• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Laatste post


    Gancanagh schreef:

    Atreyu

    Even komt het aan als een slag in mijn gezicht. Ik weet even niet wat te zeggen en kijk naar de grond terwijl ik mijn kaken op elkaar klem. Dan zie ik het weer, het kleine leeuwtje dat aan Fé's voeten ligt te stoeien. Ik zeg niks en kijk even om me heen. Mensen lopen gewoon door, kijken ons niet aan.
    "Fé, ik denk dat alleen wij het zien," zeg ik stil terwijl ik naar haar voeten knik en dan met mijn hand een gebaar om ons heen maak.

    Camargue

    "Oh dus je wilt een Italiaans type? Maakt mij niet uit hoor, jij mag kiezen," zeg ik plagend tegen Rhiannon.
    Ik knijp even in Liam's hand wanneer ik merk dat hij liever ergens anders over zou praten. Ik ga op mijn tippen staan en fluister in zijn oor
    "Geen zorgen, ik hou mooi mijn handjes thuis."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Ik schud mijn hoofd.
    'Het boeit me niet wat voor type, als hij mij maar leuk vind,' zeg ik tegen Camargue die inmiddels tegen Liam aangeplakt staat.
    'En alsjeblieft, niet in mijn appartement,' zeg ik lachend.

    Eleanor

    Nadat we beide verlost waren van onze laatste kledingstukken, legde hij mijn benen rondom zijn heupen, wierp me een korte grijns toe en zoende me voordat hij naar binnen drong. Een zachte kreun gleed uit mijn keel, drukte hem steviger tegen me aan met mijn benen en zoende hem gewillig. Een rilling gleed door mijn lijf heen terwijl ik mijn heupen zachtjes meebewoog met de zijne. Ik hield het tempo lichtjes in, zowel hem als mezelf plagende tot het uiterste. Hij voelde zo goed aan, sterker nog het gevoel wat hij me gaf was buitengewoon perfect.


    [Laatste post + Abo. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik bijt op mijn lip als ik de gekwetste blik in zijn ogen zie.
    "Ehm," ik kijk eens rond, "je hebt gelijk.."
    Ik kijk naar de schim.
    Zou het boek dan toch gelijk hebben?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik knik, niet uit arrogantie omdat ik gelijk heb maar omdat Fé er ook van overtuigd is.
    "Laten we gaan," zeg ik zacht.
    Ik draai me om en begin te wandelen met mijn handen in mijn zakken. In mijn hoofd stapelen zich redenen en argumenten op waarom ze het niet tegen haar ouders zou willen vertellen. En elke reden lijkt logisch en elk argument is gegrond, maar toch steekt het. Ik trap tegen een keitje aan dat tegen een muur terecht komt en barst in drie stukken. Ironisch, denk ik bij mezelf.

    Camargue

    "Aha!" zeg ik terwijl ik mijn vinger beschuldigend naar Rae uitsteek "Je bent jaloers!" Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en moet dan lachen. Ondertussen vraag ik me af of we Eleanor en Juléan al kunnen storen, waar Fáilte en Moose uithangen. Ik wil hen er ook bij vanavond.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ben je nu kwaad omdat ik niks wilde zeggen?"
    Ik kijk hem aan en blijf staan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    Ik lach.
    'Jaloers? Je kent me toch, dat is on-mo-ge-lijk,' zeg ik met de nadruk op alle lettergrepen van onmogelijk.
    'Maar goed, de enige man ooit bij mij in de buurt is, Fáilte, maar die heb ik ook al dagen niet meer gezien, zie je, ik stoot mannen af,' zeg ik.

    Atreyu

    Wanneer ik haar stem hoor val ik bijna uit elkaar. Ik draai me om en kijk haar opnieuw in de ogen, maar al snel wend ik mijn blik af en schud met mijn hoofd.
    "Ik ben niet kwaad, Fé," zeg ik eerlijk "ik begrijp het zelfs."
    Ik begrijp ze maar al te goed, de vooroordelen die mensen zeker zullen hebben omdat Fé jonger is dan mij. De vooroordelen die ze zullen uitspreken over mijn redenen om met haar samen te zijn.
    Sneeuwvlokjes beginnen naar beneden te dwarrelen en een ijzige kou neemt me in haar greep. Ik schud alles van me af.

    Camargue

    "Of je bent blind voor hun avances," zeg ik over niemand in het bijzonder.
    Rae zou toch wel weten hoe aantrekkelijk ze is?
    "Ik zou zeggen je mag Liam een keertje lenen, maar ik hou hem liever voor mezelf," zeg ik grappend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik ril van de kou en staar naar de grond. Hallo, grond. Wat ben je interessant, grond.
    "Waarom keek je dan zo?" fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Dat ik het begrijp wil niet zeggen dat het niet aankwam," zeg ik voorzichtig. Ik hoef haar alleen maar aan te kijken om van de daken te willen schreeuwen hoeveel ik van haar hou.
    "Het was de manier waarop, Fé. Alsof," ik wik mijn woorden "alsof je me helemaal niet in de buurt van je ouders wilde. Ik was heus niet van plan hen iets te vertellen zolang ik niet wist hoe jij je daarbij zou voelen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rhiannon
    Ik lach om Camargue, die meteen weer helemaal verliefd naar Liam kijkt.
    Ik loop naar de spiegel en kijk erin, alles is wit of blond, of in ieder geval licht. Platinum blond haar, hele licht blauwe ogen, een ontzettend blanke huid.
    Ik zucht, en strijk door mijn golvende haar.
    Je zou bijna denken dat ik een zeemeermin zou zijn.
    Ik draai me weer om naar Liam en Camargue, en volgensmij keek mijn gezicht ontzettend eenzaam en bedroefd.

    [brb, moet even naar de winkel]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik zucht.
    "Je weet hoe ze zijn. Je weet hoe de wereld is.
    Oh, hij is 18 en zijn 15, die komen lekker in tienermoeders op tv," zeg ik prikkelbaar terwijl ik met mijn handen zwaai.
    Ik steek mijn handen weer in de zakken van mijn jas.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik stap naar Rae toe wanneer ik haar bedrukte gelaat zie. Ik sla mijn armen om haar heen en fluister
    "De jongens weten gewoon dat je te goed voor hen bent."
    Ik heb het gevoel dat we haar beter even alleen laten. En loop terug naar Liam toe die ik achter me aan trek. Voor ik de deur sluit zeg ik nog tegen Rae
    "Om 6 uur komen we je halen!"
    Op de gang haal ik mijn gsm uit mijn zak en stuur een sms naar Fáilte. Waar hangt die jongen uit?

    Atreyu

    "Het zijn je ouders, Fé. Geef hen een beetje krediet." Ik voel een steek van jaloezie omdat zij haar ouders wel nog elke dag kan zien. Ik doe wel alsof het me niet deert, maar ik mis mijn ouders best.
    "En jíj kent me, jíj weet hoe ik wel in elkaar zit." Met een hele hoop moeite kan ik mijn woede uit mijn stem houden.
    "Ik geef er niet om wat de rest van de wereld denkt, met hen wil ik mijn leven niet delen."
    Ik ben verbaasd over hoe rustig ik deze laatste zinnen uitspreek. Halsstarrig kijk ik haar terwijl ik voel hoe mijn ogen de tranen terugvechten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [even eten ]