• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Adam Steps

    Ik kijk naar Louise die Levi alles uitlegd. Ik kijk naar haar ogen en dan naar haar mond. Echt ze is prachtig...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Lahote.

    'Gaat wel goed, we hebben.. Ik bedoel ik heb besloten om op iedere zondag een kampvuur te houden en ik ging gekke foto's maken van Quinty, toen kreeg ik een bloedneus. Oke te lang verhaal. Bijna iedereen is nu aan het eten en jullie? Trouwens, je kan dan helemaal niet meer dansen ! Hoe wil je dat doen met de lessen en... Laat maar. Daar hebben we het later wel over.' Zeg ik snel door de telefoon. 'Hoe is het met Adam? Komt hij ook morgen terug? Je weet dat we ze eigenlijk niet van het terrein mogen laten gaan hea? Achjoh, het belangrijkste is nu dat je beter word. En snel ook' Zeg ik erachteraan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ik ben glee kijken, dus ik kan late reacties geve. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    Ik laat een traan vallen. Niet meer dansen, geen lessen, lopen met krukken.. wat heb ik daar überhaupt nog te zoeken? Niks.. Ik laat nog een paar tranen vallen en begin dan te huilen, snel druk ik de telefoon uit en leg mijn hoofd tegen Adam aan.

    Fay Cooper.
    Ik merk aan haar houding dat ze het wel erg vind, ik word woedend en storm de kamer uit. "KXTZOOI!" roep ik luid en ren naar mijn kamer, doe de deur op slot en ga op mijn bed zitten..

    Levi Lahote.

    Opgehangen.... Ik kijk stomverbaasd naar mijn BB en stop hem in mijn zak. Ik raap afwezig de takken op en loop terug. Ik leg ze in een hoopje op het plein en leg er een paar grote stenen omheen. Daarna loop ik een danszaal binnen en haal er wat stoelen vandaan die ik om de houtjes neerzet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Wat is er met Fay ik mis wat?]

    Adam Steps.

    "Rustig. Rustig?" Ik sla mijn arm om haar heen, ik druk ineens een kus op haar wang. "Het komt goed, echt." zeg ik snel en wrijf over haar arm.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Fay praat waar een hoop mensen bij zijn steeds over de Anorexia van Brooke. En dat vind Brooke niet leuk en Fay is boos op zichzelf.]

    [Als je de reacties van Brooke lees weet je het ^^.]

    Brooke Rivera.

    'Fay!' Roep ik en kijk even naar Mitchel.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    "Niet, ik kan gewoon een lange tijd niet dansen! Wat heb ik te zoeken op Danskamp? Helemaal niks.. ik ga wel gewoon naar huis.." zeg ik trillend en begin nog harder te huilen..

    Fay Cooper.
    "Ik wil.. ik wil naar huis." snik ik zachtjes. "Ik verpest alles voor Brooke."
    Woedend trek ik mijn kleren uit m'n kast en gooi het in de koffer.

    Mitchel Sawyer

    Fay loopt zo snel weg dat ik even moet rond kijken om te weten dat ze echt weg is. "Fay?" Ik loop in de richting van de deur en kijk rond.

    Brooke Rivera.

    'Fay!' Roep ik nog eens en ren richting de meisjesslaapzaal. Ik ren naar boven en sta voor haar deur die opslot is. 'Fay! Doe open!' Roep ik en sla met mijn vuist tegen de deur.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adam Steps.

    "Nee, dat kan niet. Je kan niet naar huis, we verzinnen wel iets. Je mag niet weg, echt!" Ratel ik en kijk haar smekend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.