• ...ik haat klefheid. Ik word ermee gebombardeerd! D:
    Overal foto's, berichten, kaarten, brieven, weet ik veel wat nog meer. Programma's, films, documentaires... Vreselijk!
    Ik haat het als een man in een puppy verandert wanneer hij dolverliefd is. Bugh.
    En NEE, ik ben NIET jaloers, want ik ben iemand die nooit gelukkig zou worden met zo'n stomme vent erbij.
    Gadverdamme, het idee alleen al dat je voor altijd bij elkaar moet blijven! Pffffffft!
    Anyway, wie deelt mijn gedachten? (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zolang ze er niet te veel mee te koop lopen en het ook daadwerkelijk menen stoort het me niet (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb niks tegen klefheid, maar wel tegen overdreven klefheid.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik hou best van die romantische dingen, maar zodra de jongen verandert in een puppy wordt het afschuwelijk D:
    Serieus, dan valt er gewoon niet meer mee te praten. Alles wat je zegt is automatisch helemaal waar, als er iets vervelends gebeurd is zit hij er meer over in dan jijzelf en je hele inbox staat vol gebombardeerd met smsjes als 'Schatje wat is er? je hebt al een half uur niets van je laten horen! XXX wil je nooit meer kwijt'


    i put the fun in funeral

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja toch? Hij mag best mn hand vasthouden en subtiel in mijn oor fluisteren dat hij me ooit ten huwelijk wil vragen, maar come on, dit doet je niet in het openbaar. Ik schaamde me echt rot XD


    Hehe sowieso, dat hele gedoe is gewoon.. privé-erig -ofzo-. Net als seks en al die shit. Je bespreekt het met je beste vriendinnen maar laat ze ook niet toe in de slaapkamer.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hehe sowieso, dat hele gedoe is gewoon.. privé-erig -ofzo-. Net als seks en al die shit. Je bespreekt het met je beste vriendinnen maar laat ze ook niet toe in de slaapkamer.

    Oh niet? :o


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Oh niet? :o


    Alleen jou, maar dat mocht je niet doorvertellen!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hehe sowieso, dat hele gedoe is gewoon.. privé-erig -ofzo-. Net als seks en al die shit. Je bespreekt het met je beste vriendinnen maar laat ze ook niet toe in de slaapkamer.
    Hahahaha goed omschreven. Ik ben al panisch als vriendlief klef doet in een zwembadhokje ofzo, ben te bang dat mensen het gaan merken.


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    (...)

    Alleen jou, maar dat mocht je niet doorvertellen!
    Ik ben beledigd :(


    Life is hard and then we die

    Ik. VERSCHRIKKELIJK!

    Een van de redenen waarom ik weer lekker single ben (cat)


    I was an angel living in the garden of evil

    Hmm, zelf ben ik niet erg klef ingesteld.. en ik hou ook niet van vriendjes die te klef zijn... en al HELEMAAL niet van vriendjes die je teksten sturen als: De waarde van een roos is niet te vergelijken met jou,

    want een roos is voor even en jij bent er voor altijd

    nouja dat was even snel gegoogled, maar je snapt het wel, van die kleffe nederlandse tekstjes die kinderen van 11 naar elkaar sturen.. VRE-SE-LIJK! -flashback-

    -throws up-

    OH GIRL! I puked all over my designer shoes! D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik ben beledigd :(


    Sorry. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    McGinty schreef:
    Ik niet :')


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik voel je pijn... Maar ik ben stiekem wel altijd een beetje jaloers hoor... (cat)

    Passerby schreef:
    Ik niet. :Y)(cat)


    26 - 02 - '16

    Ik heb lotgenoten gevonden! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"