• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Levi Lahote.

    'Geen dank' Zeg ik. 'Het was toch zondag vandaag?' Vraag ik aan Quinty.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Quinty Smith.

    Ik haal me schouders op. "Eerlijk gezegt ben ik dat vergeten..." ik schiet in de lach. "Mijn hersens denken niet helemaal helder meer als ik lach." ZEg ik uithoestend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    xJennii schreef:
    Weetje wat klote is?
    Dat als ik even een halve dag er niet ben geen kans meer heb om te reageren.
    Echt heel jammer.
    Maar goed.


    [nee maar als ik verder wil doe ik dat gewoon snapje, roep Quinty nu anders gewoon terug en leg het uit. :)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Lahote.

    Ik kijk naar mijn BB, ontgrendel hem en kijk naar de datum. 'Ja, het is zondag, dan heb ik wel een goed ideetje.' Zeg ik. 'Ik ben zo terug, of wil je mee?' Vraag ik en kijk haar aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xTrustMex schreef:
    Levi Lahote.

    Ik geef haar nog een laatste prik in haar buik en stop met kietelen.

    [Welke dag is het in de RPG? Zondag toch?]


    [volgens mij wel.]

    Quinty Smith.

    "Ligt eraan wat het is." Zeg ik en kijk Levi terug aan. "ik ben eigelijk best moe weetje."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ~ Even voor de duidelijkheid. ~
    Datum: Zondag.
    Tijd: 21.00 (Louise & Adam slapen in het Ziekenhuis, op Danskamp waren ze laat met eten).
    Weer: Het is een beetje schemerig buiten, niet koud en geen wolken.

    Levi Lahote.

    'Nou, ik dacht dat het misschien leuk zou zijn om een kampvuur te regelen. Zo kunnen we elkaar allemaal wat beter leren kennen' Zeg ik en kijk even met een gek hoofd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    Nadat ik mijn avondeten op heb zet in mijn bord in de keuken neer. "Mitchel? Ga je mee naar de woonkamer? Ik wil even mijn ouders e-mailen." vraag ik lief. "En daarna naar het kampvuur." maak ik mijn zin af en knipoog naar Brooke en kijk even naar James.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 19:37 ]

    Mitchel Sawyer

    "Is goed." Met haar hand in de mijne lopen we naar de woonkamer. "Dus wanneer wil je de rest van het liedje horen?"

    [Ik ga eten]

    Quinty Smith.

    "Ja dat is leuk, daar blijf ik wel voor op!" Zeg ik met een stralent gezicht. "Maar, Adam en Louise dan...zij missen het." Zeg ik en kijk Levi aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Lahote.

    Ik knik. 'We kunnen het voortaan iedere zondag doen?' Stel ik voor.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    Ik word voor de 2e keer wakker na een hevige pijn in mijn enkel. "Auw.." mompel ik en kijk op de klok die boven de deur hangt en zie dat het 21.17 is.

    Quinty Smith.

    Ik knik enthousiast. "Dat is cool." Zeg ik glimlachend. Ik hou van kampvuren. "Maar ik lig er denk ik niet te laat in." Zeg ik en gaap.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Adam Steps.

    "Gaat het?" ik kijk Louise aan. "Je enkel?" Ze knikt. "Wil je een pijnstiller?" Weer knikt ze, ik loop naar de kast toe, daar had ik ze gezien, en ik pak het doosje paracetemol eruit, ik vul een glas met water en geef het aan Louise.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.