• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik gilde even toen hij me oppakte, maar begon toch te lachen.
    Toen hij de deur had dichtgedaan en naast me kwam zitten, zei hij nog iets wat ik niet helemaal verstond, aangezien mijn hormonen me stapelgek maakten.
    Ik beantwoordde zijn kus innig en liet me langzaam achteruitzakken op het bed,
    en trok hem half op me. Ik deed mijn uiterste best hem niet meteen te beginnen uitkleden,
    want boy, die jongen maakte me gek.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Appelmartini mompel in terwijl mijn tong even over mijn lippen gaat. Ik draai me om en blijft maar Cam kijken terwijl ze danst. Haar rode haren dansen met haar mee terwijl ze me af en toe aan keek.

    Camargue

    Net wanneer ik naar Liam kijk, zie ik Eleanor zwaaien. Ik draai me om en zie Juléan binnenkomen. Ik ga even rond zijn nek hangen terwijl ik Liam blijf aankijken. Als hij niet komt dansen, dans ik wel met iemand anders. En ik hou wel van een beetje uitdagen.
    "Speel het spelletje gewoon mee," zeg ik glimlachend tegen Juléan.

    Atreyu

    Ik schrik wanneer Fé zich laat vallen en me meetrekt. Denk ik haar te slim af te zijn, trap ik toch in één van haar valletjes.
    "Je bent een vals kreng Fé," zeg ik glimlachend voor ik haar nog een keer kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Juléan

    Voor ik het weet, hangt Camargue om mijn nek en zegt ze me dat ik het spelletje mee moet spelen. Ik heb geen idee waar ze het over heeft, maar oké, wat maakt het uit. Ik doe wel mee, hoor.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 22:08 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Hé, Cam heeft net beslag gelegd op Juléan]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik fronste. Waarin dansten ze mey Julean? Ik stond op en liep op haar af. 'Het is jou beurt te raden wat ik gedronken heb. ' fluisterde ik in haar open.

    [Oops, wait, had ik niet gezien o.o *gaat post aanpassen*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Camargue

    Het had gewerkt. Ik had Liam op de dansvloer gekregen. Ik druk opnieuw mijn lippen op de zijne, iets langer deze keer.
    "Wodka?" vraag ik glimlachend terwijl ik hem tegen me aantrek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Juléan en ik begrijpen er allebei vrij weinig van op het moment (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fedea

    "Never said I wasn't..."
    Ik grinnikte en nam zijn gezicht in mijn handen.
    Misschien kon ik hem nog een beetje pesten? Maar dat zou het te ver drijven, en dat wou ik nog niet.
    "Nu weet ik hoe het komt dat jij zo in de smaak valt bij de meisjes," fluisterde ik geniepig.

    [I'm off <3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Cam probeerde Liam een beetje jaloers te maken, zodat hij ook naar de dansvloer zou komen. Daarom dat ze met Juléan begon te dansen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    'Raad nogeens' Zei ik Lachend terwijl ik haar dichter tegen me aan trok.

    [Okay en Juléan moet ik nu uhm, maar weer laten lopen naar Eleanor? (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eleanor

    Ik schud wederom lachend met mijn hoofd. Cam is op dreef, op jacht op Liam en de arme Juléan heeft totaal geen idee wat er gebeurde. Daarna draai ik me weer om aan de bar en neem een paar slokken van mijn cocktail.

    [ligt het aan mij of is Q een beetje traag?]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Nu weet ik hoe het komt dat jij zo in de smaak valt bij meisjes," fluister ze geniepig. Nu is het mijn beurt om gemeen te zijn.
    "Nee hoor, dat weet je niet," zeg ik liefjes waarna ik opsta en de slaapkamer weer uitloop. Ik ga even op zoek naar de kerel waar Fedea mee stond te praten.
    Wanneer ik hem bij Mathan zie staan, ga ik er heen en stel mezelf voor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.