• Het is het jaar 2063 en de opwarming van de aarde eist zijn tol. In de vorm van allesverzengende droogseizoenen en extreme monsoenmaanden, neemt moeder Aarde wraak op degenen die haar zo hebben aangetast. Bovendien blijft de wereldbevolking door gaan met pieken, maar het voedsel en water raakt op. Te midden van deze chaos, ziet de regering geen andere uitweg dan de bevolkingsgroei af te kappen door enkele metropolissen te bombarderen.

    Waar er eigenlijk niets dan puin over hoorde te blijven, lijken enkele mensen de ramp te hebben overleefd. Afgesloten van de rest van de wereld, zonder bereik en zonder benzine, raken deze overlevenden onder de impressie dat zij de laatste overblijvende mensen op aarde zijn. Gefrustreerd en wanhopig raken ze vast in een cirkel van chaos en plunderingen, die misschien nog meer levens eisen. Wanneer ook enkele gestrande vakantiegangers in de ruines van de stad belanden, staat de boel helemaal op stelten.

    Written by Cumberbatch


    Meedoen?
    Rol (Overlever uit Redmon, of persoon die er strandt.)
    Volledige Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (Liefst geen kinderen van 7, tenzij er om gevraagd wordt, dat het bijvoorbeeld iemands zusje is.)
    Uiterlijk: (Foto is leuk, niet verplicht)
    Karakter:
    Extra:

    Personages (kort):
    Overlever uit Redmond.
    Emily June Cruz - 21 - Endure
    Janice Esther Parsen - 18 - xJennii
    Katherine (Kat/Kath/Katy) Misha Carter - 22 -Progeny
    Ayame Natsumi Kaede - 17 - Randomness
    Deanna June Goodheart - 20 -RainBowDay

    Cole halliwel - 20 - kiara2
    Laurence Suffolk - 25 - Sid
    Aiden Sicks - 24 - Inkheart
    Jim Fisher - 19 - Bear
    Ethan Joseph Sicks - Progeny
    Joel ‘Joe’ Marcus Hayes - 22 - Cumberbatch
    Jack Alexander Hayes - 26 - Cumberbatch


    Gestrand persoon.
    Anna-May Parker - 17 - Maitresse
    Janine 'Jainy' Amély Fride - 17 - Pariah

    Naam - Leeftijd - Speler

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 17:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Inkheart schreef:
    @Progeny, als je Ethan over een tijdje laat sterven. kan dat dan een beetje tragisch en zielig? zou leuk zijn voor Aiden, ik ben altijd wel in voor wat drama


    Nee, dat wordt een grote vrolijke gebeurtenis.(cat)
    Nee grapje, zielig zal het zijn! Maar ik wil wel dat Aiden en hij nog wat meer mensjes ontmoeten. Ik kan er nu ook wel meer drama in gooien met zijn ziek zijn hoor. *O*


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Nee, dat wordt een grote vrolijke gebeurtenis.(cat)
    Nee grapje, zielig zal het zijn! Maar ik wil wel dat Aiden en hij nog wat meer mensjes ontmoeten. Ik kan er nu ook wel meer drama in gooien met zijn ziek zijn hoor. *O*

    ja met meer mensjes is het altijd meer drama, Aiden gaat dat zo niet leuk vinden, maar ik wel:'D en nu al wat meer drama is goed, als hij maar niet te snel dood gaat als je het mij vraagt

    Lees ik hier nu drama? Waar? :9~


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Lees ik hier nu drama? Waar? :9~

    Ethan is ziek en gaat dood en Aiden geeft heel veel om zijn broer Ethan dus dat word drama omdat Aiden als het om zijn broer gaat erg gevoelig is

    Awesome. :'3
    Please, let me be there when he dies. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Best zielig, Ethans dood is populair.(no_chears)
    Nou, Pariah, dan moeten onze personages elkaar maar snel tegenkomen (:

    En nee, Inkheart, dat gebeurt ook niet hoor. Maar bijvoorbeeld, mensen met leukemie moeten soms spontaan overgeven, of ze hebben random bloedneuzen. En soms plassen ze in hun broek, maar da's zo zielig, want daar kunnen ze echt niets aan doen, hun lichaam laat hen dan gewoon in de steek.
    (no_chears)


    everything, in time

    [Laat hem verliefd worden voor hij sterft ofzo :')
    Dan kan er nog eens een extra portie drama bijkomen omdat er dan een geliefde wordt weggenomen.
    Ik kijk echt te veel film :X]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Well, okay then, waar zitten die Ethan en Aiden ergens? :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Maitresse schreef:
    [Laat hem verliefd worden voor hij sterft ofzo :')
    Dan kan er nog eens een extra portie drama bijkomen omdat er dan een geliefde wordt weggenomen.
    Ik kijk echt te veel film :X]

    Hahah, dat zou nóg geweldiger zijn. :'D
    Ja, ik ben nogal sadistisch af en toe. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    oke, breng maar wat random drama ik vind alles best. Aiden heeft maar pech dat hij zo gevoelig is als het om Ethan gaat. ja ik ben hard voor mijn personages

    Pariah schreef:
    (...)
    Hahah, dat zou nóg geweldiger zijn. :'D
    Ja, ik ben nogal sadistisch af en toe. :W

    Wat zijn we toch weer vriendelijk vandaag :')
    lol


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Pariah schreef:
    Well, okay then, waar zitten die Ethan en Aiden ergens? :'D

    in een steegje, maar ze gaan ergens schuilen

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 15:32 ]

    HAHAHA, nou ik zal met jullie in ieder geval niet te kort komen aan inspiratie.:'D

    Nah, dat was ik sowieso al van plan. Ik moet alleen nog even kijken wie.(cat) Aiden en Ethan zijn ergens in de stad, geen idee waar haha.


    everything, in time

    Oké, let's find them. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wacht, kan het dan niet zo zijn dat Aiden en Ehtan ergens anders heen gaan, en dat ze elkaar dan tegen het lijf lopen ofzo?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.