• Nu heb ik weer spijt dat ik Golden member ben..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hoezo dat :P?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hoezo dat :P?

    Heb er 6 euro aan verspild, en eigelijk doe je er niet veel mee met Golden member, ben het toch maar een maand dusja, en als me vader achter komt dat ik het gedaan heb, dan oeioei, but yeah.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 19:40 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dan ben ik blij dat ik er niet één heb genomen..


    -

    1968 schreef:
    Dan ben ik blij dat ik er niet één heb genomen..


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    1968 schreef:
    Dan ben ik blij dat ik er niet één heb genomen..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ga er maybe 1 nemen, alleen sms'en lukt bij mij niet. Ik heb 2 x gesms't en er gaat gewoon 40 cent van mijn btg af, weird.

    Edit; het is Golden Ananas. )';

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 19:45 ]

    heb ik ook, ik heb 6 euro verspild en je hebt niet al te veel extra's


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Daarom net doe ik het niet. Of ga ik in ieder geval toch wachten op een manier die goedkoper is. -als die ooit komt.


    effort never betrays you

    Hmmppff ja... Ik heb er beetje spijt van xD ik heb van me stiefpapa al op me kop gekregen xD nja volgende maand mag k het niet meer verlegen (: Gewoon van genieten xD (headbang)


    What is youre favo scary movie?

    Er is eigenlijk geen ene moer aan nee. (cat)


    SLOAN.

    juillie hebben dat gayhand gedoe.

    1968 schreef:
    Dan ben ik blij dat ik er niet één heb genomen..


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    mijn zus heeft er ook al spijt van


    Don't judge a book on its cover

    het steld eigenlijk helemaal niks voor XD


    Some angels have no wings.

    Ach. Ik heb er niet erg veel spijt van, ik had net 20 euro beltegoed van mijn moeder gekregen, en ze komt verder niet te weten wat ik er mee heb gedaan.
    Ik doe verder eigenlijk niks met mijn Ananasschap, maar ik ben blij dat ik de back-up heb kunnen maken, en ik wilde het sowieso wel even proberen, gewoon om te weten of het anders is (niet dus...). Ik ga het niet verlengen, maar ik heb ook geen spijt. (joehoe)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.