• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

[RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

© Copyright SomeMusic en xTrustMex.

[ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

Louise Broadwell.
    Ik pak het glas aan en drink het op. "Weetje, we hebben Levi en Quinty nog niks vertelt." zeg ik nadat ik klaar ben met drinken.

Levi Lahote.

'Oke,' Zeg ik en grinnik als ze gaapt. Ik gooi een stift naar haar 'Vangen' Roep ik. 'Kun je het in de eetzaal ergens schrijven? Dan ga ik hout halen' Zeg ik en draai me alvast om.

Brooke Rivera.

Fay en Mitchel lopen weg. Het liefst zou ik achter haar aan willen lopen en zeggen dat het me spijt. Ik had niet weg moeten lopen. Ik weet niet waarom ik iedere keer zo bot doe als het over 'die ziekte' hebben. 'James, ik ga even achter Fay aan' Zeg ik en sta op. 'Ik ga het gewoon zeggen' Neem ik me voor en ren achter Fay aan naar de woonkamer. 'Fay?!' Roep ik.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Quinty Smith.

"Vangen!" Faal niet dus, de stift valt op de grond. ''Kun je het in de eetzaal ergens schrijven? Dan ga ik hout halen'' ik knik en loop naar de eetzaal waar ik het op het bord schrijf.

Adam Steps.

"Ik weet het, ik had al gebeld maar Levi nam niet op." Zeg ik en kijk naar het raam, een straaltje maanlicht komt al door de gordijnen.

Ich liebe dich 27.12.23

Fay Cooper.
    "Ik wil de rest van het liedje horen, als het af is.." zeg ik met een glimlach en zet de computer aan. Dan hoor ik mijn naam en kijk langs Mitchel naar de deur van de woonkamer, daar staat Brooke. "Ja, wat is er?" vraag ik, iets botter dan ik het bedoel.

Levi Lahote.

Ik loop naar het bos en zoek naar losse takken op de grond. Ik kijk even op mijn BB en zie dat ik bereik heb. Ik laat mijn hout vallen en bel naar Adam.

Brooke Rivera.

'Fay.. Het spijt me van laatst.' Zeg ik en bijt op mijn lip. 'Ik had niet zo moeten reageren en heb je waarschijnlijk een kut gevoel bezorgd..'

Louise Broadwell.
    "Toch wil ik ze even sms'en." zeg ik en strek me uit om mijn telefoon te pakken. Ik typ even snel iets in en er staat: 'Hee Levi, ik hoop dat je dit kan lezen. Ik zit in het Ziekenhuis en mijn enkel is gebroken, misschien mag ik morgen naar huis. Tot snel. XxXx Louise & Adam. Ps. Doe de groeten aan iedereen!' Ik laat het even zien aan Adam en zie hem knikken. Ik verzend het smsje en hoop dat hij aankomt.

Adam Steps.

"Luister. Volgens mij is dat mijn mobiel." Zeg ik en luister. "Ja." Ik sta op en loop naar het kastje naast het bed. 'Levi.' Staat er op het scherm. "Het is Levi." Zeg ik. "Neem jij hem anders." Ik geef Louise mijn mobiel.

Ich liebe dich 27.12.23

[lol! ging allemaal geleik!]

Ich liebe dich 27.12.23

Fay Cooper.
    "Het geeft niet, Brooke. Ik moet gewoon mijn mond over Anorexia houden.." zeg ik dan kort. "Ik had even een rotgevoel, maar het ligt aan mij.."

Brooke Rivera.

'En ze zegt het weer, waar Mitchel bij is. Nu weet nóg iemand dat ze denken dat ik 'anorexia' heb.' denk ik, maar hou het voor me.

Fay Cooper.
    Ik zie nog net de boze blik van Brooke. Sh!t gaat er door mijn hoofd. Ik moet het nu echt niet meer zeggen. "Sorry.." mompel ik beschamend.

Louise Broadwell.
    Ik krijg de telefoon van Adam in mijn handen gedrukt. "LEVI!" schreeuw ik in de telefoon.

Brooke Rivera.

'Maakt niet uit..' Zeg ik en sla mijn ogen even neer. Het maakt wel uit maar dat ga ik haar niet vertellen.

Levi Lahote.

'Adam, neem nou op' Mompel ik terwijl ik een berichtje krijg. 'Eerst Adam bellen dan het berichtje checken' denk ik. 'Lou!' Roep ik als er word opgenomen. 'Gaat het? Sorry dat ik niet opnam' Zeg ik.

[ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 20:06 ]

Louise Broadwell.
    "Het geeft niet, je zal wel geen bereik gehad hebben. En ja, met mij gaat het het redelijk. Ik heb gips op mijn enkel, want hij is gebroken. En heb er vreselijk last van. Ook heb ik mijn ouders gebeld en die wilde mij ophalen, maar ik heb haar over gehaald om het niet te doen. Hoe is het bij jullie?" ratel ik door de telefoon.

[ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 20:09 ]