• ...ik haat klefheid. Ik word ermee gebombardeerd! D:
    Overal foto's, berichten, kaarten, brieven, weet ik veel wat nog meer. Programma's, films, documentaires... Vreselijk!
    Ik haat het als een man in een puppy verandert wanneer hij dolverliefd is. Bugh.
    En NEE, ik ben NIET jaloers, want ik ben iemand die nooit gelukkig zou worden met zo'n stomme vent erbij.
    Gadverdamme, het idee alleen al dat je voor altijd bij elkaar moet blijven! Pffffffft!
    Anyway, wie deelt mijn gedachten? (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Forever alone club, present!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Amen sistah (joehoe)
    Stel áls ik een vriendje ga krijgen (forever alone) dan ben ik echt niet het type om constant waar iedereen bij is te zoenen, te knuffelen, te dingesen etc. want daar kan ik echt niet tegen. Krijg ik de kriebels van.(no_chears)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als een jongen in een puppy verandert als hij een relatie begint, is hij homo.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Woodcroft schreef:
    Amen sistah (joehoe)
    Stel áls ik een vriendje ga krijgen (forever alone) dan ben ik echt niet het type om constant waar iedereen bij is te zoenen, te knuffelen, te dingesen etc. want daar kan ik echt niet tegen. Krijg ik de kriebels van.(no_chears)

    Praise the Lord! (:'D)
    Ik hou je aan die belofte!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tempesta schreef:
    Bij andere mensen vind ik het irritant, ja, maar als het mezelf zou overkomen... Dan wee ik het niet meer. Al zou ik er wel niet tegen kunnen als het té klef wordt en heel de wereld er van kan meegenieten.


    Ex astris, sciencia

    Nu weet ik waar ik je in Zwolle toe ga dwingen (wbw)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Nu weet ik waar ik je in Zwolle toe ga dwingen (wbw)


    JULLIE GAAN ZOENEN EN DROOGNEUKEN? :D

    Hm, dit gaat leuk worden. Heeeeel leuk :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Yoda schreef:
    Nu weet ik waar ik je in Zwolle toe ga dwingen (wbw)

    Nooooooooooooo! D:
    Sam, hoe kun je mij zo terroriseren?
    @Alwin; Dat gaat niet gebeuren. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee ik deel je gedachte, nou deels, ik vind het leuk als ik een vriend heb die stapel op mij is beter dan een vent die vreemdgaat toch ?
    Hand in hand over straat lopen vind ik ook lief want dat laat zien dat hij blij met jou is en dat iedereen dat mag weten!
    Maar het moet niet te klef worden nee dat vind ik ook helemaal niets! Veder mag het niet te plubic, zoals elkaar voor iedereen aflebberen en dan achter je aan lopen vind ik ook niets. Maar veder vind ik het allemaal heel leuk


    None

    RainbowDash schreef:
    (...)

    JULLIE GAAN ZOENEN EN DROOGNEUKEN? :D

    Hm, dit gaat leuk worden. Heeeeel leuk :Y)


    ja, echt wel. Ik bedoelde eigenlijk handjes vasthouden .


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    ja, echt wel. Ik bedoelde eigenlijk handjes vasthouden .

    Ksssst! Weg met de kleffe dingen! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    (...)
    Nooooooooooooo! D:
    Sam, hoe kun je mij zo terroriseren?
    @Alwin; Dat gaat niet gebeuren. (cat)


    Je wilt mijn hand niet vasthouden? Ik voel me afgewezen (huil)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Je wilt mijn hand niet vasthouden? Ik voel me afgewezen (huil)

    Jammer dan. :Y)
    Dan ga je maar met Alwin hand in hand lopen, als je zo graag handjes wilt vasthouden. Maar ik zal dat niet doen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb geen probleem met hand in hand lopen of eens op een weg een zoen of knuffel in het openbaar, maar het mag niet té worden.
    En dat echt klef gedoe, nee, daar doen wij niet aan. Wij zijn een normaal koppel, waarbij mijn vriend een echte schat is en geen puppy.
    We hebben beide nog onze eigen vrijheid, gaan met onze eigen vrienden weg en dergelijke, dus dat is goed (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik heb geen probleem met hand in hand lopen of eens op een weg een zoen of knuffel in het openbaar, maar het mag niet té worden.
    En dat echt klef gedoe, nee, daar doen wij niet aan. Wij zijn een normaal koppel, waarbij mijn vriend een echte schat is en geen puppy.
    We hebben beide nog onze eigen vrijheid, gaan met onze eigen vrienden weg en dergelijke, dus dat is goed (:
    Same here ^^


    Life is hard and then we die