• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Louise Broadwell.
    Ik merk hij nu wel heel dichtbij staat. Lichtjes bloos ik en geef hem nog een kusje op zijn wang. "Ik hoop dat ik snel terug mag naar danskamp, ik hou niet zo van ziekenhuizen." fluister ik en kijk naar de verpleegster.

    Adam Steps

    "J-ja ik ook." Weeral heb ik voor mijn gevoel een knalrood hoofd. Mijn hart klopt als een bezetene, ik kijk naar mijn borstkast waar het duidelijk zichtbaar is dat mijn hart overuren draait...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    Ik weet het zeker, hij voelt iets voor me.. Moet je zijn hoofd zien.. Wacht, hij voelt iets voor me. En nu?
    "Verpleegster?" vraag ik vriendelijk. "Ja? Kan ik iets voor je doen?" antwoord ze. "Hoe lang moet ik hier nog blijven?" vraag ik voorzichtig. "Een klein dagje, dan mag je weer naar huis." vertel ze kalm. "O, oke.."
    antwoord ik en zucht diep. Ik herhaal haar woorden: "Een klein dagje.." Dat ga ik niet overleven..

    Adam Steps

    Een klein dagje oftewel de hele dag... Louise zucht. "Zal ik bij je blijven?" Vraag ik en kijk Louise weer in haar ogen, weer langer dan normaal. Ik denk dat ik dr leuk vind!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    Ik grijns als hij voorstelt om te blijven. "Ik vind het goed, maar hoe ga je dan slapen?" vraag ik en grinnik zachtjes.

    Adam Steps. [b/]

    "Goeie vraag..." Ik kijk rond. Meestal mag bezoek niet
    'S nachts blijven... Maar ik weet de weg terug ook niet..."In de wachtkamer ofzo..." Mompel ik...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    Ik kijk naar het bed dat naast me staat. "Is dat bezet of word het voor vanavond nog bezet?" vraag ik aan een verpleegster. "Nee." antwoord ze. "Mag Adam er liggen?" zeg ik en wijs naar hem. "Van mij wel." zegt de verpleegster en loopt de kamer uit. "Geregelt." zeg ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 15:32 ]

    Adam Steps

    Oké ik blijf dus hier, op deze kamer, bij Louise. Vlak bij haar. "Ehm... Dank je Louise." Ik glimlach verlegen naar haar.

    [lol zit aan strafwerk voor school. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    "Graag gedaan." zeg ik en werp een blik op mijn horloge. "Zes uur, ik krijg zo wel eten." zeg ik en lach. Dan kom er een verpleegster binnen rijden. "Wat wil je hebben?" vraag ze. Ik wijs wat dingen aan en ze legt het op een bordje. "Heeft u extra? Voor Adam.." vraag ik smekend. "Jahoar!" antwoord ze en ze schept nog een bord vol. "Eet smakelijk." mompelt de vrouw en rijdt met haar karretje weg.

    [Stouterd. XD]

    Adam Steps.

    Ik krijg een bord met eten, geen idee wat her allemaal is...
    Ik ga op 'mijn' bed zitten en neem een hap van het eten, ik kijk naar Louise. Ik vind het wel vervelend, want nu kan ze niet dansen...
    Als ik vol zit zet ik het bord opzij, ik heb niet veel gegeten een paar happen maar.
    Ik sta op. "Ik ben zo terug." Zeg ik met een mysterieuse glimlach op mijn gezicht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mitchel Sawyer

    Ik glimlach wanneer haar zachten lippen mijn wang raken. "Zal ik je een geheim vertellen?" Fluister ik. Ze knikt zacht. "Ik heb het voor jou geschreven."

    Louise Broadwell.
    Ik neem nog een paar happen totdat Adam de kamer uit loopt met een mysterieuze glimlach. Ik zet mijn bord weg, honger heb ik toch niet meer.. Ik zak iets verder onderuit en leun tegen mijn kussen aan en wacht op Adam.

    Fay Cooper.
    Dit had ik dus totaal niet verwacht, ik word rood en mijn mond valt open. "D..Dankjewel.." stotter ik zachtjes.

    Adam Steps.

    Ik lach al bij de gadachte, ik kom aanzetten met een ballon.:



    Ik loop de gang door en kijk de kamer in, daar licht Louise naar buiten te kijken, ja wat moet je anders in een ziekenhuis doen. "Lou. Kijk eens." Ik sta met een mega glimlach in de deuropening.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mitchel Sawyer

    "D..Dankjewel.." Ik glimlach bescheiden. Ik kijk haar wat onzeker aan en breng mijn gezicht dan dichterbij. Als ze niet naar achter deinst kus ik haar zachtjes.