• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Juléan

En ze was weer weg. Het ene moment stonden we te dansen, het volgende moment stond ze te zoenen met weet ik veel wie. Oké, dat was nieuw. En vreemd.
    Ik schudde even met mijn hoofd en liep toen maar naar de bar, waar ik een heerlijk, ijskoud biertje bestelde, omdat ik daar echt even aan toe was.
    Ik zat naast Eleanor, die zo te zien niet erg veel zin had om te dansen en wat dronk van haar cocktail.
    "Niet aan het dansen?"

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Camargue

Ik stribbel even tegen maar geef Liam dan toch nog een kusje.
    "Mij?" vraag ik, nu helemaal lachend.
    Ik sla mijn armen om zijn nek, hoewel ik er met moeite aankan, en zorg ervoor dat hij niet anders kan dan dansen. Eleanor zit lachend toe te kijken en draait zich dan terug om.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Eleanor

'Oh, ik wil best wel dansen,' antwoord ik naar hem. 'Als je het aandurft,' zeg ik er vervolgens lachend achter aan. Oke, ik kon wel dansen maar met wat glaasjes alcohol op ging me dat gewoon veel gemakkelijker af. 'En volgens mij hangt er een kleffe sfeer in de lucht,' en knik even naar Cam en Liam.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Liam

'Waarom willen meisjes zoveel dansen? ' ik keek haar lachend aan. Mijn armen lagen rond gaar middel. Ik moest aan beetje naar beneden kjjken om oogvintact te kunnen maken.

Juléan

Ik schiet in de lach als ik Cam en Liam zie. "Zou je denken?" vraag ik grinnikend.
    Maar dan sta ik op van mijn kruk en bied Eleanor mijn arm aan. "Mevrouw, mag ik deze dans van u?" vraag ik zo formeel mogelijk terwijl ik echt op mijn lip moet bijten om niet in de lach te schieten.

Camargue

"Ik heb zo wel mijn redenen," zeg ik geniepig "waarom willen jongens niet dansen?" vraag ik aan hem.
    Ondertussen komen ook Eleanor en Juléan de dansvloer opgelopen.
    "Hé," zeg ik tegen Eleanor terwijl ik mijn wenkbrauwen wiebel. "Ook zin een een nummertje?" vraag ik terwijl ik met mijn hoofd naar Juléan knik. Al snel moet ik er zelf om lachen.
    Dan kijk ik weer naar Liam. Hij torent boven me uit maar dat deert me niet.
    Ik zie enkele meisjes naar hem kijken en moet opnieuw lachen.
    "Volgens mij ben ik niet de enige die jou ziet zitten."

[Dudettes, ik ga ervandoor. Laat Cam maar meedoen met whatever jullie doen of whatever Liam zin inheeft :')]

Liam

'Het is soms ook leuk om te zien hoe jullie dansen.' Gaf ik toe. Ik keek rond. Een paar meisjes keken me aan. Ik schudden mijn hoofd. 'Nheh.' Zij ik. 'En trouwens ik heb alleen oog voor jou. ' zei ik eerlijk.

Ik ben ook weg. Xx

Eleanor

'Nou ik denk het wel,' antwoord ik lachend. Nieuwsgierig volgen mijn ogen hem als hij opstaat en me vervolgens zijn arm aanbiedt. 'Mevrouw, mag ik deze dans van u?' vraagt hij zo formeel mogelijk terwijl hij zijn best doet om niet in lachen uit te barsten. 'Maar natuurlijk,' antwoord ik net formeel terug, strijk even mijn jurkje strak en neem zijn arm aan. Ik hoor Cam 'Hé' zeggen en die kijkt me aan met wiebelende wenkbrauwen. 'Ook zin in een nummertje?' was haar volgende reactie waarop ik alleen plagend mijn tong uit steek en me vervolgens laat leiden door Juléan. 'Pubers,' mompel ik zacht en met een kort grinnikje. 'Jeetje, je bent een van de snelste én je kan ook nog eens goed dansen!' zeg ik daarna tegen Juléan.

Fedea

Mijn wraak zou zoet zijn.
    Ik ontdeed me op magische wijze van mijn bh, legde die onder zijn hoofdkussen, en liep weer naar de woonkamer.
    Ik voegde me bij At, Mathan en de nieuwe jongen en ging naast At staan.
    "Volgens mij ben je in je slaapkamer iets vergeten," fluisterde ik en knipoogde.
    Nu was ik de gemene.

[ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 22:36 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Juléan

Zo zo, allemaal complimentjes vandaag. Mij hoorde je niet klagen.
    "Ik heb dan ook eeuwen kunnen oefenen, hè," lach ik als ik Eleanor weer ronddraai en opvang in mijn armen. Ze was een goede en gezellige danspartner. Ik danste niet veel, maar als ik danste, dan haalde ik wel alles uit de kast.

Eleanor

'Dat is een van de voordelen die we hebben,' reageer ik, als ik na een draai weer terug in zijn armen beland. 'Zeg,' begin ik als we weer wat rustiger dansen. 'Wat is dat nou met jou en Serena, ik dacht dat jij niet snel verliefd werd?' vroeg ik hem nieuwsgierig terwijl ik zijn gezicht even in me opnam. Ik had niet echt een hoge dunk van Serena, waarom wist ik ook niet. Ze lag me niet lekker, of het kwam doordat ze een van de jongste was, of omdat ik haar gewoon niet mocht, dat wist ik niet. Het zou me dan ook niks verbazen als ze iets te hard van stapel liep, als het aankwam op Juléan.

Juléan

Dat was al de tweede die me ervan verdacht iets te hebben met Serena. Spontaan vergat ik even te dansen en keek haar verbaasd aan, maar ik hervatte de rustige dans al gauw weer.
    "Serena en ik zijn gewoon goede vrienden, er is niets tussen ons," vertelde ik haar. Het was de tweede keer dat ik het uit moest leggen en de tweede keer dat ik erover na ging denken. Wás er iets tussen mij en Serena? Vond zij me leuk? Nee, alles tussen ons was puur vriendschappelijk. Vanaf mijn kant dan. "En ik word inderdaad niet snel verliefd, nee. Dus ook niet op Serena."

Eleanor

Even stopte we terwijl hij me verbaasd aankeek, maar hervatte de rustige dans al gauw weer. Hij vertelde me dat er niks was tussen hun. 'Dan heb ik niks gevraagd,' reageerde ik met een klein glimlachje. 'We hebben nog heel wat jaartje voor de boeg, zou zonde zijn als je nu al gebonden was,' zei ik daarna en grinnikte daar even bij terwijl ik me weer liet leiden door hem.

Juléan

"Ik en binden? Nee hoor, dat zie ik niet zo snel gebeuren," grijnsde ik. Ik kreeg er de rillingen van als ik mezelf zag met een vaste vrienden, in een vaste relatie. Dag vrijheid. Nee, ik had in verleden wel eens vriendinnetjes gehad, maar ik werd na een paar maanden -als ik dat al redde- helemaal gek. Ik miste de vrijheid en dan dumpte ik ze weer. Dus was ik er al een tijdje maar mee gestopt, gewoon, omdat die meisjes steeds zo verdrietig waren en ik wist dat er voor mij toch geen plezier aan was.
    Na nog een tijdje zo rustig gedanst te hebben, stelde ik dan toch de vraag die brandde op mijn tong.
    "Maar waarom denkt iedereen dat eigenlijk, van Serena en mij? Ik bedoel, Cam vroeg me er deze middag ook al naar..."

Eleanor

'Vrijgezel zijn is veel beter!' zei ik lachend tegen hem terwijl we rustig door danste. Ik had hier en daar een scharrel gehad, het was veel leuker om op iemand terug te vallen als er behoeftes waren. Bovendien leefden wij veel langer dan de normale mensen dus echt een vaste relatie aangaan met een mens ging toch niet. 'Maar waarom denkt iedereen dat eigenlijk, van Serena en mij? Ik bedoel, Cam vroeg me er deze middag ook al naar..' vroeg hij na een tijdje. 'Serena laat het zo overkomen, de manier waarop ze om je heen hangt en bij je is. Misschien bedoelt ze het niet zo en misschien denken wij wel helemaal verkeerd. Vandaar dat ik het je maar gewoon vraag,' zei ik en haalde luchtig mijn schouders op.