• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Ohw, komt helemaal goed ;) ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

[Majaaah :')
    *wacht ongeduldig tot Elise weer post (A)*]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Sorry Evelien, I don't swing that way :')]

Atreyu
    Fedea komt naast me staan en ik merk dat ze iets wil zeggen. Ik kijk haar aan glimlachend aan.
    "Volgens mij ben je in je slaapkamer iets vergeten," fluistert ze met een knipoog.
    Ik laat me niet van mijn melk brengen en antwoord
    "Er is heel wat dat ik in de slaapkamer vergeten ben, maar waarschijnlijk bedoel je mijn verstand."
    Maar wanneer ik haar van kop tot teen bekijk merk ik precies wat ze bedoelt. En plots heb ik er genoeg van, genoeg van alle spelletjes en genoeg van niet weten hoe ver ik kan en zelf wil gaan. Ik duw de muziek uit en jaag iedereen uit mijn loft.
    "Jij niet," zeg ik terwijl ik Fé's pols grijp en haar terug naar binnen trek. Ik sleur haar achter me aan naar de zetel. Ik neem haar beide handen in de mijne, zucht even en zeg dan
    "Ik geef me over, Fé. Ik doe alles wat je wilt, maar op één voorwaarde; omdat jij het wilt. Niet omdat je denkt dat het is wat ik wil of omdat anderen het doen." ik blijf haar in de ogen kijken "Je bent nog jong en ik zou mezelf wat aandoen als je er spijt van krijgt en me daardoor gaat haten. Ieder ander, maar niet jij, Fé."
    Ik trek haar dicht tegen me aan en streel haar zachte haren.

Camargue

"Ik heb alleen oog voor jou," zegt Liam.
    Mijn kaken worden opnieuw zo rood als mijn haar. Ik kijk hem aan en zeg
    "Misschien moet ik hen dat dan maar even duidelijk maken."
    Ik lach gemeen over Liam's schouder naar de meisjes die hun ogen niet van hem kunnen afhouden. Dan leg ik mijn hand in zijn nek en trek zijn hoofd naar me toe. Ik kus hem alsof ik hem nooit meer zal kunnen kussen.

[Weet je wat ik me gisteren bedacht? Hadden we niet gezegd dat Liam en Cam dezelfde vader hadden? Dan zijn ze nu een soort van incest aan het plegen toch :')? Dus laten we het er op houden dat zijn vader gewoon een affaire had met haar moeder :p]

[ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 13:01 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Phahahaha XD Incest en pedofilie. Echt een geweldig rpg, Eliesje :')]

Fedea

Ik grinnikte.
    "Ik wil helemaal niets doen. Maar het is zoveel leuker je voor mij alleen te hebben..."
    Glimlachend keek ik hem aan en sloeg mijn armen om zijn hals.
    "Sorry." Ik drukte een kus op zijn lippen.

[Hé, Atreyu houdt tenminste wel zijn ondergoed aan!]

Atreyu

Lachend kijkt ze me aan.
    "Ik wil helemaal niets doen. Maar het is zoveel leuker je voor mij alleen te hebben..."
    Ze blijft even stil en slaat haar armen om mijn hals.
    "Sorry," zegt ze waarna ze me kust.
    Ik word overspoeld door een golf van opluchting. Met enige moeite maak ik haar van me los en loop terug naar de stereo. Ik zet een zacht muziekje op een maak een buiging naar Fé toe.
    "Dans met me?" vraag ik glimlachend. Zonder op haar antwoord te wachten sla ik haar armen terug om mijn hals en til haar op. Voorzichtig beweeg ik met haar doorheen de kamer.
    Zelfs hier had ik enkele uren geleden niet op gehoopt. Voorlopig is dit meer dan genoeg.

[ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 13:11 ]

[Sorry, kon het niet laten D; Dat krijg je van aandachtstekort eh :')]

Fedea

Ik lachte toen hij me opnam.
    "Whiii..." doe ik als een klein meisje.
    Dit was echt veel leuker dan een boenkeboenkefeest met mensen die je maar half zijn gat kent.
    Ik zwier ongeduldig met mijn benen.
    Het is toch net iets fijner om met mijn beide voetjes op de grond te blijven staan.

Atreyu

Wanneer ze met haar benen begint te wiebelen, zet ik haar terug neer maar ik laat haar niet los. Ik weet niet hoelang we staan te dansen maar ik weet wel dat ik moe word.
    "Fé, ik wil slapen," fluister ik zachtjes.
    Ik trek haar mee mijn slaapkamer in en geef haar een oud t-shirt dat ze als nachthemd kan gebruiken. Ik stop haar onder en geef haar nog een kus.
    Dan sta ik op en ga terug naar de woonkamer. Ik gooi de kussens die op de grond liggen terug in de zetel en vlei me onder het warme deken.
    Mijn dromen zullen vandaag niet kunnen overtreffen.

[Ik moet weer weg, terug op stage]

[Mowki :3 Have fun :3]

Fedea

Ik sta terug recht en loop naar de woonkamer.
    "Waarom kom je niet bij me liggen?" vraag ik als ik aan zijn voeten ga zitten.
    Mijn hand glijd over zijn onderbeen.

Liam

Onze lippen raakte elkaar en al snel speelde onze tongen een vurig spel. Ik legde mijn armen rond haar middel en tilde haar aan beetje op. Hierdoor stond ze met haar lichte gewicht op de neuzen van mijn schoenen. Achter me werd er gepraat. Ik kon het niet verstaan maar het klonk niet positief. Toen we elkaar los laten keek ik haar met een lach aan. Ze was extreem schattig als ze bloosde.

[Haha ja is goed! Mijn vader was gewoon een bad man.. ]

Atreyu

Fé komt naast me zitten en vraagt me bij haar in bed te komen. Ik slik even maar sta dan op. Ik weet dat ik het moeilijk zal hebben maar kan het haar niet weigeren. Ik sta op en neem mijn deken mee. Als ik haar dan toch haar zin zal geven, dan wel op mijn manier. Bewust kijk ik recht voor me uit, ik hoef haar prachtige benen niet te zien als ik bij haar in bed ga kruipen. In mijn kamer stop ik haar terug onder de lakens. Ik ga in lepelvorm naast haar liggen, boven de lakens en leg het deken uit de zetel op mezelf. Ik leg mijn arm over haar middel en trek haar dicht tegen me aan.

Camargue

Plots voel ik hoe mijn voeten van de grond gescheiden worden. Ik sta nu op Liam's voeten. Ik hoor de meisjes achter hem iets mompelen en werp hen een kattige blik toe. Ik laat Liam los en beantwoord zijn lach met een kushandje.
    Plots krijg ik het veel te warm. Ik ga mijn jas halen en trek dan Liam achter me aan, naar buiten.

[ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 16:37 ]

Liam

Als een afgerichte pup volgde ik aan haar dwang. Ze pakte haar jas en we liepen naar buiten. Ik keek nog een keer om en zag een nogal klein mollig blond meisje naar me wuifen. Buiten aangekomen nam ik Cam haar hand zachtjes vast. "En wat wil je nu doen?" Vroeg ik luchtig.

Camargue

Eens buiten neemt Liam mijn hand vast.
    "En wat wil je nu doen?"
    Ik bijt op mijn lip en zucht een keer. Ik doe een paar stappen achteruit tot ik tegen een muur opbots. Daarna haak ik mijn vinger in Liam's hemd en trek hem tegen me aan. Terwijl mijn hand op zijn borstkas rust fluister ik in zijn oor
    "Ik dacht ik eerst een beetje kon afkoelen, en dat jij me dan wel weer zou opwarmen."
    Ik druk mijn lippen in zijn hals en kijk hem dan lief aan.

Liam

Zo had ik haar nog nooit meegemaakt. Maar het beviel me wel. Haar lippen streelde mijn nek en kaaklijn. Wat ze niet wist was dat juist die plek mijn gevoelige spott was. Ik glimlachte voorzichtig en streelde met mijn linkerhand haar wang. "Dat kan ik inderdaad wel doen." Fluisterde ik zacht in haar oor. Ik haalde mijn hand door haar rode haren en kuste haar toen.

Camargue

Wanneer hij zijn hand tegen mijn wang legt, laat ik mijn gezicht er tegen leunen. Hij fluistert in mijn oor en terwijl zijn hand door mijn haar gaat kust hij me. Het voelt zo goed dat een kreuntje over mijn lippen rolt.
    Ik laat één hand in zijn kontzak glijden en met de andere grijp ik een handjevol van zijn haar vast. Zo mogelijk trek ik hem nog dichter tegen me aan.

Liam

Ik laat mijn hand zakken naar haar onderrug waar hij blijft liggen. Ik wil niet te snel voor haar gaan. Ik plaats vlinderlichte kusjes in haar net terwijl zij zelf met haar hand door mijn haar gaat. Ik had mijn best gedaan het er goed uit te laten zien maar hierdoor zou het totaal door de war gaan. Vond ik dst erg? Absoluut niet. Het was het meer dan waard. Door de cocktail die ze gedronken had waren haar kussen zoet.