    ~ Louise Alison Meare
    ~ Valentina Juanita Rodriquez
    ~ Fay Christina Rivera
    ~ Annabelle Andromeda Dawney
    ~ Katerina Victoria Clumsday

    SomeMusic schreef:
    [En nu kan ik niet verder spelen.. Fay staat bij de deur & Riley is boven.. -_-]

    Jawel! Annabelle staat bij Riley en vraagt wat z'n naam is.

    [ Is er nog iemand in de woonkamer, en zoja wat is degene aan het doen? (: ]

    Riley Jason Natures.
    Ik ging rechtop staan en trok mijn kleding recht."Ik heet Riley Jason Natures, maar noem me gewoon Riley." stelde ik mezelf voor en ging op het bed zitten.

    [Fay, Rowan en Alexander zitten in de woonkamer te praten en ze drinken Cola.]

    [Euh, iemand die wil spelen met Valentina? Ik breng haar liever niet naar de woonkamer, 'cause ik heb geen zin om zoveel posts in de gaten te moeten houden :')]


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    Annabelle Andromeda Dawney

    'Leuk je te ontmoeten, Riley.' Zei ik en toverde een vriendelijke glimlach op mijn gezicht waarna ik de kamer verliet en de trap weer afliep.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 0:59 ]

    Alexander
    Ik tikte met mijn nagelrand op mijn glas cola en keek vanuit mijn ooghoek naar Fay. Ze vertelde me over ene Louise en Riley, net zoals Rowan.
    'Hoe heet ze?' vroeg ik aan Rowan, en ik knikte naar het kleine kitten dat op zijn schoot lag.

    [@xMorgenster: Riley is in zijn kamer, de deur staat open.]

    Fay Christina Rivera.
    Ik volgde Alex's zijn blik, die hij liet rusten op het poesje van Rowan. Hij vroeg hoe ze heette, dat wilde ik ook wel weten. Het is een leuk beestje. Zelf had ik geen huisdieren waar mijn ouders van wisten(stiekem wel). Alleen toen ik kleiner was, had ik katten, maar omdat mijn ouders vonden dat ik niet goed met ze omging, kreeg ik geen huisdieren meer. Nu had ik al een paar jaar stiekem een klein hondje 'Boomer'. In de tijd dat ik weg ben is ze bij een goede vriendin.

    Riley Jason Natures.
    En weg was ze. Bells, zo mocht ik haar noemen, is een mooi meisje. Ook lijkt ze me erg vriendelijk. Ik begon me te vervelen en liet me op het bed vallen, deed mijn headset op, luisterde muziek en keek een beetje naar buiten.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 20:23 ]

    [ @xMorgenster
    Ik wil wel spelen met Valentina. Ik zit nu op mijn kamer boven op de laptop. Just come in if you like ;p ]

    [Euh, Riley dan maar, omdat jij het eerst hebt voorgesteld :')]

    Valentina
    Ik verveelde me, een onmiskenbaar feit. En gezien ik nog één cadeau over had, liep ik richting de deur waarbij nog geen cadeau stond.
    Beleeft klopte ik, voor ik naar binnen liep.
    De deur was dan wel open, maar dat betekende niet dat ik zomaar binnen liep.
    'Hee, ik heb kerstinkopen gedaan en eh.. Voor iedereen iets meegenomen.
    En voor je denkt dat ik je ga omkopen; ik ben gewoon dol op kerst.
    Ik ben Valentina trouwens.' Na een ietwat rommelige intro, liep ik half wat naar binnen, en stak ik mijn hand uit.
    'Als je het niet mooi vind kun je het nog ruilen..' Glimlachte ik wat aarzelend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 21:40 ]


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    Riley Jason Natures.
    Ik haalde mijn headset van mijn hoofd en merkte dat er een meisje binnen kwam lopen. Ze had een klein cadeautje in haar handen en vertelde dat ze dol is op kerst. Ik glimlachte en pakte het kleine cadeau aan. "Ik ben ook dol op kerst, maar.. euh.. heb er nog niet aan gedacht om iets leuks te kopen." mompelde ik en haalde het papier van het cadeau weg. Er kwam een klein kerstelfje tevoorschijn. Ik bekeek het goed. Het was misschien wat voor meisjes, maar ik vond het niet verkeerd. Ze was wel speciaal voor ons naar de kerstmarkt gegaan en dat waardeerde ik. "Ik vind het beeldje echt heel mooi." complimenteerde ik en zette het op mijn nachtkasje neer. "Trouwens, ik heet Riley Jason Natures, noem me maar Riley." vertelde ik en keek haar aan. Ook zij was mooi, dat moest ik toegeven.

    Rowan
    Alex en Fay keken me beide vragend aan. 'Belle,' antwoordde ik. 'Ze heeft nog een broertje, Beau. Maar die ligt boven op mijn kamer te slapen.' Ik zette het glas in mijn handen aan mijn mond en nam een slok.
    'Maar vertel eens wat over jezelf,' vroeg ik uit nieuwsgierigheid. 'Vreemde hobby's waar ik rekening mee moet houden of iets dergelijks,' vroeg ik lachend.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Annabelle Andromeda Dawney

    Ik liep de woonkamer binnen waar drie mensen op de bank zaten. Twee van de drie herkende ik; ze hadden zich voorgesteld als Fay en Rowan. 'Hallo.' Zei ik en keek vervolgens naar de voor mij nog onbekende jongen. Ik liep naar hem toe en stak vervolgens mijn hand uit. 'Annabelle Andromeda Dawney.' Zei ik en toverde -zoals gewoonlijk- een vriendelijke glimlach op mijn gelaat. 'Maar noem me gerust Bells.' Vervolgde ik en nam naast de jongen plaats op de bank.

    [Ik neem aan dat Rowan de vraag aan Alex stelde? :'D]

    Alexander
    'Ze heet Belle. Ze heeft nog een broertje, Beau. Maar die ligt op mijn kamer te slapen,' zei Rowan. 'Maar vertel eens wat over jezelf. Vreemde hobby's waar ik rekening mee moet houden of iets dergelijks.'
    Ik lachte. Nadenkend zuchtte ik en zei toen: 'Vreemde hobby's heb ik niet echt. Ik luister graag naar muziek. Verder doe ik vaak alsof. Snap je, alsof ik ervan houd om te doen wat mijn ouders me opleggen. Maar vreemde hobby's? No. Behalve als je onderbroeken breien onder "vreemd" zou rekenen, heb ik dat niet.' Net toen ik Rowan hetzelfde wilde vragen, werd het gesprek verstoord door een ander meisje dat binnenkwam. Ze liep naar me toe toen onze blikken elkaar kruisten en stak haar hand uit.
    'Annabelle Andromeda Dawney,' zei ze en ze glimlachte naar me. 'Maar noem me gerust Bells.' Ze liet zich naast me neerzakken op de bank.
    'Alexander Breyson, maar je mag me Alex noemen,' zei ik. God damnit. Hoeveel knappe meisjes liepen hier nog rond?

    [Ik wil met iemand RPG'en. Wie kan ik ff lastig vallen, en waar is degene? (A) ]