• ...ik haat klefheid. Ik word ermee gebombardeerd! D:
    Overal foto's, berichten, kaarten, brieven, weet ik veel wat nog meer. Programma's, films, documentaires... Vreselijk!
    Ik haat het als een man in een puppy verandert wanneer hij dolverliefd is. Bugh.
    En NEE, ik ben NIET jaloers, want ik ben iemand die nooit gelukkig zou worden met zo'n stomme vent erbij.
    Gadverdamme, het idee alleen al dat je voor altijd bij elkaar moet blijven! Pffffffft!
    Anyway, wie deelt mijn gedachten? (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik, dat is exact de reden waarom ik mijn afgelopen 3 vriendjes heb gedumpt. I can't stand it.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik niet. :Y)(cat)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 20:34 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben zelf ook niet zo'n romantisch persoontje. Geef mij maar iemand die binnen een relatie nog vrijheid nodig heeft want ik ben zelf ook zo.
    Handje in handje lopen, kusjes in het openbaar; niet aan mij besteed.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Is het erg als ik je even uitlach? :')
    Anyway, nee ik deel je gedachten niet. Ik heb zelf een vriend en ik vind onze klefheid geweldig, maar hij is niet zo'n puppy. Het is gewoon een schatje ^^


    -

    Ik niet :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    I like it, but i'm a hopeless romantic.
    als het maar niet te.. public word. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind dat ook vreselijk, gwn creepy


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik deel niet in je gedachten, nee. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee, zo ben ik echt niet. c:


    your eyes are like stars in the night.

    Saph schreef:
    I like it, but i'm a hopeless romantic.
    als het maar niet te.. public word. :W


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Op zich haat ik het niet, maar op een gegeven moment begin ik er wel de pest in te krijgen als het maar niet ophoudt. Meestal houdt het wel op na twee maanden ofzo, dus meestal krijg ik er ook niet de pest in ^^
    En het ligt er ook aan in welke mate het is. Als het nou elke keer weer is dat persoon 1, persoon 2 aan het ophemelen is op wat voor een mediumsite dat ook is, dan vind ik het persoonlijk vervelender dan als het af en toe een lief berichtje is ofzo.

    -> In rl vind ik klefheid geen probleem als het niet de hele tijd is en ook niet half neuken is.

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 dec 2011 - 20:40 ]


    Life is hard and then we die

    Bij andere mensen vind ik het irritant, ja, maar als het mezelf zou overkomen... Dan wee ik het niet meer. Al zou ik er wel niet tegen kunnen als het té klef wordt en heel de wereld er van kan meegenieten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Same here, zo'n huwelijksaanzoek met tranen en een publiek erbij of zo. Ik zou gewoon gek worden en weglopen. I like my men manly.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Geen last van :'D
    Mijn vriend en ik lopen ook altijd hand in hand. Maar de kleffe kaartjes, gedichtjes, krabbels en weet ik veel wat.. Daar doen wij niet aan. :'D
    Maar niet alle mannen veranderen in puppy's, lol.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zolang de jongen in kwestie maar niet aan je vastplakt zoals een Chiquita-sticker aan een banaan, vind ik het juist lief :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.