• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Och, gooi dat ding toch gewoon in de vuilbak..."
    Ik grinnikte en stak de kauwgum tussen mijn tanden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Met mijn tanden neem ik de kauwgum van haar over. Uitdagend kijk ik haar aan.
    "Dan moet ik natuurlijk wel iets beters te doen hebben met mijn mond. Zal ik je moeder nog eens bellen?" lach ik stout. Ik neem haar beide handen vast en verstrengel mijn vingers in de hare. Ik geef haar een lief kusje op haar neus, op haar lippen. Dan duw ik haar handen op de grond en kus haar kaaklijn en haar nek. Bij haar sleutelbeen twijfel ik even maar een vluchtig kusje kan geen kwaad. Vervolgens kijk ik haar opnieuw in de ogen en glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik bijt glimlachend op mijn lip en zucht.
    "Ben je zeker dat je een feestje wilt? Ik vind dit wel gezellig..."
    Ik wrijf met mijn duim over de rug van zijn hand.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 20:33 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Verbaast kijk ik hoe ze met haar prachtige rode haar verdwijnt. Ik loop terug naar binnen om me aan te kleden. Ik doe was gel in mijn haar en loop dan naar mijn kast. Ik kies een jeans met een Witte opgetrokken blouse en witte sneakers. Als ik aangekleed ben pak ik nog wat spullen zoals geld en telefoon en ga mijn tanden poetsen.

    Atreyu

    "Fé," zucht ik terwijl ik haar bijna smekend aankijk. Ik weet dat ik het zelf steeds in de hand werk maar ik kan het niet helpen. Ik ben volledig in tweestrijd, ik wil niet te snel gaan maar het kan niet snel genoeg gaan. Plots wordt er op de deur geklopt.
    "Momentje!" roep ik.
    Ik neem Fé's hand en loop met haar naar de verwarming, waar haar t-shirt ligt. Heel voorzichtig neem ik mijn t-shirt vast en met een krop in mijn keel doe ik het bij haar uit. Ik trek het meteen over mijn hoofd om niet naar haar goddelijke lijf te moeten kijken, maar word overspoeld door haar geur die aan mijn t-shirt vasthangt. Wanneer ik mijn hoofd er eindelijk door heb, heeft zij ook al haar eigen t-shirt aan. Opnieuw neem ik haar hand en ga samen met haar open doen.
    Zodra de deur open is, stormt Mathan binnen met een paar anderen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mathan

    "Whaddup dudes and dudettes?" 8D
    :')


    Fedea

    Ik grinnikte en trok mijn shirt deftig.
    Hij was zo schattig :3
    Ik zei hallo tegen iedereen en ging drinken uit de keuken halen voor iedereen in de koelkast zat.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    Met een glimlach zwaai ik de deur van Camargue haar appartement open, want de deur was niet in het slot gevallen.
    Camargue had een groen satijnen jurkje aan.
    "Staat je goed" zeg ik.
    En ik loop naar haar toe, ik strijk mijn eigen zwarte jurkje glad.
    "Gaan we zo? En heb je trouwens Fáilte gezien? Ik kan hem nergens vinden" ratel ik aan een stuk door, normaal was ik nooit zo.
    Maar vandaag even wel, omdat ik over wat? Misschien wel een maand de oudste zou zijn, de gene met de meeste verantwoordelijkheid.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 20:43 ]

    [Eleanor wacht nog geduldig op reactie van Juléan..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik moet gaan ben er morgen middag (waarschijnlijk) weer bye x]

    Atreyu

    Ik ga Mathan begroeten en als een echte gastvrouw gaat Fedea drinken halen. Ze kan opeens zo ongelooflijk volwassen zijn en ik hou erdoor nog meer van haar.
    "Hé, wie zijn al die meiden?" zeg ik een beetje streng tegen Mathan. Hij wist dat ik niet graag meisjes op mijn loft had, laat staan meisjes die ik niet ken. Er wordt opnieuw aan de deur geklopt en ik ga opendoen.
    Het zijn een paar van Fé's vriendinnen en ik ga haar aflossen in de keuken.

    Camargue

    Stralend komt Rae binnen. Ze ziet er zelf ook heel aantrekkelijk uit. Aan één stuk ratelt ze door. Met moeite hou ik de vragen bij.
    "Ik denk dat iedereen wel bijna klaar is, nee ik heb Fáilte niet gezien. Liam gaat ook mee."
    Ik trek haar aan haar hand mee naar buiten en bots in de gang tegen Liam op.
    "Wauw," zeg ik met een glimlachje "ga je de versiertoer op?" vraag ik plagend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Camargue botst tegen me aan. "Wauw," "ga je de versiertoer op?" Ikl schiet in de lach. "Jou hoef ik toch niet meer te versieren." Knipoog ik terwijl ik me omdraai om met ze mee te kunnen lopen.

    [brb ga zo verder via mijn telefoon dus rerageer dan langzamer.]

    Fedea

    How comes he gets all the girls, and I get none of the boys?
    Ksss...
    Ik liep naar de woonkamer om hallo te zeggen tegen mijn vriendinnen,
    en in het voorbijlopen knipoogde ik even naar At.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Jou hoef ik toch niet meer te verieren." zegt hij een beetje arrogant. Hij knipoogt en draait zich om. Als hij een eindje verder is, neem ik een aanloopje en spring op zijn rug.
    "Dan kan je me net zo goed dragen," zeg ik al lachend, een beetje off point.
    God wat zou ik het moeilijk hebben om het hem te vertellen.
    Hij blijft maar wandelen en plots roep ik uit
    "Ho! Wacht! We moeten wachten op de anderen!"
    Als Liam in de buurt is heb ik wel eens de neiging ieder ander te vergeten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Boehoe, Eleanor wants to come to!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik neem een bak bier, en wat frisdrank. Ik ben lang niet zo'n perfecte gastheer als Fedea en dus moeten ze maar uit het flesje drinken. In de woonkamer ga ik alles op het salontafel zetten en een beetje gegeneerd kijk ik naar de kussens die nog steeds op de grond liggen.
    Zonder na te denken loop ik de meisjes voorbij en ga bij Fé en haar vriendinnen staan. Ik sla mijn armen om haar heen en zeg zo vriendelijk mogelijk
    "Dus, wie is wie?"

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 20:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.