• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Juléan

"Serena laat het zo overkomen, de manier waarop ze om je heen hangt en bij je is. Misschien bedoelt ze het niet zo en misschien denken wij wel helemaal verkeerd. Vandaar dat ik het je maar gewoon vraag," was Eleanor's antwoord, gepaard met een schouderophaal. Maar het was wel heel toevallig dat twee mensen het opviel, op dezelfde dag nog wel. En liet Serena het zo echt overkomen? Dat zij en ik iets hadden? Dat we meer waren dan alleen vrienden? Ik nam mezelf voor het de volgende keer als we alleen waren aan haar te vragen. Dat kon wel toch? Gewoon vragen wat zij er nou van vond.
    Of... ik vroeg het Camargue. Die had tenslotte gepraat met Serena deze middag en toen had ik mijn naam horen vallen. Maar Cam was op het moment druk bezig met Liam, dus het leek me niet erg verstandig haar daar nu mee lastig te vallen.
    In plaats daarvan danste ik gezellig door met Eleanor en liet dit gesprek maar varen; ik raakte er toch alleen maar in de war van. Even geen Serena en mij meer.
    "Maar hoe zit het met jou, Eleanor?" grijnsde ik. "Ik heb al lang geen scharrels meer bij je in de buurt gezien?"

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Eleanor

'Nee, op dit moment geen scharrels voor mij. Er zit niks leuks tussen en als ik een pleziertje beleef moet het wel met wat leuks zijn,' grinnikte ik terug en keek hem vervolgens vol pret aan. 'En de generatie van deze tijd is of veel te hebberig of juist veel te preuts, dat moet ik niet hebben' zei ik daarna en maakte een draai onder zijn arm door. Ik liet mijn ogen vlug door de pub heen glijden en begon sommige jongens zachtjes, zodat alleen Juléan het hoorde, te keuren. 'Te saai, te simpel, te droog, te nerdy, te hebberig..' Misschien klonk dat lichtelijk arrogant of misschien zelfs neerbuigend maar zo was het totaal niet bedoeld, ik wilde gewoon iets met inhoud, iemand die hetzelfde dacht over de dingen als ik. No strings attached.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Juléan

Ik lachte breeduit om Eleanor's analyses van vrijwel iedere jongen aanwezig in de pub, maar begon me toen wel af te vragen hoe ze mij zou beoordelen.
    "En?" vroeg ik haar, terwijl ze weer terugdraaide. "Welke 'te' ben ik?"

Eleanor

Die had ik niet aan zien komen! Even had ik het idee dat al het bloed naar mijn wangen steeg maar ik reageerde zo luchtig mogelijk. 'Hmm,' begon ik en liet mijn ogen al plagend en keurend over hem heen glijden. Het was overduidelijk dat Juléan enorm goed gebouwd was en ik kon er dan ook niet omheen dat hij daarbij ook nog eens erg knap was. Zijn lach was adembenemend en zijn ogen waren om zo wat in te verdrinken. Plotseling besefte ik dat ik iets te ver ging en schudde grinnikend mijn hoofd. 'Ik zou bijna zeggen 'te' mooi om waar te zijn,' en draaide glimlachend weer onder zijn arm door.

Juléan

Eleanor's keurende blik gleed over me heen waardoor ik me even ongemakkelijk voelde, maar dat verdween al snel na haar oordeel.
    "Ik zou bijna zeggen 'te' mooi om waar te zijn," glimlachte ze en ik grijnsde terug. Ik scheen een aantrekkelijk uiterlijk te hebben voor de dames en de meeste van mijn mannelijke vrienden vonden het zonde dat ik er zo weinig mee deed. Als ik al mijn charmes in de strijd zou gooien, zou ik ieder meisje kunnen krijgen die ik wilde, zeiden ze. Gewoon, om de zoveel een nieuwe. Beetje flirten, beetje plagen, het bed in en weer dumpen. Maar zo'n type was ik niet. Sterker nog; zo'n type wilde ik nooit van mijn leven worden. Was ik ook nooit geweest trouwens, ook vroeger niet. Ieder weekend een ander, daar was geen lol gaan.
    "Bijna? Dus het is niet zo?" plaagde ik terwijl ik haar even tegen me aan trok, diep in de ogen staarde, met mijn wenkbrauwen wiebelde en vervolgens in de lach schoot.

Eleanor

'Nou ik heb je gekeurd op hoe ik je zie en hoe je bent, maar ik weet natuurlijk niet alles,' reageerde ik en dit ik wiebelde ik plagend met mijn wenkbrauwen. Vervolgens draaide ik weer even lachend om hem heen. Oh ja, het was geen geheim dat Julean, als hij wilde, ieder meisje kon krijgen die hij zou willen hebben. En hier in de pub waren er een paar die al geintresseerd naar hem hadden gekeken. Ik wist dan ook zeker als ik hem los zou laten het niet lang zou duren of een van hun zou zich in zijn armen werpen.

Juléan

"Wil je meer van me weten van?" vroeg ik met een ondeugende grijns. Dit gesprek ging helemaal niet een verkeerde kant of zo. Maar goed, daar was ik de hoofdschuldige van. Een mannending? Misschien wel. Maakte niet zoveel uit, toch? Ik had een gezellig avond en aan Eleanor's lach te zien had zij ook een leuke avond en daar ging het allemaal om.

[Ik ga nu afsluiten en slapen, morgen weer een schooldag. Maar na school ben ik er weer, dus slaap lekker alvast en tot morgen! *O*]

[Is goed! Dan post ik morgen een nieuw stukje en duik ik nu me bedje Ook in! Moet morgen avond wel ff werken maar doe illegaal posten tussen door ;)
    Slaap lekker en tot morgen! ]

[ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 0:55 ]

Eleanor

‘Wat heb je me te bieden dan?’ vroeg ik met een ondeugende blik terug. De avond zou waarschijnlijk een totaal andere wending krijgen maar dat vond ik helemaal niet erg. We hadden het leuk en erg gezellig. Daarbij was Juléan ook een perfect gezelschap. En buiten dat om, ik kon zijn aantrekkingskracht niet negeren. Toe nou, ik was een vrouw en in mannelijk gezelschap van een onweerstaanbaar goed uitziende jongen. Dat ging ik toch zeker niet verspillen!

[Een hele goede middag!]

[ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 11:55 ]

[Een goede middag voor jou ook ;D]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[ Geen school vandaag? ik=nieuwsgierig ;P ]

[Jawel, maar ik heb examens ;D]

[ohh, suc6 dan! Je heb vast goed geleerd ;)]

[Bwoah :') Mijn examen Latijn daarstraks ging redelijk, en godsdienst voor morgen was niet veel te leren, dus ja ;D]

[Dat gaat dus helemaal goedkomen dan!]