• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Fay Cooper.
    "Ik.. ik vind jou ook leuk." zeg ik terwijl ik nog in de zevende hemel zweef.

    Brooke Rivera.

    'Maar...' Probeer ik nog wetend dat het toch niet uitmaakt. Ik til mijn tas op en hij neemt me mee richting de eetzaal. Hoe dichter we bij de eetzaal komen, hoe sterker ik de geur van knakworstjes ruik. Mijn maag rommelt, maar ik negeer hem.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 17:20 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mitchel Sawyer

    "Ik.. ik vind jou ook leuk." Ik glimlach. "Gelukkig maar." Zeg ik zacht en kus haar opnieuw.

    Adam Steps.

    "Nee, ik kan niet in slaap komen..." Zeg ik zachtjes. "Wat is er? Heb je pijn?" Vraag ik er snel achteraan. Ik sla de dekens van me af om aanstalte te maken om op te staan.

    Quinty Smith.

    "Oké..." Zeg ik en ik sta op. Ik weet genoeg. Ik loop naar de eetzaal en kijk of er een plek open is. ik ga zitten en kijk de tafel rond. WAt zijn hier eigelijk veel mensen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    "Ook en ik heb het koud.." zeg ik zachtjes en merk dat hij naast mijn bed staat.

    Fay Cooper.
    Wat ben ik blij.. hij houd van me.. wow.. Deze zomer kan niet meer stuk!

    Adam Steps.

    "Wil je nog een deken, of wil je dat- Nee dat wil je niet." Zeg ik en ik frunnik wat aan mijn trui.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quinty Smith.

    Levi neemt plaats naast mij. "Al wat gehoord over Louise?" Vraag ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ Omg kansloos XDDDD, ik had inplaatsvan Brooke Levi neergezet XD bij de vorige ]

    Levi Lahote.

    Ik ga zitten en kan alleen nog maar aan Louise denken. 'Nee, Quinty. Helemaal niets' Zeg ik met een bezorgde ondertoon. 'Zal het goed met haar gaan?' Vraag ik mezelf af. Ik kijk naar mijn hotdog en schuif hem weg. Mijn BB trekt de aandacht en ik ontgrendel hem. Ik zie de gemiste oproepen van Adam en scheld onhoorbaar. Ik sta op en loop richting de trap. 'Moet je niet eten Levi?' Vraagt Miranda en kijkt naar mijn bord. 'Ik ben zo terug' Zeg ik. Terwijl ik van de trap leuning af glij, bel ik Adam en hij gaat over.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 17:24 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [lol, Adam en Louise slapen al. En hun beginnen net met eten. Faal. xD :P xP]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mitchel Sawyer

    "Zullen we gaan lunchen?" Vraag ik en kus dan zachtjes haar wang. Ze was super.

    Quinty Smith.

    Ik zucht en neem en hap van mijn hotdog, hij smaakt lekker maar dat merk ik neit echt, ik denk na...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brooke Rivera.

    Ik zie Levi bellend voorbij lopen als ik met James de trap oploop naar de eetzaal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    Ik draai me om en kijk de kamer rond. "Ligt er ergens nog een deken..?" vraag ik half-fluisterend.

    Adam Steps.

    "I shall look." Zeg ik en loop naar de kast. Ik trek hem open en zie heen dekens liggen, verder in de kamer zijn ook geen dekens. "Nee, er is geen deken te bekennen, je mag mijne wel." Zeg ik en loop naar mijn bed en pak hem eraf. "Wil je hem?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Lahote.

    'Adam neem nou op!' mompel ik en zit op een kast in de danszaal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'