• Er leven een hele boel mensen op de wereld, die ‘iets’ meer hebben dan de gewone mens. Met deze mensen bedoel ik de miljonairs, of zelfs mensen met nog meer nullen op hun bankrekening. Verschillende ouders voeden hun kinderen als verwende nesten op. En dat is juist waar dit rpg over gaat.

    verschillende tieners worden samen in een huis gedropt, waar de hell begint. De een is nog arroganter dan de ander. De een is nog een groter bitch dan de andere. Maar toch zijn ze allemaal verschillend.
    Wie houdt het als langste vol?

    Een rpg, vol liefde, haat, bedrog en vriendschap.


    The Boys:

    ~ Rowan James Biggerstaff
    ~ Alexander Isaac Breyson
    ~ Juléan Quinten Happle
    ~ Riley Jason Natures.
    ~ Damian Hills

    The Girls:

    ~ Selena Clair Sensorene
    ~ Louise Alison Meare
    ~ Valentina Juanita Rodriquez
    ~ Fay Christina Rivera
    ~ Annabelle Andromeda Dawney
    ~ Katerina Victoria Clumsday

    Riley Jason Natures.
    Ik zag de butler aankomen lopen en vroeg aan hem of hij me wilde helpen. Nadat mijn koffers in een kamer stonden ging ik in de woonkamer zitten, bij het meisje. Ik bekeek naar eens goed, ze was best mooi. Ik keek haar aan. "En jou naam is?" vroeg ik.

    Fay Christina Rivera.
    Ik gaapte en lag nog steeds op mijn bed in m'n eigen kamer. Zachtjes begon ik een nummer te zingen, dat deed ik altijd als ik me verveelde.

    [ Wie bedoel je daarmee die je in de kamer ziet? Want Fay ligt nu als enige op haar kamer.. xD ]

    [Zit jij niet in de kamer dan?]

    [ Ik heb net de deur opengedaan voor je schat (A) )

    [Ja, Iknow..]

    [ OH NU ZIE IK HET PAS! Sorry he. Misverstand, ja je heb gelijk ] :$

    Louise Alison Meare.

    ' Louise Alison.. Maar je mag me gewoon Louise noemen hoor, ' grijnsde ik. Waarom grijnsde ik? Ik keek hem aan.

    Riley Jason Natures.
    Ik pakte mijn nieuwste BB en pingde naar een goede vriend. Ik merkte dat ze nog steeds naar me keek en keek haar ook aan en glimlachte vriendelijk. Daarna legde ik mijn benen op tafel en ging onderuitgezakt zitten.

    Louise Alison Meare.

    Ik ging naast hem zitten op de bank, en deed de tv aan.
    Er was iets bezig met modellen. Geboeid keek ik er naar, tot ik plots mijn moeder op TV zag. Ik moest heel hard lachen. Het stond echt debiel, maar goed...

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 17:01 ]

    Rowan James Biggerstaff
    Ik zuchtte. De Land Rover reed weg en ik stond alleen op het pad voor het huis met naast me mijn grote tas en in mijn hand de reisbox. Ik sleepte ze beide naar de grote deur en drukte op de deurbel.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Riley Jason Natures.
    Ik keek haar vreemd aan en moest grinniken. "Waarom lach je?" vroeg ik en keek naar de tv.

    Fay Christina Rivera.
    Ik had geen zin om hier de hele middag te gaan zitten. Langzaam stond ik op en liep naar beneden, ik zag dat er een nieuwe jongen was, maar schonk hem geen aandacht en ging in een stoel zitten.

    Louise Alison Meare.

    ' Mijn moeder is model, en ik zag haar net op tv.. Sorry, ' grijnsde ik nog een beetje na. ' De deurbel gaat.. Ik heb geen zin om nog een keer open te doen, ' zuchtte ik. ' James, is het niet jou taak om open te doen? ' vroeg ik arrogant aan de butler, die vervolgens naar de deur liep om open te doen. Ik keek naar Fay die zojuist in de woonkamer was gaan zitten, maar schonk er verder niet veel aandacht aan..

    Riley Jason Natures.
    "Haha, oke. Ik snap je." zei ik en staar naar de tv.

    Louise Alison Meare.

    Ik zuchtte eens diep. ' Ik vraag me echt af wie er nog meer in het huis zal komen.. En ik hoop dat ze zich een beetje kunnen gedragen.. '

    Rowan James Biggerstaff
    Na een tijdje deed eindelijk iemand open. Het was een oudere man en aan zijn kleding te zien was het een bediende. 'Goededag, jongeheer,' zei hij netjes, maar wel bekakt. Ik negeerde het en gaf zonder wat te zeggen het handvat van mijn tas aan hem, die hij gelijk aanpakte.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa