• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

Ik kruip lekker dicht tegen hem aan, en sluit glimlachend mijn ogen.
    "Slaapwel, At," zeg ik, maar het mondt uit in een halve geeuw.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Camargue

Plots begint er een groepje voorbijgangers te fluiten en ons toe te roepen. Ik giechel even en kijk Liam aan.
    "Naar huis dan maar?" stel ik fluisterend voor. Ik neem zijn hand vast en begin te wandelen. Onderweg stuur ik een smsje naar Rae en Eleanor dat ze niet op ons hoeven te wachten.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Liam

Ik negeerde het gefluit. Ze waren jaloers dat ik hier met het leukste meisje stond. "Naar huis dan maar?" Stelde Camargue voor. Ik knikte en liep met haar hand in de mijne over de straten.

Atreyu

Terwijl ze in slaap valt mompelt ze nog iets dat vaag op slaapwel moet lijken. Ikzelf lig nog uren wakker. Haar zoete geur brandt in mijn neusgaten en door haar te voelen ademhalen klappen mijn longen bijna dicht. In mijn hoofd vormen verschillende noten een liedje en zonder dat ik het doorheb lig ik het zacht te neurieën. Automatisch beginnen mijn vingers met het ritme mee te tikken tot ik besef dat mijn hand op Fedea's zij rust.
    "Ho," zeg ik tegen mezelf en probeer mijn vingers stil te houden. Met het liedje in mijn hoofd val ik eindelijk in slaap.

Camargue
    Eenmaal in het appartement aangekomen kan ik niet snel genoeg boven zijn. Helaas werken mijn korte benen me tegen en is Liam er toch eerder.
    "Niet eerlijk," zeg ik met een pruillipje "maak dat maar goed!"
    Ik trek hem mijn appartementje binnen en sluit de deur. Van binnenuit doe ik ze op slot. Niemand hoeft te weten wat hier binnen staat te gebeuren.

Fedea

Ergens ver weg hoor ik At nog iets zingen ofzo,
    en ik voel zijn vingers op mijn lichaam,
    maar niet voor lang, want ik val meteen in slaap.

[omgosh, ik zit hier op resto en ik heb ontdekt dat er op de wc's internet is XD]

Atreyu

Wanneer ik mijn ogen open, wakker ben ik nog niet echt, kruipen er al zonnestralen door de gordijnen. Even moet ik denken wie het meisje naast me is. Al snel dringt het tot me door dat het Fedea is.
    Normaalgezien zou ik nu ontbijt maken, me douchen en dan zo snel mogelijk wegwezen maar dat doe ik niet aangezien ik na vijf maanden wachten eindelijk naast Fé wakker word en omdat dit mijn huis is.
    Geruisloos sta ik op zodat Fé nog wat kan verder slapen. Ik besluit eerst te douchen.
    Wanneer de warme stralen over mijn rug lopen, vergeet ik alles om me heen. Mijn zorgen smelten en ik voel me perfect gelukkig. Als ik uit de douche kom doe ik een propere boxershort aan en zet ik de badkamerdeur op een kiertje omdat de spiegels bedampt zijn. Ik smeer wat scheergel op mijn wangen en laat mijn mesje er vlot overglijden.

[Komt even spieken of er al een berichtje van Julean (: ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Fedea

Ik rek me uit en het duurt even voor ik tot het besef kom waar ik ben.
    Dan herinner ik me dat ik bij At ben blijven slapen, en alle herinneringen komen terug. De film, de kus, het feestje, de andere kussen,... Ah, geweldig.
    Na enkele minuten sta ik uiteindelijk toch recht, en met een verschrikkelijk charmante kop loop ik naar de badkamer om te checken hoe erg de schade is. Na 15 jaar is het me nog niet een keer gelukt om zo glamoureus op te staan, zoals dat in films altijd wél lijkt te lukken.
    Ik merk dat de badkamerdeur openstaat en het licht brandt, en ik zet de deur zachtjes wat meer open.
    "Goedemorgen, zonnestraal," zeg ik zo opgewekt mogelijk tegen de scherende At.
    Ik heb er nooit echt op gelet, maar 's ochtends ziet hij er zo mogelijk nog knapper uit, daar kom ik nu pas achter.
    Ik wacht niet op een antwoord, maar ga gewoon achter hem staan, wikkel mijn armen om zijn middel en begin kusjes te plaatsen op zijn schouderbladen, net de perfecte hoogte voor mij.

[ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 18:56 ]

Juléan

Ik grijnsde breed, liet haar los en zette twee stappen achteruit, met mijn armen gespreid.
    "Is dit goddelijke lijf niet genoeg dan?" probeerde ik serieus, voordat ik weer in de lach schoot en Eleanor opnieuw vastpakte om verder te dansen.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Atreyu

"Goedemorgen zonnestraal," hoor ik plots. Ik hou mijn hand stil en kijk in de spiegel naar de deur. Daar staat Fé met een warrige kop haar en slaperige oogjes. Adorable. Ze komt achter me staan en ik voel twee armen rond mijn middel glijden. Haar lippen kleven op de huid tussen mijn schouderbladen. Ik leg mijn vrije hand op haar armen en zeg rustig
    "Fé, geef me twee minuutjes, straks snij ik in mijn vel."
    Ik scheer het laatste stukje tot mijn wangen glad zijn en spoel mijn gezicht. Dan draai ik me om en hou Fedea's gezicht losjes tussen mijn handen. Ik bekijk haar even en druk dan mijn lippen op de hare.
    Het voelt alsof een zon me vanbinnenuit verwarmt.

Fedea

Heel eventjes laat ik me gaan en ik kijk hem lachend aan.
    "Zo wil ik elke ochtend wel wakker worden..."
    Gosh, ik klink net als een van die klefferige verliefde pubers uit slechte series.
    Pech, ik vond het leuk.
    Ik grinnikte om mijn gedachten en gaf hem nog een kus.

Atreyu

"Zo wil ik elke ochtend wel wakker worden," zegt ze stilletjes. Even wil ik een opmerking maken, maar ik hou het voor mezelf en geniet van het moment.
    Ik leg voorzichtig mijn handen op haar kont en til haar zo op. Ik draai me om en zet haar terug neer op de wastafel. Ik ga niet helemaal tegen haar aanstaan maar wanneer ik haar opnieuw kus voelen haar lippen nog zachter dan ik me kan herinneren.
    "Je bent zo mooi," fluister ik terwijl ik met gesloten ogen mijn voorhoofd tegen dat van haar laat rusten.

[ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 20:57 ]

Fedea

"Je bent zo mooi," fluistert hij zacht.
    Ik kan een lach niet onderdrukken.
    "Hej, ik ben net wakker. Ga je me nu zeggen dat dit er charmant uitziet?"
    Ik wees lachend naar mijn verwilderde haardos.

Atreyu

Ze schiet in de lach en stomverbaasd kijk ik haar aan. Ik meende wat ik zei.
    "Ik vind je altijd mooi," zeg ik zacht "en die wilde look staat je wel," voeg ik er aan toe met een geniepig lachje. Ik steek mijn vinger op als een 'wacht even' gebaar en trek een lade open. Ik rommel er even in en haal een haarborstel tevoorschijn. Plots bedenk ik me dat ik beter wat spullen voor Fedea in huis zo halen, voor het geval ze nu vaker blijft slapen.
    "Jij," zeg ik terwijl ik op haar neus tik "mag de badkamer gebruiken en ik ga ontbijt maken."
    Ik trek de badkamerdeur achter me dicht om haar privacy te gunnen. Ik wil naar de keuken lopen, maar de lokroep van mijn piano is te verleidelijk en vlei me op het stoeltje. Mijn vingers laat ik over de toetsen glijden en de klanken die door de kamer weerklinken vertellen exact hoe ik me voel.