• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fáilte
    Ik keek het meisje even glimlachend aan terwijl ze weggetrokken werd.
    "Euh, dag?"

    [Internet traag. D:]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 21:23 ]


    Take me to wonderland

    Liam

    'Zozo jij hebt grote plannen. ' zei ik even uitdagend. Ik nam haar hand vast. 'Maar daar kan ik je wel mee helpen hoor. ' fluisterde ik zachtjes en grijnsde.

    Camargue

    Deze nacht kan niet meer stuk. In de pub aangekomen trek ik iedereen mee naar de bar en bestel een rondje. Ik vraag voor iedereen een tequila shot en een cocktail die me er vrij alcoholisch uitziet om door te spoelen. Ik lik het zout van mijn handpalm, klap de tequila achterover en bijt in een stukje citroen. Daarna neem ik gulzig een slok van mijn cocktail.
    "Bah," zeg ik met een zuur gezicht "dat ding smaakt vreselijk."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Bij de pub aangekomen krijgen we allemaal een tequila shot en een cocktail voor onze neus. Ik hef mijn shotje op naar Cam, lik vervolgens het zout van mijn hand, gooi het shotje achter over en eindig met een bijt in een stuk citroen. 'Ai, ai ai,' zeg ik met een zuur vertrokken gezicht en neem vervolgens een flinke slok van mijn cocktail.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik haalde mijn schouders op.
    "Geen idee, maar hij ziet er wel schattig uit..."
    Ik grinnikte.


    Mathan

    Ik liep naar Fàilte.
    "Hé maat."
    Ik grijnsde


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik trok een gezicht en knikte instemend. Het snaare vreselijk maar maakte je wel lekker warm van binnen. Met en lachje pakte ik Cam haar cocktail af en nam een klein slokje voor de smaak.

    [Hay hay, I'm back. Waar is Juléan?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Atreyu

    Verstomd laat ik bijna Fedea los maar ik laat me niet kennen en trek haar net nog wat dichter tegen me aan. Bewust duw ik mijn heupen wat harder tegen haar aan, ookal zou ik er waarschijnlijk spijt van krijgen.
    Ik geef een kusje in haar hals en laat één vinger heel langzaam over haar ruggengraat glijden.
    "Ik ben schattiger," fluister ik vervolgens in haar oor.

    Camargue

    Gezien ik het spul echt niet binnenkrijg bestel ik voor mezelf een appelmartini en kijk Liam aan terwijl ik er een slokje van neem.
    "Proeven?" vraag ik poeslief.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 21:40 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Juléan komt achter naar de pub waar de rest nu is]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Door haar lieve toon werd ik achterdochtig. 'Ligt eraan wat het is. ' ik nam een slikken van mijn eigen drankje een glas smeernof ice. Ik leek haar aan. Ze had prachtige ogen.

    Fedea

    Ik gniffelde. Dit werd leuk.
    "Wie zegt dat?"
    Ik bleef even stilstaan en keek hem schattend aan.
    Ik was vooral niet gemeen.
    Of misschien wel. Een heel klein beetje dan


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Ik laat me op een van de barkrukken zakken en begin aan mijn cocktail te nippen. Mijn blik glijd nieuwesgierig door de pub heen maar veel soeps was er niet aanwezig. Ik leun tegen de bar aan terwijl ik toe kijk hoe de rest zich aan het vermaken was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Juléan

    Nadat de rest van de groep ongeveer een uurtje geleden naar de pub is vertrokken, verveel ik me toch echt helemaal dood en besluit ze maar achterna te gaan. Wie weet is daar nog wel wat te beleven.
    Ik ren als jaguar door de sneeuw, omdat ik iedere kans aangrijp om in een jaguar te veranderen en ben zodoende al snel bij de pub.
    Vlak voor de deur verander ik weer in mijn mensenvorm en gooi de deur open. De warmte slaat meteen in mijn gezicht, maar het is zeker niet onaangenaam.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Camargue

    In plaats van te antwoorden op zijn vraag, druk ik mijn zoete lippen vluchtig op die van Liam. Daarna draai ik me om en trek Rae al huppelend mee naar de dansvloer waar ik de muziek doorheen mijn lichaam laat vloeien. Ik lach nog eens lief naar Liam.

    Atreyu

    Ik herken de speelse blik in haar ogen en laat niet merken dat het me irriteert. Wanneer ze stil blijft staan neem ik haar zonder pardon op, sla haar over mijn schouder en draag haar naar de slaapkamer. Eens daar doe ik de deur dicht en zet haar op het bed. Ik ga naast haar zitten.
    "Je hebt gelijk," zeg ik een beetje donker "schattige jongens doen dit niet."
    Ik leg mijn hand in haar nek en kijk haar strak aan. Zonder haar blik te lossen kus ik haar zoals ik haar nog nooit gekust had. Ik wilde dit niet bovenhalen tot een bepaald moment. Maar in nood doet men alles.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 21:55 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Lachend schud ik met mijn hoofd als ik Cam en Rae de dansvloer op zie huppelen en dansen. Nee, ik geloof dat dansen niet echt mijn ding was of ik moet te diep in het glaasje hebben gekeken. Vervolgens wend ik me tot de barman en sein voor nog een cocktail. Als ik terug omdraai zie ik Juléan de pub binnen komen en zwaai vervolgens naar hem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'