• Het is het jaar 2063 en de opwarming van de aarde eist zijn tol. In de vorm van allesverzengende droogseizoenen en extreme monsoenmaanden, neemt moeder Aarde wraak op degenen die haar zo hebben aangetast. Bovendien blijft de wereldbevolking door gaan met pieken, maar het voedsel en water raakt op. Te midden van deze chaos, ziet de regering geen andere uitweg dan de bevolkingsgroei af te kappen door enkele metropolissen te bombarderen.

    Waar er eigenlijk niets dan puin over hoorde te blijven, lijken enkele mensen de ramp te hebben overleefd. Afgesloten van de rest van de wereld, zonder bereik en zonder benzine, raken deze overlevenden onder de impressie dat zij de laatste overblijvende mensen op aarde zijn. Gefrustreerd en wanhopig raken ze vast in een cirkel van chaos en plunderingen, die misschien nog meer levens eisen. Wanneer ook enkele gestrande vakantiegangers in de ruines van de stad belanden, staat de boel helemaal op stelten.

    Written by Cumberbatch


    Meedoen?
    Rol (Overlever uit Redmon, of persoon die er strandt.)
    Volledige Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (Liefst geen kinderen van 7, tenzij er om gevraagd wordt, dat het bijvoorbeeld iemands zusje is.)
    Uiterlijk: (Foto is leuk, niet verplicht)
    Karakter:
    Extra:

    Personages (kort):
    Overlever uit Redmond.
    Emily June Cruz - 21 - Endure
    Janice Esther Parsen - 18 - xJennii
    Katherine (Kat/Kath/Katy) Misha Carter - 22 -Progeny
    Ayame Natsumi Kaede - 17 - Randomness
    Deanna June Goodheart - 20 -RainBowDay

    Cole halliwel - 20 - kiara2
    Laurence Suffolk - 25 - Sid
    Aiden Sicks - 24 - Inkheart
    Jim Fisher - 19 - Bear
    Ethan Joseph Sicks - Progeny
    Joel ‘Joe’ Marcus Hayes - 22 - Cumberbatch
    Jack Alexander Hayes - 26 - Cumberbatch


    Gestrand persoon.
    Anna-May Parker - 17 - Maitresse
    Janine 'Jainy' Amély Fride - 17 - Pariah

    Naam - Leeftijd - Speler

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 17:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jim Fisher
    Aandachtig luisterde ik naar haar verhaal, hoewel het niet logisch was. Het was een ongeluk geweest, de bommen waren niet voor ons bestemd. Maar in godsnaam, waarom zouden al die mensen dan neergeschoten zijn. Nieuwschierig opende ik mijn mond om te vragen wat er aaan de hand was, precies op het moment dat ze viel. Snel rende ik naar voren "gaat het?" vroeg ik haar, ze was al opgestaan dus zo erg kan het niet zijn geweest. "Hoe kan het" begon ik terwijl ik ook over de steen klom "dat al deze mensen vermoord zijn, het was een ongeluk dat de bommen vielen"


    Trust me. I'm the doctor

    Aiden
    Het hoesten van Ethan was redelijk snel gestopt. Dat maakt me al iets minder bezorgd.
    'Dadelijk was dit de laatste overlevende, dan zijn we mooi te laat,' zegt Ethan. We zijn allebei verslagen door dit aanzicht. 'Dan hebben we mooi pech,' zeg ik. Er heerste een rare spanning tussen ons, er was iets dat anders was dan normaal. Als dit echt de laatste was had ik wel een mooi probleem als Ethan straks sterft. Een traan verscheen in mijn ooghoek door die gedachten. Ik wou niet dat Ethan dood ging.
    'Misschien is schuilen een goed idee,' zei Ethan op een sarcastische toon in de hoop de spanning een beetje weg te halen. 'Wat doen we eh, daarmee?' het was gaan regenen en niet zo'n beetje ook. Ik ga met mijn vingers over de oogleden van het meisje. 'Eh begraven onder de rotsblokken, en dan gaan schuilen inderdaad?' vraag ik. Dat schuilen was wel logisch. Ethan kon nu niet drijfnat worden in deze toestand, dat wisten we allebei. Ik zag een redelijk stevige afkapping iets verder op. Het was meer een klein hutje van brokstukken. Snel leg ik het koude, futloze lichaam erin en maak de ingang zicht met stenen, die waren er nu toch genoeg. Met een scherpe steen maak ik een kruis bovenop. Ik loop weer terug naar Ethan. 'Nu kunnen we gaan,' zeg ik en ik kijk om me heen naar een schuilplek.

    Ah, mooi stukje!;o

    Kan iemand me even vertellen waar iedereen is? Dan kunnen Aiden en Ethan ook iemand tegenkomen haha:'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Ah, mooi stukje!;o

    Kan iemand me even vertellen waar iedereen is? Dan kunnen Aiden en Ethan ook iemand tegenkomen haha:'D


    dankje, ik had al gehoopt dat jij wist waar iedereen was, dus ik weet het niet

    Janine 'Jainy' Amély Fride

    'Waar the hell ben je mee bezig?!' schreeuwde ik naar het meisje, dat Ayame bleek te heten. Ze rende zomaar een brandend gebouw binnen, en ik had geen idee wat ik anders moest doen dan haar te volgen. Dus dat deed ik dan maar. Ik rende samen met Anna-May achter Ayame aan het brandende gebouw binnen, en liet me daar door haar leiden.
    'Ik doe je iets als ik het niet red,' mompelde ik in mezelf, terwijl ik doorrende. Het vuur kwam nog steeds dichterbij, en ik werd steeds angstiger dat ik het inderdaad niet zou redden. 'Schiet op, alsjeblieft. Ik wil nog niet dood.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Progeny schreef:
    Ah, mooi stukje!;o

    Kan iemand me even vertellen waar iedereen is? Dan kunnen Aiden en Ethan ook iemand tegenkomen haha:'D

    Ik weet niet waar de rest is, maar Janine zit nu samen met Ayame en Anna-May in een brandend gebouw. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dus er staat een gebouw in de fik, terwijl het regent?(krul)


    everything, in time

    [Anna-May Parker is samen met Ayame Natsumi Kaede en Janine 'Jainy' Amély Fride aan de stadsrand nadat ze werden achtervolgd door een vuurzee. Ze zijn het nu aan het blussen...denk ik :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Progeny schreef:
    Dus er staat een gebouw in de fik, terwijl het regent?(krul)

    ja dat kan tegenwoordig, coowl toch?

    Maitresse schreef:
    [Anna-May Parker is samen met Ayame Natsumi Kaede en Janine 'Jainy' Amély Fride aan de stadsrand nadat ze werden achtervolgd door een vuurzee. Ze zijn het nu aan het blussen...denk ik :)]

    Wait dus ze zijn niet meer in het gebouw? *Confused*

    @Progeny, Ik heb werkelijk geen idee dat het regende. D: *Even more confused*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    O jee, Simone is er niet meer en er ontstaat een echte Chaos!(pirate)


    everything, in time

    @progeny, chaos is toch de bedoeling dus ze zal het vast niet erg vinden c:

    Pariah schreef:
    (...)
    Wait dus ze zijn niet meer in het gebouw? *Confused*

    @Progeny, Ik heb werkelijk geen idee dat het regende. D: *Even more confused*

    Er was maar 1 iemand dat gebouw ingegaan..I think :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    (...)
    Er was maar 1 iemand dat gebouw ingegaan..I think :')

    Maar in de post van Randomness stond toch dat wij volgden, of wat?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    @Progeny, als je Ethan over een tijdje laat sterven. kan dat dan een beetje tragisch en zielig? zou leuk zijn voor Aiden, ik ben altijd wel in voor wat drama