[mijn eerste post]
Selena Claire Sensorene
'Je bent een verwent Kreng je gaat naar een speciaal huis vol met andere mensen zoals jij, Je wordt een arrogsante bitch. Je kraakt iedereen af. Tot over 2 jaar.' Het bleef maar galmen in mijn hoofd. Ik pakte mijn 4e koffer in. In mijn andere 2 zaten kleren in mijn 3e hakken en sieraden hoedjes en stuff en in mijn 4e deed ik dingen wat mijn nieuwe 'kamer' een beetje kon opvrolijken. Een prachtig dekbed met goudstof erop. Ik liet Henry, De butler, Mijn koffers dragen en stapte in mijn eigen limo, die ik voor mijn verjaardag had gehad. Ik tuimelde even n slaap.
2 uur later
Ik opende mijn ogen weeer toen ik omringt werd door licht en mijn chauffeur Matthew de deur opendeed. Ik gaapte en greep mijn koffers die ik met lichte moeite achter me aan trok. Ik liet ze naast me staan en drukte opde deurbel. Het was een oud huis, maar wel ruim. Rustig wachtte ik tot de deur open ging.
Juléan Quinten Happle
Wat dachten mijn ouders wel niet? ik naar een vaag huis voor 2 jaar. Misschien wel langer? Ik propte al mijn kleren en leren bandjes voor rond mijn polsen net als mijn luchtjes en petjes in 3 koffers. Mijn hangers voor rond mijn hals waren zilver of goud. Die deed ik gewoon in mijn sporttas die ik over mijn schouder heen sloeg. Ik trok mijn koffers mee naar de auto van mijn ouders die bestuurd werd door James. Ik gromde bij het idee van ergens anders zijn zonder luxe. We waren er dichtbij van hooguit 30 minuten rijden. Na 30 minuten op mijn iPhone 4 muziek luisteren stopte de auto. Ik greep mijn koffers uit de achterkant en ging naast een mooi meisje staan met blond haar, die op de deurbel drukte. Ik tipte met mijn voet op het stenen paatje en wachte tot de deur open zal gaan. ondertussen plofde ik mijn tassen naast me neer.
I'm finally back, Finally after a Year break