• Het is het jaar 2063 en de opwarming van de aarde eist zijn tol. In de vorm van allesverzengende droogseizoenen en extreme monsoenmaanden, neemt moeder Aarde wraak op degenen die haar zo hebben aangetast. Bovendien blijft de wereldbevolking door gaan met pieken, maar het voedsel en water raakt op. Te midden van deze chaos, ziet de regering geen andere uitweg dan de bevolkingsgroei af te kappen door enkele metropolissen te bombarderen.

    Waar er eigenlijk niets dan puin over hoorde te blijven, lijken enkele mensen de ramp te hebben overleefd. Afgesloten van de rest van de wereld, zonder bereik en zonder benzine, raken deze overlevenden onder de impressie dat zij de laatste overblijvende mensen op aarde zijn. Gefrustreerd en wanhopig raken ze vast in een cirkel van chaos en plunderingen, die misschien nog meer levens eisen. Wanneer ook enkele gestrande vakantiegangers in de ruines van de stad belanden, staat de boel helemaal op stelten.

    Written by Cumberbatch


    Meedoen?
    Rol (Overlever uit Redmon, of persoon die er strandt.)
    Volledige Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (Liefst geen kinderen van 7, tenzij er om gevraagd wordt, dat het bijvoorbeeld iemands zusje is.)
    Uiterlijk: (Foto is leuk, niet verplicht)
    Karakter:
    Extra:

    Personages (kort):
    Overlever uit Redmond.
    Emily June Cruz - 21 - Endure
    Janice Esther Parsen - 18 - xJennii
    Katherine (Kat/Kath/Katy) Misha Carter - 22 -Progeny
    Ayame Natsumi Kaede - 17 - Randomness
    Deanna June Goodheart - 20 -RainBowDay

    Cole halliwel - 20 - kiara2
    Laurence Suffolk - 25 - Sid
    Aiden Sicks - 24 - Inkheart
    Jim Fisher - 19 - Bear
    Ethan Joseph Sicks - Progeny
    Joel ‘Joe’ Marcus Hayes - 22 - Cumberbatch
    Jack Alexander Hayes - 26 - Cumberbatch


    Gestrand persoon.
    Anna-May Parker - 17 - Maitresse
    Janine 'Jainy' Amély Fride - 17 - Pariah

    Naam - Leeftijd - Speler

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 17:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wacht, regent het nou?


    Trust me. I'm the doctor

    Ja, dat stond ergens in een post van Simone. (:


    everything, in time

    ik heb zin om verder te schrijven:X

    Wacht even, ben even bezig + eten. (wbw)


    everything, in time

    lekker, wat eet je?? en ik zal geduld hebben

    Mensjes, ik wilde eigenlijk ook verliefd op iemand worden.
    Zal wel niet gebeuren, maar het zou leuk zijn x"p

    EDIT:
    Wait, is Janine weg? :[

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 19:16 ]

    ja Janine Janice is dood en heel netjes begraven in een soort huisje van stenen met een kruis erop

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 19:20 ]

    Nee, Janice, niet Janine hehe.


    everything, in time

    ow ik wist nog niet eens dat daar verschil in zat:$

    Ja, want ik ben Janine, en ik ben er nog. (krul)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Yay, op jou wachtte ik. (:
    We hebben al iets verder geschreven, maar ik wilde toch even wachten omdat jij graag bij Aiden & Ethan wilde komen! Ze zijn nu in een soort winkel -wat er van over is- en Aiden heeft een rode trui buiten gehangen, omdat mensen dan zouden denken van 'wait, dat klopt niet' en misschien binnen zouden komen! ^^


    everything, in time

    Pariah schreef:
    Ja, want ik ben Janine, en ik ben er nog. (krul)

    heel erg sorry, ik heb het al veranderd en Ethan en Aiden zijn in de winkelstraat in een kleren winkel die nog grotendeels overeind staat en daar hangt een fel rood shirt buiten erg onnatuurlijk dus door mensen gedaan, aangezien het regent zijn ze niet meer op straat.

    O, oké, ik schrijf gelijk een stukje. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Janine 'Jainy' Amély Fride

    'Ik ga op zoek naar mensen,' zei ik tegen Ayame en Anna-May. Ik was alleen bij hen gebleven omdat ik op het moment geen andere keus had gehad, maar nu ik in een dorpje was kon ik best naar andere mensen op zoek gaan. Mensen van meer mijn soort, dan.
    Ik slenterde door de straatjes, steeds voor me blijven kijkend, aangezien ik geen schoenen meer had. 'Au, fúck!' riep ik uit, toen ik alsnog met mijn voet op een steentje ging staan. 'Jezus, dat doet pijn.' Op één been hinkelde ik rond, ik had nooit geweten dat een steentje aan je voet zoveel irritatie op kon leveren. En terwijl ik maar bleef mopperen over mijn voet, begon ik het ook koud te krijgen. Het weer leek in één keer omgeslagen te zijn, en nu liep ik in de regen, als een verzopen kat. Ik keek om me heen op zoek naar een plek die er mooi beschut uitzag, tot ik een paar 100 meter voor me iets heel fels zag, iets roods. Nieuwsgierig liep ik er naartoe. Eenmaal aangekomen zag ik dat het een trui was. Wie zou er nu in Gods naam een trui buiten hangen met dit weer?
    Ik klopte op de vervallen deur van het gebouw, wat op een winkeltje leek. 'Is er iemand hier?'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ethan Joseph Sicks
    Voorzichtig legde ik mijn hand op Aidens hoofd. Het was nog niet gloeiend heet, maar wel redelijk warm. Ik gok op een verhoging.
    'Blijf liggen, ik eh..' Zoekend kijk ik om me heen of ik wat kan vinden dat zou helpen. Uiteindelijk pak ik het eerste shirt wat ik zie en wil naar buiten lopen als er iemand op de vervallen deur klopt.
    'Blijf liggen,' fluister ik nogmaals. 'Ik ga wel kijken.' Voorzichtig open ik de deur, wie weet was het gewoon de wind die een tak tegen de deur sloeg.
    'Jij bent geen tak,' zeg ik eerst aarzelend, tot het tot me doordringt dat ik niet droom. 'Een mens! O, kom binnen! Eindelijk, leven! O, maar wel voorzichtig, mijn broer is ziek.' Hoe ironisch, als je bedenkt dat ik dat ook was, maar dat vond ik nu even niet belangrijk.
    Snel steek ik mijn arm naar buiten zodat het shirt wat ik vast heb nat wordt en loop samen met het meisje naar binnen.
    'Ik ben Ethan en dit,' zeg ik terwijl ik het shirt een beetje uitwring, oprol en op Aidens hoofd leg. 'Dit is mijn broer Aiden.'


    everything, in time