• ...ik haat klefheid. Ik word ermee gebombardeerd! D:
    Overal foto's, berichten, kaarten, brieven, weet ik veel wat nog meer. Programma's, films, documentaires... Vreselijk!
    Ik haat het als een man in een puppy verandert wanneer hij dolverliefd is. Bugh.
    En NEE, ik ben NIET jaloers, want ik ben iemand die nooit gelukkig zou worden met zo'n stomme vent erbij.
    Gadverdamme, het idee alleen al dat je voor altijd bij elkaar moet blijven! Pffffffft!
    Anyway, wie deelt mijn gedachten? (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cumberbatch schreef:
    Same here, zo'n huwelijksaanzoek met tranen en een publiek erbij of zo. Ik zou gewoon gek worden en weglopen. I like my men manly.
    _O_ Thank you for that quote.


    Life is hard and then we die

    Cumberbatch schreef:
    Same here, zo'n huwelijksaanzoek met tranen en een publiek erbij of zo. Ik zou gewoon gek worden en weglopen. I like my men manly.

    Thank god, er is iemand die mij begrijpt!
    Inderdaad, ik vind mannen véél leuker als ze stoer zijn!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    (...)
    Thank god, er is iemand die mij begrijpt!
    Inderdaad, ik vind mannen véél leuker als ze stoer zijn!

    IKR ;D Dat romantische gezeik ook altijd ;x Ik word er misselijk van soms ;x

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 20:46 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het kan mij echt geen reet schelen hoe iemand doet, ik verspil mijn energie niet aan dingen.
    Ik snap niet waarom iedereen zich altijd overal aan moet ergeren of irriteren. Het kost je alleen maar onnodige energie.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)_O_ Thank you for that quote.

    My pleasure _O_


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Same here, zo'n huwelijksaanzoek met tranen en een publiek erbij of zo. Ik zou gewoon gek worden en weglopen. I like my men manly.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Poseidon schreef:
    Nee, zo ben ik echt niet. c:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Cumberbatch schreef:
    Same here, zo'n huwelijksaanzoek met tranen en een publiek erbij of zo. Ik zou gewoon gek worden en weglopen. I like my men manly.

    Dát. Een vriend van mij vertelde me ooit een keer dat hij zijn vriendin in Parijs op de eifeltoren ten huwelijk wou vragen.
    Ik zei als iemand dat ooit bij mij zou doen ik hem er af zou duwen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik haat het niet echt ofzo maar als je me knuffelt of schatje of lieverd noemt dan ben je dood.
    Nou okay als me vrienden me niet te lang en klef knuffelen is het okay. Maar ik hou wel van romantische dingen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cumberbatch schreef:
    Same here, zo'n huwelijksaanzoek met tranen en een publiek erbij of zo. Ik zou gewoon gek worden en weglopen. I like my men manly.
    Mijn ex wilde een keer een fake-huwelijksaanzoek doen bij Lucardi. Toen ik ook maar zag dat hij op een knie wilde gaan zitten heb ik hem metéén omhoog getrokken. Damn, ik schaamde me dood :$


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Mijn ex wilde een keer een fake-huwelijksaanzoek doen bij Lucardi. Toen ik ook maar zag dat hij op een knie wilde gaan zitten heb ik hem metéén omhoog getrokken. Damn, ik schaamde me dood :$


    Haha dát heb ik dus ook wel. Ik doe dat toch liever privé.


    Your make-up is terrible

    Gancanagh schreef:
    Ik ben zelf ook niet zo'n romantisch persoontje. Geef mij maar iemand die binnen een relatie nog vrijheid nodig heeft want ik ben zelf ook zo.
    Handje in handje lopen, kusjes in het openbaar; niet aan mij besteed.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Mijn ex wilde een keer een fake-huwelijksaanzoek doen bij Lucardi. Toen ik ook maar zag dat hij op een knie wilde gaan zitten heb ik hem metéén omhoog getrokken. Damn, ik schaamde me dood :$

    Jesus, ik kan me dat gevoel dat jij gehad moeten hebben zo levendig voorstellen. Not good ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Als het niet te klef wordt heb ik er geen problemen mee... :)


    - Don't look for heroes, be one.

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha dát heb ik dus ook wel. Ik doe dat toch liever privé.
    Ja toch? Hij mag best mn hand vasthouden en subtiel in mijn oor fluisteren dat hij me ooit ten huwelijk wil vragen, maar come on, dit doet je niet in het openbaar. Ik schaamde me echt rot XD


    Life is hard and then we die