• Het is het jaar 2063 en de opwarming van de aarde eist zijn tol. In de vorm van allesverzengende droogseizoenen en extreme monsoenmaanden, neemt moeder Aarde wraak op degenen die haar zo hebben aangetast. Bovendien blijft de wereldbevolking door gaan met pieken, maar het voedsel en water raakt op. Te midden van deze chaos, ziet de regering geen andere uitweg dan de bevolkingsgroei af te kappen door enkele metropolissen te bombarderen.

    Waar er eigenlijk niets dan puin over hoorde te blijven, lijken enkele mensen de ramp te hebben overleefd. Afgesloten van de rest van de wereld, zonder bereik en zonder benzine, raken deze overlevenden onder de impressie dat zij de laatste overblijvende mensen op aarde zijn. Gefrustreerd en wanhopig raken ze vast in een cirkel van chaos en plunderingen, die misschien nog meer levens eisen. Wanneer ook enkele gestrande vakantiegangers in de ruines van de stad belanden, staat de boel helemaal op stelten.

    Written by Cumberbatch


    Meedoen?
    Rol (Overlever uit Redmon, of persoon die er strandt.)
    Volledige Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (Liefst geen kinderen van 7, tenzij er om gevraagd wordt, dat het bijvoorbeeld iemands zusje is.)
    Uiterlijk: (Foto is leuk, niet verplicht)
    Karakter:
    Extra:

    Personages (kort):
    Overlever uit Redmond.
    Emily June Cruz - 21 - Endure
    Janice Esther Parsen - 18 - xJennii
    Katherine (Kat/Kath/Katy) Misha Carter - 22 -Progeny
    Ayame Natsumi Kaede - 17 - Randomness
    Deanna June Goodheart - 20 -RainBowDay

    Cole halliwel - 20 - kiara2
    Laurence Suffolk - 25 - Sid
    Aiden Sicks - 24 - Inkheart
    Jim Fisher - 19 - Bear
    Ethan Joseph Sicks - Progeny
    Joel ‘Joe’ Marcus Hayes - 22 - Cumberbatch
    Jack Alexander Hayes - 26 - Cumberbatch


    Gestrand persoon.
    Anna-May Parker - 17 - Maitresse
    Janine 'Jainy' Amély Fride - 17 - Pariah

    Naam - Leeftijd - Speler

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 17:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké leuk!
    Ik vind het trouwens stiekem zelf ook leuk om te zien hoe Ethan van vrolijk veranderd in een steeds eh.. hoe zeg je dat? "geslotener" persoon, puur van frustratie dat hij niet meer zelfstandig is. (':

    Ethan Joseph Sicks
    'Ik kan best zelf lopen,' spreek ik tegen. Ik ben echt niet zo'n boos persoon normaal, maar wanneer er iets van mijn zelfstandigheid wordt afgenomen neemt mijn schaamte het over en raak ik boos op mezelf dat het op deze manier moet. Als Aiden echter zijn belofte doet aan mij, laat ik me maar dragen. Zodra hij me neer had gelegd op een bed van shirts ga ik voorzichtig zitten. Aiden komt met een stapel kleren op mijn aflopen en zegt op een toon die ik helemaal niet van hem gewend ben dat ik het eerlijk moet zeggen als ik hulp nodig heb.
    'Aankleden kan ik nog net wel zelf hoor,' mompel ik en draai me even van hem af. Normaal schaam ik me niet voor mijn lichaam, maar sinds kort wel. Het is dun, spierloos en bleek, zelfs mijn wangen zijn ingevallen en onder mijn ogen zijn duidelijk rode wallen te vinden.
    Het wisselen van mijn shirt gaat met gemak, met de broek gaat het echter minder omdat ik daarbij moet bukken en als het me niet lukt gooi ik de broek boos weg.
    'Kut broek, hij is ook veel te strak, niemand krijgt dat zo aan!' In mijn boxer loop ik twee stappen naar een stapeltje trainingsbroeken, die zijn natuurlijk veel losser en daarom krijg ik zo'n broek nu ook veel makkelijker aan.
    'Zie je wel, ik kan mezelf aankleden,' zeg ik eigenlijk meer tegen mezelf dan tegen Aiden. Wanneer ik Aiden hoor niezen kijk ik gelijk zijn kant op.
    'Is alles wel goed? Hoe voel je je? Laat me je hoofd voelen, misschien heb je koorts. Ik zei toch dat je je shirt had moeten aantrekken.'


    everything, in time

    jullie maken trouwens een post echt onwijs lang! haha het kan aan mij liggen hoor. maar bij een andere site waar ik speelde waren het echt posts van 3 zinnen.


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    Hier is het eigenlijk juist de bedoeling dat je het langer maakt. Anders gaat het echt té snel. Bovendien is dit ook wat leuker. :3
    Wij maken hier allemaal zo lang mogelijke posts. ^^ Zo krijg je immers ook een betere indruk van de gedachtegangen en de omgeving.


    everything, in time

    ja daar heb je helemaal gelijk in. ja k ben nieuw hier, wat je vast al had gezien door m'n huge aantal posts haha. maar iig, ik ik moet alles nog eventjes uitvinden. hebben jullie nog een aantal ideeën voor een site waar ik een foto van m'n personage kan halen?


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    Weheartit en DeviantART misschien? (:

    Welkom trouwens!


    everything, in time

    allebei veranderen ze. Aiden gaat van stoer naar emotioneel. Normaal zou hij echt niet gaan huilen.

    Aiden
    Het was duidelijk dat Ethan zijn lichaam niet wil laten zien en ik draai me begripvol om. Zelf wou ik het ook niet zien. Ik had moeten weten dat trainingsbroeken beter zijn. Snel wisselijk ik mijn broek ook.
    'Dankje voor het idee van die trainingsbroek,' zeg ik als we beide klaar zijn. 'Is alles wel goed? Hoe voel je je? Laat me je hoofd voelen, misschien heb je koorts. Ik zei toch dat je je shirt had moeten aantrekken.' Ethan was ook bezorgt over me toen ik even moest niezen en hoesten. Gewillig ga ik op de stapel kleren liggen. 'Ik voel me goed hoor, maar ga je gang van mij mag je,' zeg ik. In tegenspraak had ik geen zin, dat zou Ethan ook beledigen dacht ik maar. Het voelt best goed dat we voor elkaar zorgen. 'Jij kon dat shirt beter gebruiken dan ik net,' zeg ik. Even sluit ik mijn ogen. De kleren liggen best lekker. Ik ben moe, maar slapen komt nog wel. Ik moest Ethan nu gewoon zoveel mogelijk zelf laten doen en ook voor mij laten zorgen, ook al past dat niet echt in mijn beeld.

    ohja, weheartit! t lag op het puntje van m'n tong haha. danku danku, ik zag trouwens dat jullie ook in jullie posts zetten wat het andere personage doet, ook daar ben ik vreemd mee haha. maar zo krijg je natuurlijk wel langere posts.


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    liveit schreef:
    ja daar heb je helemaal gelijk in. ja k ben nieuw hier, wat je vast al had gezien door m'n huge aantal posts haha. maar iig, ik ik moet alles nog eventjes uitvinden. hebben jullie nog een aantal ideeën voor een site waar ik een foto van m'n personage kan halen?

    welkom, en hier hebben ze ook wel RPGs met kleine posts, moet je gewoon even kijken wat je het beste licht.

    We bepalen niets voor het andere personage hoor!:3
    Maar door te herhalen wat je medespeler heeft gedaan/gezegd, kun je er daarna met jouw eigen personage een mening over geven. :3


    everything, in time

    Progeny schreef:
    We bepalen niets voor het andere personage hoor!:3
    Maar door te herhalen wat je medespeler heeft gedaan/gezegd, kun je er daarna met jouw eigen personage een mening over geven. :3


    ooh oke, ik ga nog eventjes rustig verder kijken (:


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    liveit schreef:
    ohja, weheartit! t lag op het puntje van m'n tong haha. danku danku, ik zag trouwens dat jullie ook in jullie posts zetten wat het andere personage doet, ook daar ben ik vreemd mee haha. maar zo krijg je natuurlijk wel langere posts.

    soms spreek je ook af met de andere speler wat je gaat doen en dan kan bv het ene personage het andere personage ergens mee naar toe nemen, maar dat is dan van te voren afgesproken.

    @Progeny, aiden heeft nog een stukje tekst hé :X

    Hahah ja, ik zie het. Ik twijfel alleen of ik niet even moet wachten, aangezien ze eigenlijk Ethan moesten vinden door de buikpijn. D: De mensen hier die dat wilden althans ^^ .


    everything, in time

    ik heb een rood shirt buiten gehangen dus dat moeten ze maar vinden en een rood shirt hangt nou niet echt snel bij de ingang van een krot en anders vertellen we het wel dat ze dat moeten vinden, ik wou niet buiten in de regen blijven

    n'oh, ik drukte op escape en toen was alles weg

    Jim Fisher
    Met grote ogen keek ik Deanne aan, zoals ze het nu vertelde klonk alles zo logisch. De wereld kwam gronstondstoffen tekort, en hoe zorgde je ervoor dat er weer genoeg was. Mensen afslachten. "Alleen een idioot zou met een vliegtuig vol bommen boven een stad vliegen". Het klopte helemaal, de een zijn dood is de ander zijn brood. Alle scenarios die ik had voorgesteld, dat we binnen een aantal dagen gered zouden worden. Als er nog mensen zouden komen, dan zouden ze hier zijn om onze koppen eraf te schieten. "Je hebt gelijk" antwoordde ik zacht. Als ik een aantal natte druppels voel kijk ik verward naar boven, ik zou kunnen zweren dat het net nog droog was. "Misschien kunnen we beter naar een gebouw gaan, dan zitten we tenminste droog en daarna naar je huis?"

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:38 ]


    Trust me. I'm the doctor