• Dus.... Aangezien ik al eeuwen wacht tot iemand een meeting wilt organiseren in Antwerpen, zal ik er zelf maar één organiseren! :Y)

    Waar spreken we af? Antwerpen Centraal station, aan de Starbucks?

    Wanneer? 11 februari

    Hoe laat? rond een uur of 2?

    Wat gaan we doen? Gewoon wat rondlopen in de stad? Meer voorstellen zijn natuurlijk ook welkom.

    Wie komt er?
    x Kato (Gallagher)
    x Lisa (Negligible) misschien
    x Kim (Maitresse) misschien
    x Nele (Flemish)
    x Goedele (Maelig)
    x Sarita (Ridder) misschien
    x Elise (Gancanagh) misschien
    x Bo (Lynnx) misschien
    x Erica (Scandal) misschien
    x Yoni (1994) misschien
    x Evelien (Lovingly)
    x Glenn (Smugness)
    x Ellen (Zaynatic) misschien
    x Nicky (Orchideous) misschien

    als je komt, raad ik je aan abo te nemen op dit topic.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:12 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Begin februari is goed! Haha =D
    Ik zou wel graag eens naar een meeting gaan, maar ik weet niet of het gaat lukken. Hangt er vanaf wanneer (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Begin februari is goed! Haha =D
    Ik zou wel graag eens naar een meeting gaan, maar ik weet niet of het gaat lukken. Hangt er vanaf wanneer (:

    Voor mij hangt het er ook van af, de datum zal waarschijnlijk beslist worden door wie er allemaal gaat. (: Zal ik je op de lijst zetten?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bojangles schreef:
    (...)
    Voor mij hangt het er ook van af, de datum zal waarschijnlijk beslist worden door wie er allemaal gaat. (: Zal ik je op de lijst zetten?

    Jap! Doe maar ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Jap! Doe maar ^^

    top!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Schrijf mij maar op als misschien :)
    Ik weet nog niet zeker of ik kan/mag.
    Maar stel dat ik wel kan, zijn er mensen die op roosevelt moeten zijn?
    Ik ken mijn weg niet zo héééél goed daar.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zolang er geen vaste datum is kan ik niet beloven dat ik kom, maar ik wil wel héél graag natuurlijk. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maitresse schreef:
    Schrijf mij maar op als misschien :)
    Ik weet nog niet zeker of ik kan/mag.
    Maar stel dat ik wel kan, zijn er mensen die op roosevelt moeten zijn?
    Ik ken mijn weg niet zo héééél goed daar.

    Centraal station is één bushalte voor de Rooseveltplaats :Y)
    Ik zal je er op zetten als misschien! Hoe heet je?
    En ik ken mijn weg ook niet supergoed, maar als we met genoeg zijn, vinden we het wel allemaal! (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Maelig schreef:
    Zolang er geen vaste datum is kan ik niet beloven dat ik kom, maar ik wil wel héél graag natuurlijk. :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Maelig schreef:
    Zolang er geen vaste datum is kan ik niet beloven dat ik kom, maar ik wil wel héél graag natuurlijk. :Y)

    De datum hangt af van wie er allemaal komt, heb jij misschien een voorstel? (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik zou wel willen, maar ik vrees niet dat ik mag. Het is niet voor te zeggen dicht :Y) Twee provincies verder... But I can try (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    Ik zou wel willen, maar ik vrees niet dat ik mag. Het is niet voor te zeggen dicht :Y) Twee provincies verder... But I can try (:

    YOU SHOULD TRYYYYY. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik zie dan nog wel.
    Vorige keer was er een meeting georganiseerd. Een heleboel zouden er komen, de organiseerders kwamen zelf niet opdagen en er stond ocharme maar één meisje!

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 20:47 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bojangles schreef:
    (...)
    Centraal station is één bushalte voor de Rooseveltplaats :Y)
    Ik zal je er op zetten als misschien! Hoe heet je?
    En ik ken mijn weg ook niet supergoed, maar als we met genoeg zijn, vinden we het wel allemaal! (:

    Kim.
    En als ik een halte voor de rooseveltplaats zou nemen, ben ik totaal ergens anders.
    Hangt dat ook niet af van welke kant dat je komt?
    Ik weet wel dat mijn bus stopt op perron 23.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    (...)
    Kim.
    En als ik een halte voor de rooseveltplaats zou nemen, ben ik totaal ergens anders.
    Hangt dat ook niet af van welke kant dat je komt?
    Ik weet wel dat mijn bus stopt op perron 23.

    Ik kom van richting Turnhout? Ik neem waarschijnlijk een 410/417 (:
    Desnoods komen we je daar halen. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    HoranNiall schreef:
    Ik zie dan nog wel.
    Vorige keer was er een meeting georganiseerd. Een heleboel zouden er komen, de organiseerders kwamen zelf niet opdagen en er stond ocharme maar één meisje!

    Moet ik je op de lijst zetten, of niet? En heb je data om voor te stellen?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."