• Er leven een hele boel mensen op de wereld, die ‘iets’ meer hebben dan de gewone mens. Met deze mensen bedoel ik de miljonairs, of zelfs mensen met nog meer nullen op hun bankrekening. Verschillende ouders voeden hun kinderen als verwende nesten op. En dat is juist waar dit rpg over gaat.

    verschillende tieners worden samen in een huis gedropt, waar de hell begint. De een is nog arroganter dan de ander. De een is nog een groter bitch dan de andere. Maar toch zijn ze allemaal verschillend.
    Wie houdt het als langste vol?

    Een rpg, vol liefde, haat, bedrog en vriendschap.


    The Boys:

    ~ Rowan James Biggerstaff
    ~ Alexander Isaac Breyson
    ~ Juléan Quinten Happle
    ~ Riley Jason Natures.
    ~ Damian Hills

    The Girls:

    ~ Selena Clair Sensorene
    ~ Louise Alison Meare
    ~ Valentina Juanita Rodriquez
    ~ Fay Christina Rivera
    ~ Annabelle Andromeda Dawney
    ~ Katerina Victoria Clumsday

    Louise Alison Meare.

    Ik keek naar de deur, en zag dat er nog een jongen binnen kwam. ' Hoi, ' zei ik droog tegen hem, en wendde mijn blik weer tot de TV.

    Riley Jason Natures.
    "Je hebt gelijk." mompelde ik en wierp een blik op het andere meisje. "Ik moet toegeven, ik ben hier heen gekomen omdat het moest van mijn ouders. Zelf zou ik hier nooit heen gaan. Het word simpel, ik weet het zeker." zei ik en gaapte.

    [Sorry, ik heb het verandert. Ik wil geen mietje zijn..(zip):$:X]

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 17:41 ]

    Louise Alison Meare.

    Ik besloot dat ik dat niet toe ging geven, maar ik wist zeker dat ik niet over me heen liet lopen. ' Iedereen is hier verwend en arrogant, ' grijnsde ik. ' Ik ook, ' mompelde ik erachter aan.

    Rowan James Biggerstaff
    In een grote woonkamer zaten 1 jongen en 2 knappe meisjes. Een van hun zei 'Hoi' maar het klonk niet heel gemeend. Dat boeide me ook niet. Terwijl ik me omkeerde om een kamer te veroveren hoorde ik dat de jongen deed alsof dit een makkie voor hem was. Ik moest in me zelf glimlachen, ik ging het hem niet makkelijk maken.

    [Ik heb het veranderd omdat jij het ook heb veranderd :P]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 22:06 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Riley Jason Natures.
    Stom.. Eigenlijk val ik nog wel mee, vergeleken bij die tut die voor me zit (Fay). "O, jij ook?" vroeg ik sarcastisch om haar een beetje te plagen. Ik wilde weten of ze humor had..

    Louise Alison Meare.

    Ik grijnsde, en keek naar Fay. Zielig dat iedereen vanaf het begin al niet al te aardig tegen haar deed. Maarja, ik zat hier voor mezelf.

    Rowan James Biggerstaff
    Ik volgde de butler naar een kamer. Hij zette mijn tas in een hoekje en zelf zette ik de box op het nachtkastje naast het grote 2persoonsbed. Ik opende het deurtje en Belle liep gelijk mijn hand op. Beau lag te slapen dus die liet ik lekker liggen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Louise Alison Meare.

    ' Beter verwend dan verwaarloosd toch, ' zei ik lachend toen het stil was..

    Rowan James Biggerstaff
    Zacht aaiend over Belle liep ik terug naar de woonkamer. 'Hallo iedereen. Ik ben Rowan James Biggerstaff. Maar noem me maar Rowan of RJ.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Fay Christina Rivera.
    Ik zat verveeld op de band en luisterde een beetje naar het gesprek. Het boeide me niet echt, want ik wilde gewoon naar huis. Weg van deze vreselijke plek. Ik haalde mijn BB uit m'n zak, belde mijn vriendin op en voerde een lang gesprek.

    Riley Jason Natures.
    "Mwh, zo is het wel. Alleen hebben de mensen die arm zijn en dan heb ik het niet over mensen in arme landen, het voor zichzelf verpest. Die gekken gaan vaak aan de drugs, of weet ik veel wat." zei ik met een verveeld hoofd.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 17:51 ]

    Louise Alison Meare.

    ' Zo, jij hebt eisen, ' zeg ik plagerig tegen hem. ' Nou, hallo Rowan, ' zei ik tegen hem, en keek hem aan met één fronsende wenkbrauw.

    Fay Christina Rivera.
    Ik keek naar de jongen voor me en beëindigde mijn telefoongesprek. "Hallo." zeik ik en bekeek hem eens goed.

    Riley Jason Natures.
    "Hoi." zei ik en keek naar het jonge katje dat rustig in zijn armen lag.

    [Eten!]

    [ Is goed xx ]

    Rowan James Biggerstaff
    Ik keek ze even allemaal aan. 'En hoe heten jullie?' vroeg ik rustig. Mijn ogen bleven hangen bij het meisje die net haar BB opbergde in haar zak. Wat een lekker chickie dacht ik lachend.

    [Ik ga ook eten en daarna naar training ;) Tot vanavond]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa