• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Louise Broadwell.
    Ik hoor iemand binnen komen met een ballon. "Wow, dat had je niet hoeven doen!" roep ik uit. "Maar, euh, toch bedankt." En ik glimlach.
    Dan komt er een verpleegster binnen lopen. "Dame en heer, willen jullie zo gaan slapen?" vraagt ze vriendelijk. "Jahoar.." zeg ik en ze loopt weer weg. "Nou, je hoort het Adam.." zeg ik en grinnik.


    Fay Cooper.
    Er ging een warme rilling door me heen. Gewillig kus ik terug, dit moment hoeft nooit meer te stoppen.. Voorzichtig laat ik mijn armen om zijn nek glijden.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 16:16 ]

    Adam Steps.

    "Geen dank." Zeg ik en glimlach. Dan komt er een verpleegster binnen lopen. "Dame en heer, willen jullie zo gaan slapen?" vraagt ze vriendelijk.
    Louise geeft andwoord. "Nou, je hoort het Adam.." Grinnikt ze.

    Ik knoop de ballon aan Louises bed vast.
    Ik loop naar 'mijn' bed toe en ga erop liggen, het ligt eigelijk best comfortabel. "Truste alvast." Zeg ik en kijk Louise in haar ogen.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 16:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Shoot, moet effe me hondjes uitlaten. Ben binnen half uur terug. Of kwartier...xD ;)]

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 16:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mitchel Sawyer

    Mijn armen liggen rond haar middel en mijn ogen zijn gesloten. Ik wil niet stoppen maar word gedwongen om adem te kunnen halen.

    [ow over een kwartier ga ik pas hondjes doen. xD dan meld ik wel opnieuw. :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brooke Rivera.

    Nadat ik uitgelachen ben, zeg ik dat het een grapje was, en dat het maar 5 seconden was.


    [Dat dus XDD Maartje lees op Msn Dennis was heel raar aant doen op school O.o En als het 6 uur is moet die F*cking etensbel gaan XD]

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 16:36 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    "Slaap lekker." eindig ik mijn gesprek en ga op mijn bed liggen. Ik heb het koud en luister naar de ademhaling van Adem. "Slaap je al?" fluister ik zachtjes.

    Fay Cooper.
    Mijn lippen laten zijn lippen los en ik haal adem. Ik glimlach naar hem en bloos lichtjes.

    Mitchel Sawyer

    "Ik uhm vind je nogal leuk." Prevel ik dan zachtjes. Ik weet mezelf geen houding te geven en wacht af.

    [oke nu ben ik wel de hondjes doen. Nee Adam slaapt niet maar ik doe da zo wel. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    xTrustMex schreef:
    (...)

    [Dat dus XDD Maartje lees op Msn Dennis was heel raar aant doen op school O.o En als het 6 uur is moet die F*cking etensbel gaan XD]


    [ja, oke. ik kan geen bel luidden, Louise ligt in het ziekenhuis.]

    [ Kweet, Maar dennis en ik hebben gewoon foute humor XD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    --> F*cking etensbel gaat nu <--
    Levi Lahote.

    'Hi' Zeg ik tegen Alexyss en loop richting mijn tas wanneer ik de bel hoor. 'Heb je honger?' Vraag ik en zwaai mijn tas op mijn rug. Ze knikt als antwoord. 'Mooizo' Zeg ik als we samen naar de eetzaal lopen.

    Brooke Rivera.

    'Waarom nou die stomme bel? Ik wil bij James blijven, en trouwens ik wíl niet eens eten' Denk ik en kijk even naar de deur.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    "Zullen we samen lunchen?" Vraag ik nadat ik de bel gehoord heb. Ik pak alvast mijn spullen in en haal de cd uit de radio.

    Brooke Rivera.

    Ik twijfel even of ik wel ga eten of niet, maar beslis toch dat ik het niet ga doen. 'Eh, ik heb eigenlijk niet zoveel honger...' Zeg ik zacht en loop naar mijn tas.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    "Tuurlijk wel, iedereen moet eten." Glimlach ik. Ik trek haar aan haar hand mee naar de eetzaal.