• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Liam

Binnen sluit ze de deur achter ons. 'Zo en nu!?' Vraag ik en draai me naar haar om. Het duurt niet lang en onze lippen zijn weer herenigd met elkaar. Half wankelend gaan we richting haar kamer. Ik heb moeite niet om te vallen. Het duurt even maar dan bereiken we toch nog haar kamer.

Fedea

"Dank je." Ik glimlach en bekijk mezelf in de spiegel.
    Ik nam uit de kast een handdoek en een washandje, en hoorde de piano spelen.
    Hij kon echt prachtig spelen. Ik glimlachte in mezelf en zette de douche aan.
    Ik wachtte tot het water warm genoeg was, en stapte erin nadat ik me had uitgekleed.
    De druppels op mijn huid voelden gewoon geweldig aan.
    Toen ik klaar was, droogde ik me af, en ik deed de handdoek rondom me, nadat ik mijn haren gekamd had.
    Ik liep naar zijn slaapkamer, maar kon het niet laten om even naar zijn gespeel te luisteren.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Camargue

Strompelend bereiken we mijn slaapkamer. Ik geef Liam een duwtje zodat hij op mijn bed belandt. Ik trek tergend langzaam de rits van mijn jurkje omlaag en laat het kleedje dan van mijn lichaam glijden. Ik ril even en ga naast Liam liggen waarop ik de dekens over ons beide trek.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Atreyu

Ik hoor de badkamer deur opengaan en schrik op uit mijn pianospel. Een valse noot breekt de melodie. Ik wrijf even in mijn ogen en sta dan op om naar de keuken te lopen. Ik ga in de kasten op zoek naar iets eetbaars. Terwijl ik wat eitjes laat koken en er boterhammen in de broodrooster zitten, snij ik wat fruit dat ik samen in een kommetje kieper. Ik schenk wat fruitsap uit en zet alles op een dienblad dat ik meeneem naar de woonkamer en alvast op het salontafel zet.

Fedea

Ik nam een boxershort uit zijn lade en nam een sexy t-shirt van hem, dat lekker naar hem rook, deed kousen aan en liep naar de woonkamer.
    "Waarom stopte je met spelen?" vroeg ik glimlachend.
    Awh, ontbijt.
    Mijn maag knorde goedkeurend.

Liam

Ik val op het bed en lijkt toe hoe Van haar jurkje uit doet. Ze staat in haar ondergoed voor me en ik grijns. Ze komt naast me op bed liggen. 'Je hebt geen idee hoe mooi je bent. ' Fluisterde ik zachtjes. Ik lid haar voorhoofd zaCtjes en trel haar dan dichter tegen me aan.

Ik reageer yeaah want ben via mijn telefoon online.

Eleanor

'Oh maar dat goddelijke lijf is meer dan genoeg,' antwoorde ik met een speelse blik terug. Vervolgens liet ik mijn tong verlekkerd langs mijn lippen glijden terwijl hij me weer terug in zijn armen nam.

[ ff kort inkomertje, net afgewerkt dus ff vlug omkleden!]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Juléan

Heel, heel verleidelijk was dit. Misschien een beetje te. En ik had het idee dat het ook steeds serieuzer werd. Was dat goed of was dat slecht? Ach, wat maakte het ook uit.
    We dansten verder terwijl de pub inmiddels aan het leegstromen was -Liam en Cam waren allang weer verdwenen, god weet wat aan het doen-, dus nu waren er niet langer tientallen blikken op mij en Eleanor gericht. Nog wel een paar, maar een stuk minder.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Atreyu

"Ik was-" begin ik te zeggen tot ik opkijk "afgeleid," maak ik met trillende stem mijn zin af. Mijn handen jeuken om de weinige kleren die ze aanheeft van haar lijf te rukken dus steek ik ze maar in mijn zakken terwijl ze naast me komt zitten. Een beetje beteuterd kijk ik naar het heerlijke eten op tafel want ik weet zeker dat ik nu geen hap meer door mijn keel krijg.

Camargue

"Je hebt geen idee hoe mooi je bent," fluistert Liam terwijl hij me tegen zich aantrekt. Ik begin nu ook hem van zijn kleren te ontdoen en gooi ze weg, er niet om gevend waar ze terechtkomen. Het spel is begonnen en pas wanneer het buiten licht begint te worden vallen we in slaap.

Fedea

Ik neem een stukje meloen uit de fruitkom en kijk hem aan.
    "Heb jij geen honger?"
    Stiekem vind ik het leuk hem zo te plagen, langs de andere kant is het een beetje zielig, dat ik hem nog niet kan en wil geven, wat 'ie zou willen.
    Nog voor ze goed en wel uit hun holletje zijn gekomen, duwt mijn gezond verstand mijn hormonen weer op hun plek.

Eleanor

Terwijl we nog samen aan het dansen waren, werd het in de pub steeds rustiger. De rest van ons was inmiddels nergens meer te bekennen en de meeste mensen die er waren zaten onderuit gezakt op een stoel of hingen half aan de bar. Ik voelde hoe de ondeugd in me steeds verder naar boven kwam en dat in bijzijn van Juléan gaf me een enorm goed gevoel. ‘Hmm, ik vraag me af waar dat goddelijke lichaam nog meer tot toe in staat is.. Behalve goed dansen, snel zijn en er enorm goed uitzien,’ vroeg ik hem op een speelse toon.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Atreyu

Ik kijk toe hoe ze in een sappig stuk meloen bijt en voel het water in mijn mond lopen.
    "Heb jij geen honger?" vraagt ze.
    Even blijf ik staren tot ik doorheb dat het tegen mij heeft. Ik glimlach schamper en schud mijn hoofd.

Liam

Terwijl ze mijn kleren uit deed wist ik al wat er zou gaan gebeuren. Als de zon op begint te komen valt ze in mijn armen in slaaplekker. Ik kijk nog even naar haar maar sluit dan toch nog mijn ogen om een beetje bij te kunnen komen.

Fedea

Ik slik het stukje door en leg de rest op een bordje.
    Hem nog steeds aankijkend leun ik achterover en sla mijn ene been over het andere.
    "En nu ga ik in hongerstaking tot je me zegt wat er is."
    Oooh, ik was echt gemeen.
    Stiekem genoot ik er van.

Dubbelpost

[ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 21:50 ]