• Hello mensjes!
    Dit wordt een heel leuk spelletje, gnagna.
    Ik heb twee trailers voor mijn story. Één van mij, één van iemand anders. Ten eerste mogen jullie gaan kiezen welke mooier is en ik moet gebruiken. En ten tweede: als jullie het leuk vinden mogen jullie raden welke van mij is [tip: ik ben amateur (: dit is eerste clipje ever]

    Trailer 1: http://www.youtube.com/watch?v=XWVTE9JQj48
    Trailer 2: http://www.youtube.com/watch?v=xztvZMNfcjY&context=C3ec4ecbADOEgsToPDskI-iOqyRZnr0iFYWuJpxqPs

    Let's choose!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik zou de eerste kiezen :)

    Ik vind ze beide iets te lang maar als ik dan toch moet kiezen zou ik voor de eerste gaan. De tweede is de jouwe trouwens (nerd)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nummer 1 is mooier (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nummer 1 is de jouwe en ik zou nummer 2 kiezen.

    Nummer 1


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    ihearthazza schreef:
    Nummer 1 is de jouwe en ik zou nummer 2 kiezen.


    Hahaha, fooooouuuut. Nummer twee is mine, zoals Cressida zegt. Ik ben amateurtje, haha. (: Ik voel me vereerd dat je mijne mooier vindt.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Weetje, die tweede, die laatste stukje was echt grappig, van 1D. Weet je misschien waar dat was?


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Tranquilla schreef:
    Weetje, die tweede, die laatste stukje was echt grappig, van 1D. Weet je misschien waar dat was?


    http://www.youtube.com/watch?v=AlPgiIc5vUU


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Nummer 1 vind ik het mooist!