• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Kom dan gewoon, we doen wel alsof Juléan en Serena achterkomen :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik gniffel zachtjes en stel iedereen voor.
    "Iedereen, dit is Atreyu."
    Ik grinnik en leg mijn handen op de zijne.

    Mathan
    -doet iets random aangezien er geen andere gasten zijn :')-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik zie de meisjes jaloers naar Fé kijken en besluit er nog een schepje bovenop te doen. Ik geef haar een kusje op haar wang en zeg
    "Ik kom straks nog wel eens kijken, ik ga even chillen met Mathan."
    Een beetje onwillend laat ik haar los en ga naast mijn maat op de bank zitten.
    "Dude," zeg ik lachend "hoe kom jij aan al die meiden?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    liam

    Ik droeg haar lachend verder. Ookal zou zonder reden op mijn rug gesprongen zijn ik zou het alsnog niet erg. Gevonden hebben om haar te dragen. Ze zag er oogverblindend uit in haar groene jurkje. Het kleurde prachtig met haar vuur rode haren.

    Mathan

    "School, duh..."
    Ik grinnik.
    "Dus, dit is van jou?"
    Ik wees rond om duidelijk te maken dat ik de loft bedoelde.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Ik wachte Juléan's antwoord niet af en liep snel richting mijn appartement. Eenmaal op mijn slaapkamer gooide ik mijn kast open en begon snel te zoeken naar een gepaste outfit. Ik viste er een nieuw bordeaux rood, strak jurkje uit met bijbehorende pumps. Grabbelde in mijn portomonnee naar geld en stopte dit in mijn bh. Ik liep niet graag met een tas rond. Daarna haalde ik mijn borstel door mijn lange stijlen haren, deed wat eyliner, lipgloss en mascara op en spoot als laatste wat parfum. Ik glimlach even een keer naar mezelf in de spiegel en liep toen snel mijn appartement uit, opzoek naar de rest.

    [yay!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Juist, Mathan gaat nog naar school. Ikzelf was al afgestudeerd en verdien nu de kost met muzieklessen en optredens.
    "Jep," zeg ik met een brede lach "helemaal van mij."
    Terwijl ik het zeg merk ik dat mijn ogen afdwalen naar Fedea. Een beetje afwezig speel ik met mijn bierflesje.

    Camargue

    Wanneer Eleanor haar appartement uitkomt heb ik geen zin meer om te wachten en sla op Liam's achterwerk
    "Ju, paard" zeg ik lachend, deels om de ironie.
    Als we een eindje verder zijn voel ik een stoute bui opkomen en fluister in Liam's oor
    "Ik heb zin een leuk feestje."

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 21:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oke, dat feestje zuigt :')]

    Mathan

    Ik volg z'n blik.
    "Ahzo, jij kent haar? Ze zit enkele jaren lager dan mij, maar ik ken haar niet echt."
    Ik grijnsde.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte
    Net voor de deur van Atreyu's loft bleef ik stil staan. Snel nam ik nog een kauwgom uit mijn broekzak en ging naar binnen.


    Take me to wonderland

    Fedea

    Ik liep naar de nieuwe die binnenkwam en stelde me voor.
    Vast een of andere vriend van At.
    Ah, At :3
    Ik zwijmelde al half weg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Grijnzend kijk Mathan aan.
    "En of ik haar ken," zeg ik terwijl mijn ogen fonkelen. Ik sta op en zet de stereo aan. Er knalt goede rockmuziek door de kamer.
    "Ga dansen met één van je chickies," zeg ik met een knipoog naar Mathan.
    Zelf loop ik naar Fedea maar wordt onderweg tegengehouden door één van Mathan's meisjes. Ik neem haar armen vast en stap rond haar. Dan draai ik me om en loop verder naar mijn meisje.
    "Sorry dude," zeg ik tegen de kerel die net binnen komt "maar ik leen Fedea even." Ik hou mijn toon vriendelijk maar kijk toch even dreigend.
    Ik trek haar tegen me aan en begin op de muziek te bewegen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 21:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oeps :')]

    Fedea

    Dag nieuwe jongen 8D
    Ik begon mee te dansen met Atreyu.

    Mathan

    Ik liep dan maar naar de nieuweling en stelde me voor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik grijnste en liet naar Elenore. 'Ik heb zin in een leuk feestje.' Haar stem klinkt speels maar ook verleidelijk tegelijk. 'Wat voor een feestje?' Fluister ik opgetogen terug. 'Want met jou zijn is al een feestje.' Ik zette haar op de grond.

    Eleanor

    Lachend kijk ik toe hoe Cam liam op zijn kont tikt en aanspoort. Dit beloofde een gezellige avond te worden!

    [oh, -faalt- erg kort stukje]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    Terwijl Liam me op de grond zet blijf ik hem in de ogen kijken.
    "Geen idee," antwoord ik op zijn vraag "dronken worden, dingen doen waar we morgenochtend vast spijt van hebben," zeg ik uitdagend.
    Het zou niet de eerste keer zijn dat er iets gebeurde tussen Liam en mij. We kennen elkaar zo goed dat het natuurlijk aanvoelt.

    Atreyu

    "Wie was dat?" vraag ik aan Fedea terwijl ik haar heupen tegen die van mij aantrek. Ik ben jaloerser dan ik aan mezelf wil toegeven. Ergens voelt het alsof ik hem ken maar ik kan hem niet plaatsen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.