• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Fay Cooper.
    Ik hou de hand van Mitchel onder tafel vast en begin te grijnzen, ik hoop niet dat het iemand opmerkt..
    Ik neem nog een hapje van mijn eten en kijk naar het bord van Brooke. Hou je mond, Fay. Het heeft geen zin.

    Adam Steps.

    "Ik jou achter laten? Never, daar ben je gewoon te lief te leuk en te aardig voor." Flap ik eruit. Whoops, ik word knalrood. "Dat dus..." Zeg ik zachtjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quinty Smith.

    Sh*t hij begind harder te rennen. "Nee! Nee!" Schreeuw ik en stop met rennen en ga tegen de muur staan, ha, hij remt te laat af. Ik begin terug te rennen. "Vertel gewoon hoe je verwijderd, dan geef ik hem terug!" Lach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    Ik glimlach door zijn reactie en voel me moe. Langzaam val ik tegen Adam in slaap, hand in hand..

    [Toen ik typte 'slaap, hand in hand' moest ik denken aan.. Kamp - Saartje - Laura. (Saartje, kijken of je weet wat ik bedoel)]

    [ Omg kop dicht ! :$:$]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Weetje wat klote is?
    Dat als ik even een halve dag er niet ben geen kans meer heb om te reageren.
    Echt heel jammer.
    Maar goed.

    Levi Lahote.

    Ik rem te laat en knal tegen de muur aan. Ik wrijf even over mijn neus en draai me om. 'Oke, als je hem aan me geeft dan verwijder ik hem' Zeg ik en rijk mijn hand naar haar uit. Ik kijk naar mijn hand dat vol zit met bloed. 'Oh, kut' Zeg ik en knijp mijn neus dicht. 'Bloedneus' zeg ik grijnzend en loop naar de wc. 'Wacht daar!' Beveel ik en pak wat closet-papier. Ik hou het tegen mijn neus en was mijn hand. Na tien seconden is het gestopt en loop ik weer terug naar Quinty.

    [ DAt heeft iedereen ;)]

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 19:10 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [lol]

    Adam Steps.

    Daar zit ik dan met Louise Tegen me aan en dan zitten we ook nog hand in hand. ik kan mijn geluk niet op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quinty Smith.

    "Uhm...Sorry, hier." Ik geef hem zijn BB terug. "wel verwijderen hé!" ik hou hem vast zodat hij neit weg kan totdat hij hem heeft verwijderd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Lahote.

    'Geeft niet joh' Zeg ik en pak mijn BB. 'Wel verwijderen hé!' zegt ze en houd me vast. 'Oke' Zeg ik en maak een paar snelle bewegingen op het toetsenbord en doe alsof ik hem heb verwijderd terwijl ik hem in een andere map heb gestopt waar een wachtwoord op staat. 'Verwijderd' Zeg ik glimlachend en begin haar te kietelen zodat ze me los laat.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 19:16 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    Zachtjes met een rustige ademhaling, lig ik lekker warm legen Adam aan.

    Quinty Smith.

    "Nee niet ki..the...len!" Schater ik uit. "Kap!!!!" Lach ik.

    Adam Steps.

    Ontspannen ligd Louise zegen me aan, ik streel haar zachtjes door haar haar. De duwt zich iets strakker tegen me aan.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 19:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Lahote.

    Ik geef haar nog een laatste prik in haar buik en stop met kietelen.

    [Welke dag is het in de RPG? Zondag toch?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Quinty Smith.

    "Dank je..." Zeg ik en lach nog na, ik heb nu buikpijn van het lachen... Ik begin te hoesten, dar krijg ik altijd na het lachen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brooke Rivera.

    Ik haal nog een stukje van mijn hotdog af en eet hem op. 'Ik hou van Fay en ik wil haar niet ongerust maken of bezorgd. Ik wil dat ze gewoon weer normaal gaat doen' Denk ik en kijk via het raam naar buiten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'