• ...ik haat klefheid. Ik word ermee gebombardeerd! D:
    Overal foto's, berichten, kaarten, brieven, weet ik veel wat nog meer. Programma's, films, documentaires... Vreselijk!
    Ik haat het als een man in een puppy verandert wanneer hij dolverliefd is. Bugh.
    En NEE, ik ben NIET jaloers, want ik ben iemand die nooit gelukkig zou worden met zo'n stomme vent erbij.
    Gadverdamme, het idee alleen al dat je voor altijd bij elkaar moet blijven! Pffffffft!
    Anyway, wie deelt mijn gedachten? (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waar gaat deze wereld heen als handjes houden al klef word gevonden. Dat vind ik nou echt alles behalve klef.
    Maar oke, dat is mijn mening.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ook, een beetje lief zijn tegen elkaar vind ik ok, maar al dat overdreven gedoe. Gatver, geef me alsjeblief een teiltje.
    Ik heb altijd zo iets van als je dan klef moet doen, doe dat dan als jullie alleen zijn. Lijkt me voor je zelf ook fijner.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ILOVENIKKI schreef:
    Waar gaat deze wereld heen als handjes houden al klef word gevonden. Dat vind ik nou echt alles behalve klef.
    Maar oke, dat is mijn mening.

    'k Vind dat awkward :'D Lol


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, ik deel je mening volkomen. [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ILOVENIKKI schreef:
    Waar gaat deze wereld heen als handjes houden al klef word gevonden. Dat vind ik nou echt alles behalve klef.
    Maar oke, dat is mijn mening.

    Mee eens. :'D Mensen kunnen ook overdrijven en zich aanstellen.


    -

    ILOVENIKKI schreef:
    Waar gaat deze wereld heen als handjes houden al klef word gevonden. Dat vind ik nou echt alles behalve klef.
    Maar oke, dat is mijn mening.
    Dat vind ik ook hoor


    Life is hard and then we die

    Ik weet niet of ik zelf klef ben, als handjes houden klef is dan wel :'D
    Maar ik hoef idd geen vrijscène voor mijn neus, ik zat een keer in de bus en mensen zaten elkaar af te likken. Niet zoenen, likken D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Handjes vasthouden ziet er gewoon zo raar uit. Het doet me denken aan vroeger, toen ik handjes moet vasthouden met klasgenoten om elkaar niet kwijt te raken.
    Ik mag het toch wel klef vinden? Het is net alsof je ontzettend afhankelijk van iemand bent. Blugh. Anyway, ik ga nu slapen en dromen over een nieuwe wereld, met veel fantasiewezens. Beetje Lotr-achtig. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Meisjes zijn er voor sex, niet voor klefheid :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    In principe vind ik het nog meevallen. Handjes vasthouden, af en toe eens iets liefs tegen elkaar en soms een kus mag. Maar een open seks scene of alleen maar van die kleffe berichtjes hoef ik niet. Keep it simple.

    RainbowDash schreef:
    Meisjes zijn er om de wereld te domineren niet voor klefheid :Y)

    Voor deze ene keer ben ik het met je eens!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    (...)
    Voor deze ene keer ben ik het met je eens!


    Je kan je naam beter veranderen in dominatrix :Y) En in de keuken en in het bed regeren maakt je nog niet tot wereldoverheerser :P


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je kan je naam beter veranderen in dominatrix :Y) En in de keuken en in het bed regeren maakt je nog niet tot wereldoverheerser :P

    Ik kan niet koken and I'm a virgin. Je redenatie klopt niet!
    En nu weer ontopic, jij onderdanig monster!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    (...)
    Ik kan niet koken and I'm a virgin. Je redenatie klopt niet!
    En nu weer ontopic, jij onderdanig monster!


    Which makes you a crappy woman and a flawed dominatrix! Je kan niet eens over een bed regeren, laat staan de wereld!

    I win :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Which makes you a crappy woman and a flawed dominatrix! Je kan niet eens over een bed regeren, laat staan de wereld!

    I win :Y)

    - kijkt Alwin dreigend aan -
    Ga. On. Topic. (bat)


    "Well, well. Look who we've got here!"