• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik herhaal mijn handeling en lach als ik zie hoe fijn ze het vind. "Nooit gedacht dat je zo zou smeken." Lach ik en streel haar rood geworden wang.

    [Hmmm, de Floraten spelen nog geen grote rol^^]

    ~Domestica~

    Ik zucht, en schuif een beetje heen en weer op het bankje. Hier heb ik dus geen zin in.
    'Bespioneer haar maar.' hadden de anderen gezegd.
    Bespioneren? Geen nut. Gewoon ontvoeren, martelen en vermoorden die handel. Klaar is Kees. Ik had veel liever meegedacht, met plannen en zo. Maar nee hoor, Domestica moest weer het vuile werk opknappen. En die koningin zal hier toch niet zijn, die zit lekker warm in het paleis. Nou ja, ik kijk anders morgen wel, nu dan maar naar huis. Zuchtend sta ik op, en pak mijn tas.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ze was daarstraks aan het shoppen :') goed bezig Floraten 8D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik trek het deken over ons heen en trek haar wat dichter tegen me aan.
    "Ik hou van je," fluistert ze net voor ze me kust.
    "Dát is geen liefde prinses," zeg ik met mijn stout lachje "maar ik hou ook van jou voeg ik er fluisterend aan toe. En voor de eerste keer in mijn leven is het hoge woord eruit en ik meen het nog ook.
    "We kunnen ook in het bad zwemmen?" stel ik grappend voor.

    Camargue

    Gehoorzaam doet hij wat ik vraag. Voor wat hoor wat en ik wil net doen wat hij net vroeg, hem letterlijk zeggen wat hij voor me betekent.
    "Ik - ik hoor wat," zeg ik terwijl ik verbaasd mijn vinger op zijn lippen druk als teken dat hij stil moet zijn.
    Verschillende geluiden komt uit Eleanor's appartement en ik herken het maar al te goed aangezien ik ze deze nacht ook nog gemaakt hebt.
    Lachend kijk ik Liam aan.
    "Dat klinkt net als..."
    Mijn mond valt open van verbazing voor ik mijn zin kan afmaken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach.
    "Denk je dat ik het alleen daarover heb?" Ik strijk met mijn neus langs de zijne.
    "We kunnen ook in het bad zwemmen?" stelt hij lachend voor.
    "Hmm, het plezier komt van mijn kant, maar jij zou het nooit overleven," zeg ik lachend terwijl ik een kus in zijn hals druk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik stop ook en luister. Ik moet moeite doen niet in de lach te schieten. "Jou hoef ik niet te vertellen wat er aan de gang is hiernaast he?" Zeg ik zachtjes. Ik kus op haar wang maar draai me dan om voor mijn kop koffie die staat te wachten. Ja.. Ik was niks zonder koffie zo vroeg op de ochtend.

    Eleanor

    Zodra mijn rug het bed raakte sloeg ik mijn benen om hem heen, drukte mijn mond in zijn nek en even kort op zijn lippen. Mijn handen gleden over zijn borst terwijl mijn ogen zijn gespierde bovenlijf opnamen. Met kleren aan zag hij er al goed uit maar zonder kleren.. Dat was helemaal niet meer te weerstaan. Ik liet mijn benen weer van hem afglijden, legde mijn handen in zijn nek en kuste hem nogmaals. Vervolgens duwde ik hem langs me, rolde met hem mee zodat ik bovenop hem belande. Met een verleidelijk blik keek ik hem even aan, gaf hem een kus op zijn kaak waarna ik er even zacht in beet. Mijn handen kwamen weer terecht op zijn borst, gevolgd door mijn lippen die er plagende kusjes op drukte. Met tussendoor zachte strelingen van mijn tong, kuste ik zijn borst, buik en steeds lager tot net boven de rand van zijn boxer. Even sloeg ik mijn ogen naar hem op, glimlachte ondeugend en trok de rand van zijn boxer iets lager om daar nog een kus te geven. Daarna duwde ik me weer omhoog om zijn mond weer te plagen met de mijne.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 20:07 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Ik heb al heel wat anders overleefd," zeg ik en ik laat het als een soort belofte klinken voor wat later nog komen zal.
    Ze kust mijn hals. Ik trek haar bovenop me en kijk haar in de ogen. Dolverliefd lig ik haar aan te staren.
    "Alles OK?" vraag ik toch een beetje bezorgd dat het te snel gaat.

    Camargue

    Wanneer hij zich omdraait om van zijn koffie te drinken spring ik ook meteen recht. Hoe kan hij het niet doorhebben.
    "Liam, natuurlijk weet ik wat er aan de hand is. Ik had het over het wie-gedeelte!"
    Ik loop naar de muur en leg er mijn oor tegen om beter te kunnen luisteren. Plots besef ik wat ik aan het doen ben en gegeneerd loop ik terug naar Liam.
    " Herken je die mannelijke stem niet?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach.
    "Kan niet beter. Wat dacht je zelf?"
    Ik kus hem weer en bijt zachtjes op zijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik draai me om, halfleunend op het aanrecht. "Camargue, ik wil niet naar hun 'gedoe' luisteren." Zeg ik. "En ik denk dat ik al helemaal niet wil weten wie het is!"

    Atreyu

    Haar woorden doen me glimlachen. Na nog even gekust te hebben rol ik haar secuur weer op haar zij en stap zelf uit bed. Ik doe mijn broek open en laat ze afzakken.
    "Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga in bad."
    Ik speel een beetje met het randje van mijn boxershort. Ik zet het water aan en steek de badstop in. Dan doe ik mijn ondergoed uit en gooi het in mijn kamer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    Met opgetrokken wenkbrauw kijk ik hem aan.
    "Oh echt niet? Je kent hen anders al honderden jaren," zeg ik droogjes terwijl ik met mijn voet tik. Plots krijg ik een geniale, stout maar geniaal, ingeving.
    "Wedden dat we luider kunnen?" zeg ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Juul?!" Ik kon het altijd heel goed met hem vinden. "Juul en Eleanor?" Ik kan het niet geloven. "Wedden dat we luider kunnen?" Het duurt even voor haar woorden tot me door kunnen. "Ik weet het wel zeker." Grijns ik.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 20:20 ]

    [Juléan en Eleanor :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en werk de bh ook uit.
    Zachtjes sluip ik naar de badkamer en leun tegen de deurpost terwijl hij met het water knoeit.
    "Well hello, beautiful," zeg ik zwoel.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.