• Hello mensjes!
    Dit wordt een heel leuk spelletje, gnagna.
    Ik heb twee trailers voor mijn story. Één van mij, één van iemand anders. Ten eerste mogen jullie gaan kiezen welke mooier is en ik moet gebruiken. En ten tweede: als jullie het leuk vinden mogen jullie raden welke van mij is [tip: ik ben amateur (: dit is eerste clipje ever]

    Trailer 1: http://www.youtube.com/watch?v=XWVTE9JQj48
    Trailer 2: http://www.youtube.com/watch?v=xztvZMNfcjY&context=C3ec4ecbADOEgsToPDskI-iOqyRZnr0iFYWuJpxqPs

    Let's choose!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik zou de eerste kiezen :)

    Ik vind ze beide iets te lang maar als ik dan toch moet kiezen zou ik voor de eerste gaan. De tweede is de jouwe trouwens (nerd)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nummer 1 is mooier (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nummer 1 is de jouwe en ik zou nummer 2 kiezen.

    Nummer 1


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    ihearthazza schreef:
    Nummer 1 is de jouwe en ik zou nummer 2 kiezen.


    Hahaha, fooooouuuut. Nummer twee is mine, zoals Cressida zegt. Ik ben amateurtje, haha. (: Ik voel me vereerd dat je mijne mooier vindt.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Weetje, die tweede, die laatste stukje was echt grappig, van 1D. Weet je misschien waar dat was?


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Tranquilla schreef:
    Weetje, die tweede, die laatste stukje was echt grappig, van 1D. Weet je misschien waar dat was?


    http://www.youtube.com/watch?v=AlPgiIc5vUU


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Nummer 1 vind ik het mooist!

    De beschrijving maakt al duidelijk dat de 1ste niet van jou is. De tweede heb ik trouwens niet kunnen uitkijken want ik vond het begin te eentonig sorry :-)

    De eerste, absoluut. De tweede vind ik niet mooi (en het is de jouwe), de beelden zijn niet zo mooi gebruikt als in de eerste trailer en de kleur maakt het onduidelijk en vaag(een beetje feedback).


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    De eerste, absoluut. De tweede vind ik niet mooi (en het is de jouwe), de beelden zijn niet zo mooi gebruikt als in de eerste trailer en de kleur maakt het onduidelijk en vaag(een beetje feedback).


    De vaagheid komt doordat ik het aantal MB's moest veranderen, anders deed hij het niet. Maaar over de rest heb je inderdaad gelijk. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    De vaagheid komt doordat ik het aantal MB's moest veranderen, anders deed hij het niet. Maaar over de rest heb je inderdaad gelijk. (:

    Ah... Zo. Het vergt gewoon wat oefening. Mijn eerste video's waren echt belachelijk, maar nu ben ik er best trots op. (:


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ah... Zo. Het vergt gewoon wat oefening. Mijn eerste video's waren echt belachelijk, maar nu ben ik er best trots op. (:


    Ik PROBEER nu een nieuwe te maken, maar ik kan geen goede filmpjes van Niall vinden. :X


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Ik PROBEER nu een nieuwe te maken, maar ik kan geen goede filmpjes van Niall vinden. :X

    Ah, balen. Video's vinden is vaak lastig. Succes!


    I can't even think straight.