• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    [Ik ga eten, tot vanavond!]

    Levi Lahote.

    Ik kijk naar haar gezicht en schiet in de lach. 'Doe dat nog eens' Zeg ik en pak mijn BB.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brooke Rivera.

    Ik neem voorzichtig een hapje om niet op te vallen. Ik wil niet dat Fay er weer over begint en slik het eten met moeite door.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Quinty Smith.

    "Owkey?" Zeg ik en ik trek nogmaals een gekke bek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Lahote.

    Ik grinnik en maak een foto. 'Moet je zien' Zeg ik half lachend en laat haar de foto zien.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Quinty Smith.

    Ik schiet in de lach. "O my! Dat kan echt niet!" Ik lig helemaal dubbel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Lahote.

    'Denk maar niet dat ik die ga verwijderen' Zeg ik lachend en sla hem op.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Quinty Smith.

    "Nee! God..." Zeg ik Quasi-geirriteert en kijk hem lachinhoudend aan. "Verwijder!" Lach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Lahote.

    'Dacht het even niet he' en hou mijn BB omhoog. Ze staat op en gritst hem uit mijn hand. 'He!' Roep ik en ren achter haar aan de trap af.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    "Ik.. ik had een nachtmerrie.. een vreselijke nachtmerrie.." mompel ik en voel dat ik rood wordt.

    Fay Cooper.
    Ik hoor James vragen welke dansstijl wij doen. "Ik doe aan Modern&Ballet. En Mitchel aan Ballet." zeg ik vriendelijk. Dan kijk ik naar Brooke die toch en hapje neemt en bedenkt me dat ze alleen een hapje neet omdat ze mij niet bezorgd wil maken..

    Quinty Smith.

    F*ck hoe verwijder je zoiets? Ik druk op allerlij knopjes maar verwijderen lukt me niet. "hoe verwijder je nou weer zoiets!" Schreeuw ik terwijl ik door ren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Adam Steps.

    "Waarover?" Ik pak haar hand vast. "Je kunt het zeggen."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    James Rhine

    'Leuk ik dans hiphop.' Zeg ik en neem een slokje water.

    Mitchel Sawyer

    Van onder de tafel pak ik Fay haar hand. Ik hoop dat ze het niet erg vind.

    Louise Broadwell.
    "Het is niet dat ik je niet vertrouw, maar ik had een droom dat er brand in het Ziekenhuis was. En jij redde me naar buiten, maar struikelde op de trap en liep zelf door terwijl je me achterliet.." zeg ik rustig, maar toch bang voor zijn reactie..

    Levi Lahote.

    'Ha, en je denkt dat ik je dat ga vertellen?' Zeg ik lachend terwijl ik achter haar aan ren. 'K*t als ze maar niet naar de andere foto's gaat kijken. Omg nee, dat zijn die rare foto's van mij en Conner !' Denk ik en begin harder te rennen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'