• ...ik haat klefheid. Ik word ermee gebombardeerd! D:
    Overal foto's, berichten, kaarten, brieven, weet ik veel wat nog meer. Programma's, films, documentaires... Vreselijk!
    Ik haat het als een man in een puppy verandert wanneer hij dolverliefd is. Bugh.
    En NEE, ik ben NIET jaloers, want ik ben iemand die nooit gelukkig zou worden met zo'n stomme vent erbij.
    Gadverdamme, het idee alleen al dat je voor altijd bij elkaar moet blijven! Pffffffft!
    Anyway, wie deelt mijn gedachten? (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik moet alleen maar lachen van dit topic. Omdat ikzelf ook nooit voor klef zijn was. Ik kan er wel tegen daar niet van, maar ik dacht altijd dat ik niet zo zou worden. Ik ben volgens mij zo klef als het maar kan en dat bevestigt Nikki ook.
    Gelukkig vind ze het niet erg anders zou ik er wat aan doen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 21:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is verschrikkelijk :'D


    Olive

    Ik!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Larten schreef:
    Hmm, zelf ben ik niet erg klef ingesteld.. en ik hou ook niet van vriendjes die te klef zijn... en al HELEMAAL niet van vriendjes die je teksten sturen als: De waarde van een roos is niet te vergelijken met jou,

    want een roos is voor even en jij bent er voor altijd

    nouja dat was even snel gegoogled, maar je snapt het wel, van die kleffe nederlandse tekstjes die kinderen van 11 naar elkaar sturen.. VRE-SE-LIJK! -flashback-

    -throws up-

    OH GIRL! I puked all over my designer shoes! D:

    Oh gast, die laatste zin is heerlijk dramatisch, geweldig_O_


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nog nooit een vriendje gehad :')
    Maar ik hoef dat kleffe gedoe ook niet hoor (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    PUKKELxDING schreef:
    Op zich haat ik het niet, maar op een gegeven moment begin ik er wel de pest in te krijgen als het maar niet ophoudt. Meestal houdt het wel op na twee maanden ofzo, dus meestal krijg ik er ook niet de pest in ^^
    En het ligt er ook aan in welke mate het is. Als het nou elke keer weer is dat persoon 1, persoon 2 aan het ophemelen is op wat voor een mediumsite dat ook is, dan vind ik het persoonlijk vervelender dan als het af en toe een lief berichtje is ofzo.

    -> In rl vind ik klefheid geen probleem als het niet de hele tijd is en ook niet half neuken is.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 21:47 ]


    Let it come and let it be

    Cumberbatch schreef:
    Same here, I like my men manly.


    With Guns, Muscles and a Gorgeous Face (wbw)

    Uuuuhm, true, I do :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fuck, please don't get me started. Ik was tijdens een schoolopdracht zo fucked up chagrijnig omdat twee klasgenoten niet van mekaar af konden blijven.
    I said: 'Guys seriously, get a room.'
    En dan is het niet eens meer uit jaloezie. Ik ben dus niet jaloers op het feit dat twee mensen half aan het vrijen zijn in het openbaar. Hell no. I mean come on, bewaar zulke dingen alsjeblieft tot in de slaapkamer. Fuck.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    (...)

    Alleen jou, maar dat mocht je niet doorvertellen!

    Ik zeg niks :x


    -

    ILOVENIKKI schreef:
    Ik moet alleen maar lachen van dit topic. Omdat ikzelf ook nooit voor klef zijn was. Ik kan er wel tegen daar niet van, maar ik dacht altijd dat ik niet zo zou worden. Ik ben volgens mij zo klef als het maar kan en dat bevestigt Nikki ook.
    Gelukkig vind ze het niet erg anders zou ik er wat aan doen.

    Alleen voor haar of omdat de omgeving er ook last van zou kunnen hebben?
    No offence or shit, maar ik vind echt dat sommige stellen die ik dan wel eens zie wel even mogen dimmen. Vrijwel niemand zit erop te wachten om vlak voor hun neus geconfronteerd te worden met een fucking vrijscene.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmmm mijn ex was daar volgens mij wereldkampioen in... afschuwelijk! Hartstikke leuk dat je af en toe tegen elkaar zegt dat je van elkaar houdt als dat echt zo is, maar niet na 2 dagen. En de hele tijd handjes vasthouden... get!
    Ik bedoel, die kleffe jongen is toch ook niet waar je op het begin voor gevallen bent...


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    ET123 schreef:
    Hmmm mijn ex was daar volgens mij wereldkampioen in... afschuwelijk! Hartstikke leuk dat je af en toe tegen elkaar zegt dat je van elkaar houdt als dat echt zo is, maar niet na 2 dagen. En de hele tijd handjes vasthouden... get!
    Ik bedoel, die kleffe jongen is toch ook niet waar je op het begin voor gevallen bent...

    Handjes houden vind je klef? En jij bent 16? Oke, dat vind ik echt raar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ILOVENIKKI schreef:
    (...)
    Handjes houden vind je klef? En jij bent 16? Oke, dat vind ik echt raar.

    Ik ben 18 en ik vind het ook klef. Bah, gek word ik ervan. Anyway, jongens moeten niet bij mij zijn voor kleffe dingen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nah, mij boeit het niet veel.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.